Ik lgeloof je niet. No way dat iemand al die beelden ziet en denkt dat het okay is. Dan ben je echt niet helemaal lekker.quote:Op woensdag 14 januari 2026 10:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Sanctuary states werken niet mee met ICE met alle gevolgen van dien. De vreemde reflex om illegalen te beschermen tegen uitzetting met alle negatieve gevolgen van dien is toch echt de schuld van de blauwe Staten zelf. Dit heeft uiteraard gevolgen voor de leefbaarheid in de blauwe staten, wat dat betreft is het beter wat de rode staten doen en dat is gewoon meewerken met de federale overheid zodat die raids niet nodig zijn.
Waarom niemand hier daar over wil praten is onderhand wel duidelijk.
quote:Op woensdag 14 januari 2026 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
For starters: geen bedekte gezichten en geen (zware) wapens. Daarnaast bestaat er nog zoiets als een code of conduct. Je kunt gekwalificeerde agenten op pad sturen die in staat zijn om te de-escaleren.
Verder moet je je als regering afvragen: is het probleem dusdanig groot en urgent dat zulke agressieve acties in woonwijken noodzakelijk zijn? Ik zou zeggen van niet. Als je ziet hoe de acties nu verlopen, kun je gerust stellen dat je je doel voorbij schiet. Doorsnee Amerikanen worden geïntimideerd en moeten vrezen voor hun veiligheid. Is Dat zou niet normaal moeten zijn in een vrije samenleving.
Onder Obama werden er gemiddeld meer illegalen uitgezet zonder al de uitwassen van ICE etc. Dus het is ook nog eens minder effectief.quote:Op woensdag 14 januari 2026 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
For starters: geen bedekte gezichten en geen (zware) wapens. Daarnaast bestaat er nog zoiets als een code of conduct. Je kunt gekwalificeerde agenten op pad sturen die in staat zijn om te de-escaleren.
Verder moet je je als regering afvragen: is het probleem dusdanig groot en urgent dat zulke agressieve acties in woonwijken noodzakelijk zijn? Ik zou zeggen van niet. Als je ziet hoe de acties nu verlopen, kun je gerust stellen dat je je doel voorbij schiet. Doorsnee Amerikanen worden geïntimideerd en moeten vrezen voor hun veiligheid. Is Dat zou niet normaal moeten zijn in een vrije samenleving.
Ook als mensen meewerken is er veel geweld van ICE.quote:Op woensdag 14 januari 2026 11:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe moet het dan?
Overigens ben ik tegen geweld wanneer mensen gewoon meewerken.
Als je goed oplet zou je zomaar eens kunnen gaan denken dat het ICE tegenwoordig meerdere taken heeft dan enkel uitzetten. Het provoceren van de bevolking lijkt tegenwoordig ook een taak te zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2026 11:38 schreef aquawoman het volgende:
[..]
[..]
Onder Obama werden er gemiddeld meer illegalen uitgezet zonder al de uitwassen van ICE etc. Dus het is ook nog eens minder effectief.
Alles om eerlijke verkiezingen te voorkomen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 11:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als je goed oplet zou je zomaar eens kunnen gaan denken dat het ICE tegenwoordig meerdere taken heeft dan enkel uitzetten. Het provoceren van de bevolking lijkt tegenwoordig ook een taak te zijn.
De opdracht is om het zo dramatisch mogelijk te doen. Links moet uitgeschakeld worden voor de verkiezingen, een opstand zal zorgen voor steeds meer sentimenten dat links maar beter uitgesloten moet worden.quote:Op woensdag 14 januari 2026 11:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als je goed oplet zou je zomaar eens kunnen gaan denken dat het ICE tegenwoordig meerdere taken heeft dan enkel uitzetten. Het provoceren van de bevolking lijkt tegenwoordig ook een taak te zijn.
Ik heb de filmpjes gezien, lomp hoe zwaarlijvige agenten agenten (ogenschijnlijk) ongewapende en ongevaarlijke migranten uit Latijns Amerika oppakken. Tot zover eens als je dat bedoelt.quote:Op woensdag 14 januari 2026 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja het zijn lomperds.quote:Op woensdag 14 januari 2026 11:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ook als mensen meewerken is er veel geweld van ICE.
Wat ICE nu is, is niet meer dan een knokploeg van een politieke partij. Genoeg voorbeelden uit het heden en verleden over hoe zoiets afloopt.quote:Op woensdag 14 januari 2026 11:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
De opdracht is om het zo dramatisch mogelijk te doen. Links moet uitgeschakeld worden voor de verkiezingen, een opstand zal zorgen voor steeds meer sentimenten dat links maar beter uitgesloten moet worden.
Ik ben niet op de hoogte van alle revisies.quote:Op woensdag 14 januari 2026 11:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, maar er zit een stuk in dat ze geil is, en dat is natuurlijk iets wat je bij je kinderen wil weghouden. Bah. In de VS is het erger om over sex te denken dan een dubbelloops shotgun op iemands gezicht gericht te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |