Uitstekende televisie. Nieuws van de Dag zal ook wel naar voren komen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 18:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het is genomineerd voor de gouden televizier ring![]()
https://www.vandaaginside(...)-race-voor-de-gouden
Hoe dan
Getrouwd met erland galbakquote:
Ik denk dat hij een wat intelligentere vrouw heeft en onder haar invloed naar links is opgeschoven.quote:Op zondag 8 maart 2026 21:59 schreef DrDentz het volgende:
De linkse deug-Rutger van nu schaamt zich voor beelden van toen hij nog leuk was. Sad.
De enige juiste reactie.quote:
Ik weet dat wel zeker want hij is getrouwd met een huisartsquote:Op maandag 9 maart 2026 18:11 schreef Tasmaniak het volgende:
Ik denk dat hij een wat intelligentere vrouw heeft en onder haar invloed naar links is opgeschoven.
Maar bij SBS kun je haast niet te rechts lullen of je moet je rechterarm erbij omhoog houdenquote:Op maandag 9 maart 2026 19:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik weet dat wel zeker want hij is getrouwd met een huisarts
En heeft 4 kinderen en zij heeft hem verteld dat hij als hij langer op tv wil blijven, kuch zijn zakken wil vullen kuch hij iets minder rechts moet lullen
En dat is gelukt
Ik ben vóór zo veel mogelijk grappen over Dzjèk van Gelder.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Zo kennen we dat loeder weer
Hou je vast komt iequote:Op maandag 9 maart 2026 19:42 schreef Tasmaniak het volgende:
Ik ben vóór zo veel mogelijk grappen over Dzjèk van Gelder.
Eigenlijk is dat niet echt een "valse grap" ten koste van Djèk. Mediacourant houdt wel van een beetje sensatie.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hou je vast komt ie![]()
Hélène Hendriks opent seizoen met valse grap over Jack van Gelder
<artikel>
Omdat die een mening heeft?quote:Op zondag 15 maart 2026 22:01 schreef Martinello het volgende:
Laat Victor Vlam alsjeblieft in zijn wijn stikken ofzo.
Nee omdat hij op goedkoop effectbejag uit is. Waardeloze lul de behanger.quote:
Vind ik ook. Toch had de aflevering van vorige week 848.000 kijkers en met uitgesteld kijken erbij 1.295.000. Gek is dat. Maar goed, ik kijk ook en jij dus ook.quote:Op zondag 15 maart 2026 22:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wie verzint dit![]()
3 kneuzen bijelkaar die niet eens chemie hebben![]()
Niet om aan te gluren dit
quote:Op zondag 15 maart 2026 23:20 schreef Tasmaniak het volgende:
…….Maar goed, ik kijk ook en jij dus ook.
Precies dit. Zie onderstaand filmpje van gisteren. Los van het feit wat je van het boekenbal vindt, het is zo opzichtig een mening geven om op te vallen.quote:Op zondag 15 maart 2026 22:04 schreef Martinello het volgende:
[..]
Nee omdat hij op goedkoop effectbejag uit is. Waardeloze lul de behanger.
Is er al crowdfunding om hem naar Noord Korea te sturen?quote:Op maandag 16 maart 2026 08:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Precies dit. Zie onderstaand filmpje van gisteren. Los van het feit wat je van het boekenbal vindt, het is zo opzichtig een mening geven om op te vallen.
Heb een tijdje zijn podcast geluisterd. Het woord narcisme krijgt daarbij een hele andere lading.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Het was te slecht voor woorden.quote:
Ach nee hequote:
Door de rest van het vliegtuig leeg te laten zo te zien.quote:Op maandag 1 juni 2026 15:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoe krijgen ze Pieter de lucht in
GEEN Raymond Mensquote:Op maandag 1 juni 2026 19:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rutger Castricum, Youri Mulder, Thomas van Groningen en Chris Woerts schuiven aan bij presentatrice Hélène Hendriks.
Nou dat worden kijkcijferrecords![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |