quote:Taylor weigerde transfer naar Wolves
Kenneth Taylor maakte onlangs de overstap van Ajax naar Lazio, maar de middenvelder had vorig jaar zomer ook naar Wolverhampton Wanderers kunnen vertrekken. Zijn zaakwaarnemer Guido Albers heeft in het ESPN-programma Goedemorgen Eredivisie gezegd dat Wolves een bod van meer dan 30 miljoen euro had neergelegd.
"Kenneth vond dat op dat moment niet de juiste club. We hebben een gesprek gehad met de trainer en het verhaal was goed, maar Kenneth geloofde er zelf niet in", zei Albers. "Voor Ajax was het vanaf dat moment belangrijk dat dat bedrag van 30 miljoen gehaald werd."
Even later klopte het FC Porto van Francesco Farioli aan. "Maar Ajax hield vast aan die 30 miljoen en ze vinden FC Porto een onbetrouwbare club. Wij waren zelf al zo goed als rond. FC Porto heeft 22 miljoen geboden en dat was voor Ajax niet genoeg." (Bron: ESPN)
Ik dacht hetzelfde, telefoontje kan nooit kwaadquote:Op zondag 18 januari 2026 20:55 schreef William_Papadin het volgende:
Ik zeg haal die Timber maar van Feyenoord. Probleem opgelost op de 6 positie.
Ik weet wel dat er (ik denk) in Overmars zijn tijd op een begeven moment een standaard verkoopcontract is gemaakt bij Ajax met zeer duidelijke en juridisch zeer dichtgetimmerde betaaleisen mede omdat ze veel gezeik hadden in de jaren daarvoor om de volledige transfersommen te innenquote:Op zondag 18 januari 2026 20:41 schreef kloon_bassie het volgende:
Ik vind dit wel opvallend nieuws:
[..]
Wel als je concurrent Owen "ik lach alles weg" Wijndal isquote:Op zondag 18 januari 2026 18:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen fan van zinchenko. Vind het middelmaat
Dat zou dom zijn, hij is absoluut geen 6.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:55 schreef William_Papadin het volgende:
Hou op zeg, rommel die altijd geblesseerd is.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:55 schreef William_Papadin het volgende:
Oké user “GGMM”.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou op zeg, rommel die altijd geblesseerd is.
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:55 schreef William_Papadin het volgende:
Dit gaat vervelend worden ja.quote:Op zondag 18 januari 2026 09:54 schreef Urquhart het volgende:
Nu al zin in de grote Mikautadze show deze week
Zo is het. Fitte rommel moet je hebben!quote:Op zondag 18 januari 2026 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou op zeg, rommel die altijd geblesseerd is.
Hun C-elftal is nog steeds beter dan onze beste 11.quote:Op maandag 19 januari 2026 16:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zie best wel kansen, zeer grote kans dat Villareal met een B of C-elftal komt opdagen want die hebben zaterdag een belangrijke wedstrijd tegen Real, terwijl ze in de CL zelfs nog onder ons staan.
Nee.quote:Op maandag 19 januari 2026 16:53 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hun C-elftal is nog steeds beter dan onze beste 11.
Is Mike weer iets op het spoor?quote:Op maandag 19 januari 2026 18:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat De Telegraaf het over Xavi heeft, is hoe voorbarig of lichtzinnig ook, nieuws waar ik van ga janken en kotsen. Doodvermoeiende persoonlijkheid toen hij trainer van Barça was.
Ik stuur je 3 kratten bier thuis als dat gebeurt.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 11:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
We gaan gewoon nog over PSV heen in de CL.
Het Robert van der Wallen model.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:56 schreef Black-Death het volgende:
De schoonvader van Berghuis wordt de voorzitter van onze RVC.
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 11:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
We gaan gewoon nog over PSV heen in de CL.
Zo onrealistisch is dat niet, PSV haalt geen punten meer tegen Newcastle en Bayern, terwijl wij tegen Villareal moeten die alleen maar met de competitie bezig zijn en een stel matige Grieken.quote:
Denk dat PSV nog wel een puntje pakt. En ik zie ons niet winnen vanavond.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zo onrealistisch is dat niet, PSV haalt geen punten meer tegen Newcastle en Bayern, terwijl wij tegen Villareal moeten die alleen maar met de competitie bezig zijn en een stel matige Grieken.
Ik vind het wel erg optimistisch ingeschat dat wij dan die twee potjes wel winnenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zo onrealistisch is dat niet, PSV haalt geen punten meer tegen Newcastle en Bayern, terwijl wij tegen Villareal moeten die alleen maar met de competitie bezig zijn en een stel matige Grieken.
Tegen beide wel . Newcastle gaat niet lekker en Bayern gaat een vaag B-elftal opstellen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Stukje nepotisme.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:56 schreef Black-Death het volgende:
We hebben Steur al.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:55 schreef William_Papadin het volgende:
Dat hij maar wat geld in de club pompt. Hij bezit meer dan een miljard euroquote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:56 schreef Black-Death het volgende:
Dat Psv geen punten meer pakt zie ik nog wel gebeuren. Dat Ajax twee wint totaal niet. Zelfs niet tegen Villarreal, dat er met de pet naar gooit in de CL.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen dat ze nu een wereldpot spelen en dan vervolgens verliezen van Volendam.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:20 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Dat Psv geen punten meer pakt zie ik nog wel gebeuren. Dat Ajax twee wint totaal niet. Zelfs niet tegen Villarreal, dat er met de pet naar gooit in de CL.
Op z'n AZ.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen dat ze nu een wereldpot spelen en dan vervolgens verliezen van Volendam.
Mooi, opruiming gaat door.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
gerucht; vd Boomen op huurbasis naar Angers
Tsja…quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
gerucht; vd Boomen op huurbasis naar Angers
Ook nooit een echte kans gehad.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gozer kan ongeveer evengoed voetballen als ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |