Aaaah, dus zeg maar vergelijkbaar met wanneer je iets naars over Trump gepost hebt?quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:09 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Wat een raar land is dat geworden zeg.
Een tweetje geplaatst die linkse mensen niet leuk vonden.quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:39 schreef Richestorags het volgende:
Mensen doen heel makkelijk over dat zij het land niet in mag, maar wat heeft ze precies gedaan dan?
Nog asocialer dan Farage?quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:44 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Een tweetje geplaatst die linkse mensen niet leuk vonden.
Ze is gewoon een getrouwde vrouw en moeder, dacht ik. Maar eentje met een mening. Oh, eng!quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:15 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ze begint steeds meer op een crackhoer te lijken. Dat gewap is niet goed voor de gezondheid.
Niets tegen de wet. Het is ook geen straf. Het is gewoon een maatregel van de UK. Omdat ze niet willen dat Britten horen wat zij te zeggen heeft.quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:39 schreef Richestorags het volgende:
Mensen doen heel makkelijk over dat zij het land niet in mag, maar wat heeft ze precies gedaan dan?
Lijkt wel een willekeurige Fokker.quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:51 schreef tjoptjop het volgende:
Ik heb me even opgeofferd en in haar twitter gedoken, dat bericht van 3 dagen geleden waar ze zelf aan refereert is denk ik deze:
[ x ]
Niet zo heel spannend imho
Verder:
[ x ]
Een tot zalencentrum getransformeerde kerk in de fik door een verdwaalde vuurpijl is natuurlijk een duister complot tegen de christenen
Dat schijnt volgens <Knip> dan weer net wat anders te liggen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Aaaah, dus zeg maar vergelijkbaar met wanneer je iets naars over Trump gepost hebt?
Tja, oproepen tot haat en geweld is nou eenmaal verboden. En terecht.quote:Op woensdag 14 januari 2026 23:01 schreef Adames het volgende:
Ze was een half jaar geleden ook spreker op een bijeenkomst van Tommy Robinson, een of andere leipkees en mede-oprichter van de English Defence League. Daar sprak ze ook over de grote omvolkingstheorie.
Net als dat radicale islamhaatpredikers hier en in de UK soms worden geweerd, zijn dit soort haatpredikers ook niet altijd welkom.
Het is ook niet compleet nieuw.quote:Op woensdag 14 januari 2026 23:07 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Tja, oproepen tot haat en geweld is nou eenmaal verboden. En terecht.
Nou, dan zal Sander Schimmelpenninck onderhand wel in de cel zitten.quote:Op woensdag 14 januari 2026 23:07 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Tja, oproepen tot haat en geweld is nou eenmaal verboden. En terecht.
Ik zou het niet weten. Zijn Quote en de Volkskrant zo racistisch? De ene is er voor de rijken en de andere voor de linksen?quote:Op woensdag 14 januari 2026 23:10 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Nou, dan zal Sander Schimmelpenninck onderhand wel in de cel zitten.
Dat zou me niet verbazen. Dat zouden wij ook doen, als hij hier niet woondequote:Op woensdag 14 januari 2026 23:16 schreef tjoptjop het volgende:
Wilders is toch ook ooit eens geweigerd?
quote:Op woensdag 14 januari 2026 23:23 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Het VK verwelkomt liever oude haatbaarden.
Baajour mag ook niet meer komenquote:Op woensdag 14 januari 2026 23:23 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Ze heeft allerlei extreme klokken horen luiden en het is allemaal waar! Maar hoe het allemaal samenhangt dat weet natuurlijk niemand! Het is gewoon een groot complot!quote:
In een vergelijking zou ik zeggen dat Eva knapper is.quote:Op woensdag 14 januari 2026 23:23 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
"Burned to the ground"quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:51 schreef tjoptjop het volgende:
Ik heb me even opgeofferd en in haar twitter gedoken, dat bericht van 3 dagen geleden waar ze zelf aan refereert is denk ik deze:
[ x ]
Niet zo heel spannend imho
Verder:
[ x ]
Een tot zalencentrum getransformeerde kerk in de fik door een verdwaalde vuurpijl is natuurlijk een duister complot tegen de christenen
Jij hebt natuurlijk door dat het allemaal geen groot complot is.quote:Op woensdag 14 januari 2026 23:52 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ze heeft allerlei extreme klokken horen luiden en het is allemaal waar! Maar hoe het allemaal samenhangt dat weet natuurlijk niemand! Het is gewoon een groot complot!
Of toch hypocriete Eva? Ik heb haar geen fophef horen maken toen mensen de VS niet in mochten omdat ze zich negatief hadden uitgelaten over de oranje leider.quote:Op donderdag 15 januari 2026 00:37 schreef Toine51 het volgende:
Hypocriete kut-Britten...
Moet je eens zien waar dat land mee overspoeld wordt....
En al die zaken die in de doofpot eindigen...
Echt..
met jou nog minderquote:Op donderdag 15 januari 2026 07:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hebben we echt he-le-maal niets mee hè?
Ja, net als in Amerika met hun verfoeide linkse regering. Typisch links beleidquote:Op woensdag 14 januari 2026 22:30 schreef William_Papadin het volgende:
Vrijheid van meningsuiting is allang dood onder links beleid.
Nu nog even consequent toepassen aub.quote:Op donderdag 15 januari 2026 06:10 schreef Jed1Gam het volgende:
Radica buitenlanders moet je niet in je land hebben, noem het karma.
Dit jaquote:Op woensdag 14 januari 2026 22:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mooi. Nou nog even regelen dat ze ook Nederland niet meer in komt, kan ze lekker in Hongarije of bij holmaatje Poetin gaan wonen.
Maar dat interesseert me dan weer he-le-maal niets.quote:
aandacht te kort, vriendje?quote:Op donderdag 15 januari 2026 08:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar dat interesseert me dan weer he-le-maal niets.
Wat heeft dit met open grenzen te maken?quote:Op donderdag 15 januari 2026 08:37 schreef xpompompomx het volgende:
Dit lijkt me nou net zo iemand die erg positief was over de Brexit, dus ja, dan moet je ook niet jammeren dat er geen open grenzen meer zijn.
Stukje projectie kameraad?quote:Op donderdag 15 januari 2026 08:35 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
aandacht te kort, vriendje?
quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:30 schreef William_Papadin het volgende:
Ohw. Spijtig dat dit soort fascisten zich voortplantenquote:Op woensdag 14 januari 2026 22:50 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Ze is gewoon een getrouwde vrouw en moeder, dacht ik. Maar eentje met een mening. Oh, eng!
Allemaal Linksche bolwerken!quote:Op donderdag 15 januari 2026 09:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hongarije, Rusland en de VS vergeet je voor het gemak even?
Alles, bij een open grens was ze niet tegengehouden.quote:Op donderdag 15 januari 2026 08:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat heeft dit met open grenzen te maken?
Tijd om veilig thuis eens in te schakelen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:50 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Ze is gewoon een getrouwde vrouw en moeder, dacht ik. Maar eentje met een mening. Oh, eng!
'In it for his own people'quote:
Blijkbaar denkt ook niemand hier over de optie dat de Britse inlichtingendiensten wss een iets beter beeld hebben voor wie ze werkt en waar haar geldstromen vandaan komenquote:Op donderdag 15 januari 2026 10:57 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
'In it for his own people'
De liefde voor zijn volk gaat zelfs zover dat hij er inmiddels een miljoen+ een blijvende handicap of hun voortijdige dood heeft geschonken. What a guy!
't Zegt al genoeg dat die 'e-mail' nergens is te zien.quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Blijkbaar denkt ook niemand hier over de optie dat de Britse inlichtingendiensten wss een iets beter beeld hebben voor wie ze werkt en waar haar geldstromen vandaan komen
dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 15 januari 2026 11:35 schreef Zelva het volgende:
[..]
't Zegt al genoeg dat die 'e-mail' nergens is te zien.
Zeker wel. Doet Nederland ook met gegronde reden.quote:Op donderdag 15 januari 2026 09:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Alles, bij een open grens was ze niet tegengehouden.
We hebben ook nog haatbaard Alaa Abd El-Fattah die een genocide op alle blanken wil en oproept om zionisten uit te moorden.quote:Op woensdag 14 januari 2026 23:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Baajour mag ook niet meer komen
[ afbeelding ]
Het zou fijn zijn als je je eigen posts eens leest
De frame is weer totaal idioot.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:26 schreef RotatoR het volgende:
[..]
We hebben ook nog haatbaard Alaa Abd El-Fattah die een genocide op alle blanken wil en oproept om zionisten uit te moorden.
[ x ]
[ x ]
Hahahahahahahahahaquote:Op woensdag 14 januari 2026 22:30 schreef William_Papadin het volgende:
Eva mildquote:Op donderdag 15 januari 2026 12:26 schreef RotatoR het volgende:
[..]
We hebben ook nog haatbaard Alaa Abd El-Fattah die een genocide op alle blanken wil en oproept om zionisten uit te moorden.
[ x ]
[ x ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |