quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:12 schreef Momo het volgende:
De vriendinnen Puk, Feline en Isa waren aan het chillen in het trappenhuis van de parkeergarage
Ramen en gevels eruit? En dat is niet eens de straat van de explosiequote:Op donderdag 15 januari 2026 16:11 schreef Moonversion het volgende:
[..]
net na de explosie:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100142488_fadb4143
bewegende beelden hier
Begin de 2000s chillde we nog in een bubbelbad, nu in een trappenhuis. De jeugd heeft het niet makkelijk deze dagenquote:Op donderdag 15 januari 2026 16:18 schreef Durmada het volgende:
Vervelend voor Puk en Feline die lekker aan het chillen waren in het trappenhuis van de parkeergarage.
En Isa niet te vergetenquote:Op donderdag 15 januari 2026 16:18 schreef Durmada het volgende:
Vervelend voor Puk en Feline die lekker aan het chillen waren in het trappenhuis van de parkeergarage.
Hele flinke explosie door een gaslek dan, als je kijkt tot waar de ruiten stonden te trillen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:14 schreef Hathor het volgende:
Lijkt me een gaslek. Ik zit te ver van het centrum vandaan om er iets van gemerkt te hebben.
Ik woon er ongeveer 800 meter vandaan, maar moet zeggen dat ik geen explosie heb gehoord. Wel veel sirenes en helikopters.quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:14 schreef Hathor het volgende:
Lijkt me een gaslek. Ik zit te ver van het centrum vandaan om er iets van gemerkt te hebben.
Kan niet echt veel kanten op in zo'n krappe ruimte, dus dat bouwt flinke druk opquote:Op donderdag 15 januari 2026 16:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hele flinke explosie door een gaslek dan, als je kijkt tot waar de ruiten stonden te trillen.
"Haje da òk gezien daar diej'n explosie in Utrecht, zullen wel wir van die haatbaarden zèn, stel terroristetuig!"quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:25 schreef RipCity het volgende:
Ach het is wat vermaak zo aan het eind van de werkdag hè. Iig iets om over te praten bij het koffie apparaat
Rip Nijntjequote:Op donderdag 15 januari 2026 16:29 schreef William_Papadin het volgende:
Overigens Utrecht, missen we niet zoveel aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |