Dan moet je wel heel duidelijk aanwijzingen hebben voor meerdere slachtoffers.quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:34 schreef Frutsel het volgende:
UMC Utrecht heeft het 'calamiteitenhospitaal' geopend
Is dat niet gewoon voorzorg?quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel duidelijk aanwijzingen hebben voor meerdere slachtoffers.
Ik heb geen idee hoe snel dat gedaan wordt. Of dit uit voorzorg is of dat er aanwijzingen zijn voor bijv veel gewondenquote:Op donderdag 15 januari 2026 16:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Toevallig was hier maandag nog een item over bij het 8 uur journaalquote:Op donderdag 15 januari 2026 16:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe snel dat gedaan wordt. Of dit uit voorzorg is of dat er aanwijzingen zijn voor bijv veel gewonden
Wow wat een heftig gedoe allemaalquote:Op donderdag 15 januari 2026 16:14 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ramen en gevels eruit? En dat is niet eens de straat van de explosie
goede oefening anders.quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Jammer. Anders had je mooi liveverslag kunnen doen voor ons in NWSquote:Op donderdag 15 januari 2026 16:40 schreef The-BFG het volgende:
Was al op weg met de bus naar huis rond die tijd. Benieuwd of collega's de klap gehoord hebben. Ze hebben iig goed uitzicht erop..
Naja wss alleen de rook en eventueel vuur kunnen zien. En een eventuele trauma/politie heli kunnen zien.quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jammer. Anders had je mooi liveverslag kunnen doen voor ons in NWS
Als in de wijde omgeving ruiten gespongen zijn door de drukgolf, dan kun je er nog een flink aantal verwachten.quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij vuurwerkramp in Enschede waren er ook best veel mensen met sneeën en andere kleine verwondingen.. Maar op die beelden zag ik in de winkelstraat niet zo snel gewonden lopen ook al was het glas eruit daar.quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:42 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, ik verwacht idd ook nog heel veel slachtoffers door kapotte ruiten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |