Niet dat ik denk dat Rusland EU lidstaten gaat annexeren, maar hoezo zou dat niet kunnen omdat ze lid zijn van de EU?quote:Op donderdag 15 januari 2026 05:50 schreef sp3c het volgende:
Rusland kan helemaal niks annexeren, al die staten zijn onderdeel van de EU
1,5 miljoen militairen gaan daar een probleem van makenquote:Op donderdag 15 januari 2026 06:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet dat ik denk dat Rusland EU lidstaten gaat annexeren, maar hoezo zou dat niet kunnen omdat ze lid zijn van de EU?
Rusland opgepakt door ICE?quote:Op donderdag 15 januari 2026 07:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
1,5 miljoen militairen gaan daar een probleem van maken
quote:
Whehe, Lord Vetinari die alleen maar extreem linkse plaatjes posts de laatste maanden. Die gast kan je alles laten geloven.quote:
Raar dat ze hun gezichten niet laten zien. Waarschijnlijk om het intimiderende effect wat te vergrotenquote:
Nee, omdat ze anders belaagd worden door die ‘nette mensen’ die protesteren.quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Raar dat ze hun gezichten niet laten zien. Waarschijnlijk om het intimiderende effect wat te vergroten
Overal waar ze verschijnen zijn er demonstranten, dat is gewoon landelijk. Maar evengoed zijn er ook pro ICE demonstranten aanwezig. Zoals dat filmpje wat nu overal gedeeld is op social media van een kerel die tussen een stel anti ICE demonstranten loopt met een Amerikaanse vlag en flink werd lastig gevallen door een specifieke gast die hem constant met een toeter in zijn gezicht staat te irriteren. Na een poosje is hij het zat en mept die gast tegen de grond en vervolgens vallen een stel anderen hem massaal aan. Hij mept ze allemaal tegen de vlakte binnen enkele seconden, inclusief die gast met die toeter die voor een tweede keer komt solliciteren naar een beuk voor zijn muil. Je ziet hem ook echt als een zak zand neergaan, compleet buiten westen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 09:16 schreef Montagui het volgende:
Heeft ICE in de rest van de VS ook zulke problemen, of is het alleen Minnesota?
Voor wie de video niet kent, het zijn deze heerlijke beelden. Ik had helemaal gemist dat megafoon-irriteer-meneer nog een tweede keer gevloerd wordtquote:Op donderdag 15 januari 2026 12:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Overal waar ze verschijnen zijn er demonstranten, dat is gewoon landelijk. Maar evengoed zijn er ook pro ICE demonstranten aanwezig. Zoals dat filmpje wat nu overal gedeeld is op social media van een kerel die tussen een stel anti ICE demonstranten loopt met een Amerikaanse vlag en flink werd lastig gevallen door een specifieke gast die hem constant met een toeter in zijn gezicht staat te irriteren. Na een poosje is hij het zat en mept die gast tegen de grond en vervolgens vallen een stel anderen hem massaal aan. Hij mept ze allemaal tegen de vlakte binnen enkele seconden, inclusief die gast met die toeter die voor een tweede keer komt solliciteren naar een beuk voor zijn muil. Je ziet hem ook echt als een zak zand neergaan, compleet buiten westen.
Hilarische beelden.
Ja, die eerste tik was blijkbaar niet genoeg, hij kwam terug voor meer.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Voor wie de video niet kent, het zijn deze heerlijke beelden. Ik had helemaal gemist dat megafoon-irriteer-meneer nog een tweede keer gevloerd wordt![]()
[ x ]
Je bedoelt neem ik aan dat ze anders thuis belaagd kunnen worden. Prima argument alleen speelt dit dan niet ook bij de reguliere politie? Of politici en ambtenaren?quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, omdat ze anders belaagd worden door die ‘nette mensen’ die protesteren.
Hahahaa en dan terug komen lopen alsof je wat voorstelt met je armen omlaag natuurlijk terwijl die kerel tegenover je al 3 mensen inclusief jezelf naar de vloer heeft gehoekt.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Voor wie de video niet kent, het zijn deze heerlijke beelden. Ik had helemaal gemist dat megafoon-irriteer-meneer nog een tweede keer gevloerd wordt![]()
[ x ]
Mogelijk, dus niks concreets bedoel heel simpel een amerikaan in buitenland die paspoort omhoog houd dat ie uit de VS getrapt is..quote:Op donderdag 15 januari 2026 06:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat betreft Amerikanen die door ICE zouden zijn opgepakt:
Toevallig zag ik vanochtend deze video van de Today Show, die met enkele voorbeelden komt van mogelijke arrestaties van Amerikanen, waaronder native Americans die dagenlang zijn vastgehouden, en van etnisch profileren bij het aanhouden van mensen.
Bekijk deze YouTube-video
https://abcnews.go.com/US(...)apolis-ice-129186393quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mogelijk, dus niks concreets bedoel heel simpel een amerikaan in buitenland die paspoort omhoog houd dat ie uit de VS getrapt is..
Ik noem maar iets.
eerlijk gezegd neem ik dit soort shows niet meer, serieus.
Als ontzettend goed voorbeeld Last week tonight, de toon is namelijk geschift van serieuze topics aanpakken naar een complete politieke agenda, last week tonight de maintopics staan allemaal op youtube en scroll even rustig naar beneden van oudste naar nieuwste en dan zie je hoe dit van aanhalen van serieuze topics zoals fraude doodstraf buitenlandse dictators overgaat in een en al politike links geneuzel.
Plus ronduit liegen!! zoals deze hier onder.
oh en 1 min 10 sec in jou filmpjeTrump gaf die speech aan de inwoners van iran niet aan Minesota, maar dit is volledig bewerkt..
of te wel weer liegen en gelijk weer afgezet!
Wat doen mensen van een Dakota Tribe in Minesota?quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
https://abcnews.go.com/US(...)apolis-ice-129186393
Ook hier wordt gesproken over verschillende native Americans die door ICE zijn vastgezet..
Seri-fucking-eus?quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat doen mensen van een Dakota Tribe in Minesota?
Jij dacht dat die stam zich netjes had gehouden aan de latere indeling van de VS in staten en alleen in Noord- en Zuid-Dakota te vinden was ofzo?quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat doen mensen van een Dakota Tribe in Minesota?
1 vrij gelaten 3 zitten nog vast, en er is wat onduidelijkheid dus over.
maar er is nog niemand uitgezet, als dit inderdaad een fout betreft is dit inderdaad niet correct en is het meer dan terecht dat deze 3 een compensatie en een welgemeend excuus krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |