jinxedquote:
Nee, niets primaquote:Op zondag 18 januari 2026 18:40 schreef William_Papadin het volgende:
Gewoon een punt ingelopen op 2e plek. Prima weekend.
Geen fan van zinchenko. Vind het middelmaatquote:Op zondag 18 januari 2026 18:50 schreef TheVulture het volgende:
Gelukkig is het bij Feyenoord ook een puinzooi.
Fijn dat we in ieder geval een kwaliteitsinjectie op de linksback krijgen.
Je mag kiezen, wijndal of zinchenkoquote:Op zondag 18 januari 2026 18:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen fan van zinchenko. Vind het middelmaat
Ik ken zinchenko niet. Maar ik kies voor zinchenkoquote:Op zondag 18 januari 2026 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je mag kiezen, wijndal of zinchenko
speelde volgens mij prima bij city als ik het goed heb. Maar dat is even geleden. Slechter dan wijndal zal het niet zijn + ervaringquote:Op zondag 18 januari 2026 18:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ken zinchenko niet. Maar ik kies voor zinchenko
Tomayasuquote:Op zondag 18 januari 2026 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je mag kiezen, wijndal of zinchenko
Die is voor rechts, kan eventueel links.quote:
Gewoon naar t front sturenquote:Op zondag 18 januari 2026 19:00 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
en dan zinchenko op 6? Wellicht halen ze hem daar wel voor als dit rond komt
quote:
Gaat gewoon 2e worden, wereldprestatiequote:Op zondag 18 januari 2026 19:10 schreef VEM2012 het volgende:
Wondertrainer Grim. Weer een punt ingelopen op Feyenoord.
Tweede plek van de armoede, maar ik teken er voor.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:10 schreef VEM2012 het volgende:
Wondertrainer Grim. Weer een punt ingelopen op Feyenoord.
Ze willen allemaal graag het komende halfjaar met wat regelmaat spelen voor het WK.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:03 schreef Makamba_ het volgende:
Gaat niet best met zijn carrière als Ajax inmiddels een optie is.
De intrinsieke motivatie is idd wel aanwezig bij deze spelers. Hopelijk zijn ze niet verrot qua fysiek.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze willen allemaal graag het komende halfjaar met wat regelmaat spelen voor het WK.
Alleen daarom vind ik het geen slecht plan om dit soort jongens voor een halfjaar te huren en daarna verder te kijken.
Zou het nodig zijn voor Oekraïne? Al snap ik het land uitypende dat hij best klaar is voor een rustig land als Nederland in de luwte, een land wat hij ook al kent.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze willen allemaal graag het komende halfjaar met wat regelmaat spelen voor het WK.
Alleen daarom vind ik het geen slecht plan om dit soort jongens voor een halfjaar te huren en daarna verder te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |