quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
@:Elan die pissig werd omdat hij bij de Mac moest betalen om te pissen
Ik twijfelde nog over de vorm OCD, maar vond deze gelaatsuitdrukking in combi met je humor op FOK! het beste bij je passen. Morgen een versie van Dall-E die geeft een iets creatiever resultaat en niet zo stijfjesquote:
Die kant heb je goed in beeld gebracht.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 04:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog over de vorm OCD, maar vond deze gelaatsuitdrukking in combi met je humor op FOK! het beste bij je passen. Morgen een versie van Dall-E die geeft een iets creatiever resultaat en niet zo stijfjes
Je state mooi op de fotoquote:
Kortak, kan niet missen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:57 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Sorry ik kon het niet laten, maar jullie mogen raden welke Fokker dit is.
[ link | afbeelding ]
De winnaar ontvangt een Gratis verzorgde voetrijs naar Amerika.
Ik zal m'n haar even laten groeienquote:
Zoiets?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 07:29 schreef _UserName_ het volgende:
Geweldig topic, hardop maar zacht gelachen want de kleine en vrouwlief liggen nog op bed. Wellicht zijn er kenners die mij kunnen genereren? Toch wel benieuwd
Ooooh shit. Wat een bos haar. Dat is toch zeker 15 tot 20 jaar geledenquote:
quote:
Hoe jij mij herinnert, is dan ook wel way back,quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is niet hoe ik me haar herinner.
Verrassend accuraat. Moet alleen een gouden squashracket zijn en een enkele blauwe dobbelsteen met gouden ogen. En ik ben natuurlijk al jaren niet meer met Lieke.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:40 schreef flipsen het volgende:
Hoe kan ik nou onze TRV-mod en Dobbelsteenavonturier @:UIO_AMS vergeten??![]()
[ afbeelding ]
Yup, ik heb de eer CZ nog steeds irl te zien, als je zegt dat ‘hoe ziet CZ er met een boobjob uit?’ als prompt is gebruikt geloof ik het ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe jij mij herinnert, is dan ook wel way back,. Deze AI-variant kan @:Alexxxxx wel bevestigen,
.
Dit zijn leugensquote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
@:solotovski (de meest rechtse)
Lieke van Lexmond?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Verrassend accuraat. Moet alleen een gouden squashracket zijn en een enkele blauwe dobbelsteen met gouden ogen. En ik ben natuurlijk al jaren niet meer met Lieke.
Broekplascollega links ook erg accuraatquote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
En wie zijn de andere twee?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
De keer dat ik je zag on Rotterdam was ik redelijk dronken, dus herinner me daar weinig van.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe jij mij herinnert, is dan ook wel way back,. Deze AI-variant kan @:Alexxxxx wel bevestigen,
.
broekplascollega en paniekaanval collegaquote:
Ja.quote:
Deze lijkt heel erg eng goedquote:Op vrijdag 16 januari 2026 13:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
baas @:yvonne verleent gebruiker @:FlippingCoin gratie, ca. 2024
De Privé mist ook nog bedacht ik me later, maar soit...quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Verrassend accuraat. Moet alleen een gouden squashracket zijn en een enkele blauwe dobbelsteen met gouden ogen. En ik ben natuurlijk al jaren niet meer met Lieke.
Dat dacht ik ook.quote:
De Story.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 13:17 schreef flipsen het volgende:
De Privé mist ook nog bedacht ik me later, maar soit...
Ik lijk best goedquote:
Goeie pogingquote:Op donderdag 15 januari 2026 21:00 schreef Kreator het volgende:
Ik denk bij @:majo aan dit.
[ afbeelding ]
Dat zie ik als een complimentquote:Op vrijdag 16 januari 2026 13:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
@:Majo omdat ik denk dat jij heel creatief bent
Ja dat doet ai wel goed.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 13:53 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Poh man ik zit hier echt met een rammende jodokus, zo knap zijn jullie allemaal met AI
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
@:straatcommando.
@:FlippingCoin
ja je moet vaker met zo'n zwaard van huis gaanquote:
Die sufferd fietst alleen de verkeerde kant opquote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind dit meer @:pullup
[ afbeelding ]
*kuchtquote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Die sufferd fietst alleen de verkeerde kant op
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:56 schreef D. het volgende:
Dat ze de andere kant op roeien zijn details
Komt door Pullup's aanwijzingen
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Je maakt er een mooi verhaal vanquote:Op vrijdag 16 januari 2026 13:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kom je aan mijn foto?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 03:45 schreef Jippie het volgende:
@:Anakha tijdens het controleren op Jippie's schrijffouten
[ afbeelding ]
Een serieuze en vriendelijke man, die correcties uitvoert op een laptopquote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:49 schreef Anakha het volgende:
[..]
Hoe kom je aan mijn foto?
Klopt helemaal. Behalve het pak, die baard, de bril, de haarkleur en, en....
Dat klopt op zich wel, natuurlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Een serieuze en vriendelijke man, die correcties uitvoert op een laptop
Flip zie jij er zo uit??quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
ga ik maken als ik weer op de laptop zit!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Flip zie jij er zo uit??![]()
Trouwen?
Ik ben overigens wel benieuwd wat er van mij gemaakt zou worden, ik ben niet de spannendste user
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Flip zie jij er zo uit??![]()
Trouwen?
Ik ben overigens wel benieuwd wat er van mij gemaakt zou worden, ik ben niet de spannendste user
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
aan de hand van jouw UI
Schattigquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
aan de hand van jouw UI
Mja hij is al getrouwd, dus ja..quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mocht de bruiloft met Flip niet doorgaan, dan wil ik me wel opofferen
Ben de beroerdste niet.
hoe je op mij overkomtquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe je op mij overkomt
ben je een heel warm persoon en moet je dus wel knap zijn
want mooi van binnen is mooi van buiten
Ik heb een goddelijk lichaamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
als je imgur gebruikt moet je de url van de afbeelding na het uploaden kopieren(mobiel even wachten en dan afbeelding indrukken en copy) en dan hier tussen img tags plaatsenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:35 schreef Lenny77 het volgende:
(als je imgbb als foto dinges wilt gebruiken om hier te plaatsen, welke link moest dat dan weer zijn? Die HTML groot? )
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb een goddelijk lichaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
BB groot met link oid, iig de onderste optie.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:35 schreef Lenny77 het volgende:
(als je imgbb als foto dinges wilt gebruiken om hier te plaatsen, welke link moest dat dan weer zijn? Die HTML groot? )
Dat lukt mij nooit met die img tagsquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
als je imgur gebruikt moet je de url van de afbeelding na het uploaden kopieren(mobiel even wachten en dan afbeelding indrukken en copy) en dan hier tussen img tags plaatsen
imgbb nooit gebruikt
Ik ga testenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
BB groot met link oid, iig de onderste optie.
YEZZZZZZZZZZZZ!!!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
BB groot met link oid, iig de onderste optie.
Deze had ik nog helemaal gemist! I like itquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:42 schreef Lenny77 het volgende:
Eerste AI foto ooit zelf 'gemaakt'
@:Puzzie
[ link | afbeelding ]
Zie pas bij de tweede keer kijken de vogeltjes.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:42 schreef Lenny77 het volgende:
Eerste AI foto ooit zelf 'gemaakt'
@:Puzzie
[ link | afbeelding ]
Ik ben keihard afgewezen door Yvonnequote:Op vrijdag 16 januari 2026 13:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Waar doe je dit?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:57 schreef Lenny77 het volgende:
Best wel leuk om te doen
Edit: pffff, 2 plaatjes gemaakt en mag al niet meer... wat een onzin.. moet een uur wachten
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:56 schreef D. het volgende:
Dat ze de andere kant op roeien zijn details
Komt door Pullup's aanwijzingen
Met de cavia's van @Mani89?quote:
Dat kan natuurlijk wel, maar ze lijken er precies op. Al kan het zijn dat alle cavia's op elkaar lijken.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Want niemand anders kan cavia's hebben?
Ahwquote:
Owquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Je tag klopt niet het is @:yvonne met 2 nn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |