quote:Hélène Hendriks vult de komende weken het gat op dat de mannen van Vandaag Inside achterlaten in de programmering. In haar talkshow ontvangt ze wisselende gasten en bespreekt ze de sport en actualiteit van de dag.
Nu de mannen van Vandaag Inside aan een de vakantie zijn begonnen is het aan Hélène Hendriks het gat in de programmering op te vullen. De presentatrice start maandag met de vroege reeks van De Oranjezomer, waarin ze de actualiteit en sport van de dag bespreekt. Dit doet ze met wisselende gasten.
Hélène Hendriks
Hendriks had in de zomer van 2023 veel succes met het programma, ze haalde het zelfs tot de laatste drie programma's van de Gouden Televizier-Ring. Tegenover Shownieuws liet ze weten dat het succes te danken was aan de gasten en dat grote gebeurtenissen zoals de val van het kabinet ook meehielpen. Met het EK voetbal in aantocht zal ze daar veel aandacht aan besteden. Deze reeks loopt tot 13 juni, de dag daarna keert Vandaag Inside terug.
Wanneer is de Oranjezomer op televisie te zien?
De Oranjezomer is vanaf maandag 20 mei van maandag t/m vrijdag om 21:35 uur te zien op SBS6.
Twee keer teveel.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:43 schreef superniger het volgende:
Vlammetje zat net al bij Nieuws van de Dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 58% gewijzigd door Regilio_ op 16-01-2026 22:16:20 ]
Ja daar wemelt het van PVV-uitschot.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Op Twitter gaan ze helemaal los![]()
Ze ziet er wel ineens veel beter uit dan voorheen toen ze de jaren ‘80 kledingkast van haar moeder plunderde.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind alleen de dochter van Linda de Mol leuk
Akkoordquote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Ze is lekker sarcastisch gewordenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Die mag wel bij DrDentz in de stoel komen zitten?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Ja hoor mag gewoonquote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die mag wel bij DrDentz in de stoel komen zitten?
O, dit Twitter-bericht mag dus wel, maar mijn onschuldige commentaar erop mag niet. Ik snap er geen zak van. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen. Of wordt het dadelijk weer weggehaald?quote:
Altijd weer 50+ers (alstie überhaupt al bestaat) die iets vinden van Helene he.quote:
Het blijven volledige downies he, die jij allemaal citeert.quote:
Klopt helemaal en Helene is ons allemaal te slim af en is een aanwinst voor de tvquote:Op dinsdag 20 januari 2026 11:22 schreef kalinhos het volgende:
Het blijven volledige downies he, die jij allemaal citeert.
Maar waarom plaats je het hier? Je ziet dat post 35 het orgineel is en 38 een slechte photoshop van dezelfde foto - kijk maar naar die 2 mannetjes op de achtergrond.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 11:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Klopt helemaal en Helene is ons allemaal te slim af en is een aanwinst voor de tv
Dat mediacourant wordt trouwens ook met de dag steeds meer afhankelijk van VI en Oranjedinges. Het gaat bijna nergens anders meer over.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ja, wat Luuk zegt: zo blíjft het allemaal aan de gang
74% (1.191 Stemmen)
Nee, goed dat ze haar eigen moment kiest
26% (428 Stemmen)
Totaal aantal stemmen: 1.619
https://www.mediacourant.(...)jft-wrijven-in-vlek/
Inhoudelijk reageren is ook een keuzequote:Op zaterdag 7 februari 2026 07:48 schreef kalinhos het volgende:
Echt gezond kan het niet zijn he, zo’n obsessie
Uitstekende televisie. Nieuws van de Dag zal ook wel naar voren komen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 18:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het is genomineerd voor de gouden televizier ring![]()
https://www.vandaaginside(...)-race-voor-de-gouden
Hoe dan
Getrouwd met erland galbakquote:
Ik denk dat hij een wat intelligentere vrouw heeft en onder haar invloed naar links is opgeschoven.quote:Op zondag 8 maart 2026 21:59 schreef DrDentz het volgende:
De linkse deug-Rutger van nu schaamt zich voor beelden van toen hij nog leuk was. Sad.
De enige juiste reactie.quote:
Ik weet dat wel zeker want hij is getrouwd met een huisartsquote:Op maandag 9 maart 2026 18:11 schreef Tasmaniak het volgende:
Ik denk dat hij een wat intelligentere vrouw heeft en onder haar invloed naar links is opgeschoven.
Maar bij SBS kun je haast niet te rechts lullen of je moet je rechterarm erbij omhoog houdenquote:Op maandag 9 maart 2026 19:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik weet dat wel zeker want hij is getrouwd met een huisarts
En heeft 4 kinderen en zij heeft hem verteld dat hij als hij langer op tv wil blijven, kuch zijn zakken wil vullen kuch hij iets minder rechts moet lullen
En dat is gelukt
Ik ben vóór zo veel mogelijk grappen over Dzjèk van Gelder.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Zo kennen we dat loeder weer
Hou je vast komt iequote:Op maandag 9 maart 2026 19:42 schreef Tasmaniak het volgende:
Ik ben vóór zo veel mogelijk grappen over Dzjèk van Gelder.
Eigenlijk is dat niet echt een "valse grap" ten koste van Djèk. Mediacourant houdt wel van een beetje sensatie.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hou je vast komt ie![]()
Hélène Hendriks opent seizoen met valse grap over Jack van Gelder
<artikel>
Omdat die een mening heeft?quote:Op zondag 15 maart 2026 22:01 schreef Martinello het volgende:
Laat Victor Vlam alsjeblieft in zijn wijn stikken ofzo.
Nee omdat hij op goedkoop effectbejag uit is. Waardeloze lul de behanger.quote:
Vind ik ook. Toch had de aflevering van vorige week 848.000 kijkers en met uitgesteld kijken erbij 1.295.000. Gek is dat. Maar goed, ik kijk ook en jij dus ook.quote:Op zondag 15 maart 2026 22:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wie verzint dit![]()
3 kneuzen bijelkaar die niet eens chemie hebben![]()
Niet om aan te gluren dit
quote:Op zondag 15 maart 2026 23:20 schreef Tasmaniak het volgende:
…….Maar goed, ik kijk ook en jij dus ook.
Precies dit. Zie onderstaand filmpje van gisteren. Los van het feit wat je van het boekenbal vindt, het is zo opzichtig een mening geven om op te vallen.quote:Op zondag 15 maart 2026 22:04 schreef Martinello het volgende:
[..]
Nee omdat hij op goedkoop effectbejag uit is. Waardeloze lul de behanger.
Is er al crowdfunding om hem naar Noord Korea te sturen?quote:Op maandag 16 maart 2026 08:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Precies dit. Zie onderstaand filmpje van gisteren. Los van het feit wat je van het boekenbal vindt, het is zo opzichtig een mening geven om op te vallen.
Heb een tijdje zijn podcast geluisterd. Het woord narcisme krijgt daarbij een hele andere lading.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Het was te slecht voor woorden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |