quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
@:Elan die pissig werd omdat hij bij de Mac moest betalen om te pissen
Ik twijfelde nog over de vorm OCD, maar vond deze gelaatsuitdrukking in combi met je humor op FOK! het beste bij je passen. Morgen een versie van Dall-E die geeft een iets creatiever resultaat en niet zo stijfjesquote:
Die kant heb je goed in beeld gebracht.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 04:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog over de vorm OCD, maar vond deze gelaatsuitdrukking in combi met je humor op FOK! het beste bij je passen. Morgen een versie van Dall-E die geeft een iets creatiever resultaat en niet zo stijfjes
Je state mooi op de fotoquote:
Kortak, kan niet missen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:57 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Sorry ik kon het niet laten, maar jullie mogen raden welke Fokker dit is.
[ link | afbeelding ]
De winnaar ontvangt een Gratis verzorgde voetrijs naar Amerika.
Ik zal m'n haar even laten groeienquote:
Zoiets?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 07:29 schreef _UserName_ het volgende:
Geweldig topic, hardop maar zacht gelachen want de kleine en vrouwlief liggen nog op bed. Wellicht zijn er kenners die mij kunnen genereren? Toch wel benieuwd
Ooooh shit. Wat een bos haar. Dat is toch zeker 15 tot 20 jaar geledenquote:
quote:
Hoe jij mij herinnert, is dan ook wel way back,quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is niet hoe ik me haar herinner.
Verrassend accuraat. Moet alleen een gouden squashracket zijn en een enkele blauwe dobbelsteen met gouden ogen. En ik ben natuurlijk al jaren niet meer met Lieke.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:40 schreef flipsen het volgende:
Hoe kan ik nou onze TRV-mod en Dobbelsteenavonturier @:UIO_AMS vergeten??![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |