Yup, ik heb de eer CZ nog steeds irl te zien, als je zegt dat ‘hoe ziet CZ er met een boobjob uit?’ als prompt is gebruikt geloof ik het ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe jij mij herinnert, is dan ook wel way back,. Deze AI-variant kan @:Alexxxxx wel bevestigen,
.
Dit zijn leugensquote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
@:solotovski (de meest rechtse)
Lieke van Lexmond?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Verrassend accuraat. Moet alleen een gouden squashracket zijn en een enkele blauwe dobbelsteen met gouden ogen. En ik ben natuurlijk al jaren niet meer met Lieke.
Broekplascollega links ook erg accuraatquote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
En wie zijn de andere twee?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
De keer dat ik je zag on Rotterdam was ik redelijk dronken, dus herinner me daar weinig van.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe jij mij herinnert, is dan ook wel way back,. Deze AI-variant kan @:Alexxxxx wel bevestigen,
.
broekplascollega en paniekaanval collegaquote:
Ja.quote:
Deze lijkt heel erg eng goedquote:Op vrijdag 16 januari 2026 13:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
baas @:yvonne verleent gebruiker @:FlippingCoin gratie, ca. 2024
De Privé mist ook nog bedacht ik me later, maar soit...quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Verrassend accuraat. Moet alleen een gouden squashracket zijn en een enkele blauwe dobbelsteen met gouden ogen. En ik ben natuurlijk al jaren niet meer met Lieke.
Dat dacht ik ook.quote:
De Story.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 13:17 schreef flipsen het volgende:
De Privé mist ook nog bedacht ik me later, maar soit...
Ik lijk best goedquote:
Goeie pogingquote:Op donderdag 15 januari 2026 21:00 schreef Kreator het volgende:
Ik denk bij @:majo aan dit.
[ afbeelding ]
Dat zie ik als een complimentquote:Op vrijdag 16 januari 2026 13:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
@:Majo omdat ik denk dat jij heel creatief bent
Ja dat doet ai wel goed.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 13:53 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Poh man ik zit hier echt met een rammende jodokus, zo knap zijn jullie allemaal met AI
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
@:straatcommando.
@:FlippingCoin
ja je moet vaker met zo'n zwaard van huis gaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |