Ik koop alleen Mcflurry's bij de Mcquote:Op maandag 12 januari 2026 17:55 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
@:viesdik
@:mikeytt
@:rozevla
@:braddie
Lol, jaaaaa, rollercoasters, peuk helaas niet meer, grrrquote:
Jaaaaaaaaa.quote:
quote:
@Hetekipquote:
@SEMTEX is sexierquote:
ga ik maken als ik weer op mijn laptop zitquote:Op maandag 12 januari 2026 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben benieuwd hoe vriend @:Flippingcoin mij voor zich ziet!
quote:Op maandag 12 januari 2026 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben benieuwd hoe vriend @:Flippingcoin mij voor zich ziet!
Haha. Ik heb alleen geen pet. geen baard en draag nooit truien (ben allergisch voor wol). En ik rook al een tijdje niet meer.quote:
Baard iets te kort, vrouw is niet blond. Maat verder aardig kloppend.quote:
Die onderste is @heywooduquote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:43 schreef raptorix het volgende:
Deze mogen jullie raden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna goed, alleen dat wijntje klopt nietquote:
Not far from the truthquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 07:57 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
@:TheFreshPrince
[ afbeelding ]
@:Bosbeetle
Ik denk de meeste mensen ChatGTP, Grok, Gemini.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:24 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Waar genereren jullie de afbeelding en heb je een voorbeeld van een prompt?![]()
Wat ik vooral verbazingwekkend vind is dat mijn slaap een cijfer krijgtquote:
Dit moet iemand voorstellen die graag de achterflaptekst van een ebook leestquote:
Die is leukquote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:39 schreef Donna het volgende:
[ afbeelding ]
@:ChildoftheStars
Geen idee waarom het forum mobiel zo weird is, maar goed. Het gaat om het idee he!
Waar is m'n bierquote:
MickeyTT ?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:43 schreef raptorix het volgende:
Deze mogen jullie raden:
[ afbeelding ]
Betraptquote:
Ze heeft een nieuwe ereader en bewondert het designquote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit moet iemand voorstellen die graag de achterflaptekst van een ebook leest?
Blauwharige hipster?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:43 schreef raptorix het volgende:
Deze mogen jullie raden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@Mikeyttquote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blauwharige hipster?
Ik wil weten wie dit is!
Ja. Mikey en Heywooduquote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:43 schreef raptorix het volgende:
Deze mogen jullie raden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:52 schreef raptorix het volgende:
@:flippingcoin
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
epic?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:57 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Sorry ik kon het niet laten, maar jullie mogen raden welke Fokker dit is.
[ link | afbeelding ]
De winnaar ontvangt een Gratis verzorgde voetrijs naar Amerika.
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:39 schreef Donna het volgende:
[ afbeelding ]
@:ChildoftheStars
Geen idee waarom het forum mobiel zo weird is, maar goed. Het gaat om het idee he!
wtafquote:
Je kan het niet gewoon leuk houden?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja vind ik ook maar dat is wel hoe het gaat
Wel beetje jammer van de twee spelfouten.quote:
Ai hè.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel beetje jammer van de twee spelfouten.Vooral op het shirt.
yoloquote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja vind ik ook maar dat is wel hoe het gaat
quote:
wat is dat op zijn hoofd lolquote:
Nou. Ik kom maar 3x per jaar oid bij de Mac. En bestel nooit patatquote:
chatgpt bijvoorbeeldquote:
"maak een ai gegenereerde foto van Onlogisch, de fok! user.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Groetjes,
onlo
Deze man dacht even aan het forumbeest te ontsnappen.
@:Wereldgozer
@:fetX
@:GGMM
@:Coco
Je post toch vaak daarquote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou. Ik kom maar 3x per jaar oid bij de Mac. En bestel nooit patat
Mobiel fokkenquote:Op maandag 12 januari 2026 16:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
Haha goeie alleen drink ik geen koffie thee en ik fok alleen mobiel
Deze wintquote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:53 schreef Professionele-Idioot het volgende:
@:uitkeringsgenieter
[ link | afbeelding ]
Collega's vragen wat er zo grappig isquote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:53 schreef Professionele-Idioot het volgende:
@:uitkeringsgenieter
[ link | afbeelding ]
Je deed een ninjaeditquote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Belooft niet veel goeds voor de lekkage
Als je zo over mij denkt dan hoef ik Ama Intelligence-versie van mij niet te zien hoorquote:
Spot on, alleen mis ik mijn zwembadquote:
quote:
quote:
Zijn vrienden hoorde van dit topic op Fok, dus ze zijn ook even komen kijkenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Collega's vragen wat er zo grappig is![]()
ahquote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Camera. @:golfer maakt altijd reviews van zijn restaurant ervaringen.
Eem tegen de muur zettenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou ongelooflijk hard raken.
@:de_boswachter
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:29 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
[..]
Zijn vrienden hoorde van dit topic op Fok, dus ze zijn ook even komen kijken
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als ie überhaupt nog leeft.
[ afbeelding ]
Kortakquote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:57 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:41 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
@:fok.nl
[ afbeelding ]
quote:
rijstbuiltjequote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:20 schreef Viv het volgende:
[..]
Wat zit er in het tweede doosje van rechts?
Ah leuk zeg! Normaal word ik nooit in dit soort topics benoemd dus ben er blij meequote:
@Kortak ?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:57 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb wel degelijk benen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:03 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM
[ afbeelding ]
Waar we @:Benji niet vergeten.
@:maxi-mus
@:Caland
@:Coco
Je hebt een nieuwe kobo ereader waar je lang voor hebt gespaard. Dus je bewondert het apparaat.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ah leuk zeg! Normaal word ik nooit in dit soort topics benoemd dus ben er blij mee
Ook al lees ik blijkbaar ondersteboven en andersom
De kleur van de auto klopt in elk gevalquote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:09 schreef Professionele-Idioot het volgende:
En dit is @:Ouwesok die voor het foto schieten in de natuur ons nog even controlleerd of we ons wel allemaal gedragen
[ link | afbeelding ]
En hij is elektrischquote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De kleur van de auto klopt in elk geval
Het is voor iemand die zeebra en circel schrijft wel toepasselijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel beetje jammer van de twee spelfouten.Vooral op het shirt.
Je bent thomas van groningen?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 06:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Baard iets te kort, vrouw is niet blond. Maat verder aardig kloppend.
Jammer dat het programma niet snapt hoe dobbelstenen werken.
imgbb.comquote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:25 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb er eentje van @:roos94 gegenereerd, maar kan ff nergens upload space vinden
Leeft die nog?quote:
Imgurquote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Niet echt een succes. Al jouw uploads zijn weg
quote:
Hahah ik zie dat AI hem een extra hand heeft gegevenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 15:08 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik zie dr_flash meer zo
[ link | afbeelding ]
Die katten ookquote:
Voetenbadje en airfryer ontbreken daarquote:Op dinsdag 13 januari 2026 15:08 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik zie dr_flash meer zo
[ link | afbeelding ]
Zuster op de fiets,quote:
KinderEN?!?!?!quote:Op dinsdag 13 januari 2026 15:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Al stond mijn vrouw met de kinderen aan de hand te huilen, ik ging toch.
Je plaatje is weg. ik zie alleen een melding dat je ingelogd moet zijn om te kunnen uploaden:quote:
Ja, vreemd, heb ze opnieuw geupload, kreeg idd wel melding maar kon ze aanvankelijk zelf wel zien.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 15:48 schreef Danny het volgende:
[..]
Je plaatje is weg. ik zie alleen een melding dat je ingelogd moet zijn om te kunnen uploaden:
[ afbeelding ]
Ja nee functioneert niet. Net als mezelfquote:Op dinsdag 13 januari 2026 15:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, vreemd, heb ze opnieuw geupload, kreeg idd wel melding maar kon ze aanvankelijk zelf wel zien.
@:de_boswachter
@:werkman
Ze zijn gefixed
is dat een satisfierquote:
correct ende juist.quote:
Waar maak je die bewegende beelden mee? Chatgpt, (gratis) Gemini en (betaald) Copilot doen dat allemaal niet bij mij.quote:
Lokaal met Wan2.2. Helaas zijn de meeste diensten waarmee je video's kunt genereren niet gratis.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waar maak je die bewegende beelden mee? Chatgpt, (gratis) Gemini en (betaald) Copilot doen dat allemaal niet bij mij.
Pixverse zou je kunnen proberen, maar is gratis niet heel geweldigquote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waar maak je die bewegende beelden mee? Chatgpt, (gratis) Gemini en (betaald) Copilot doen dat allemaal niet bij mij.
Het is vrij GPU intensief, daarom telt het meestal vrij snel aan voor "credits", een gemiddelde site zal voor zo een generatie al snel 50 cent per 5 seconden vragen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu kunnen we binnenkort een DDoS aanval op FOK! vanuit Rusland verwachtenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:21 schreef The-BFG het volgende:
Alleen ChatGPT durfde dit aan, zelfs Gemini Pro (betaald, ffs) was te bang!
[ link | afbeelding ]
@:phpmystyle
WTF Paar posts geleden heb ik deze foto gegenereerd:quote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:45 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oja op het bord ligt annanas met kaas en mayonnaise.
Kom maar even langs danquote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:28 schreef Donna het volgende:
Hahahaa wat een geweldig topic. Is er iemand die mij wil doen?
Klopt, ik heb deze gejat omdat ik het wel een mike vond lijken. ( volgens mij had ik hem gekopieerd en geplakt van flippingcoin )quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
WTF Paar posts geleden heb ik deze foto gegenereerd:
[ afbeelding ]
jouw foto:
[ afbeelding ]
chatGPT heeft dus 2 keer dezelfde persoon gemaakt. Normaal zijn de personen altijd verschillend. Vind ik wel apart
Hmm, verkeerde partijen (geen PvdA, geen GL, geen SP), geen uitkering, stuk jonger, sportief, drink niet en absoluut nooit fan geweest van Timmermans... veel verder er naast kun je niet zitten.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:28 schreef Donna het volgende:
Nee maar je zusje welquote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:28 schreef Donna het volgende:
Haha best wel on point met de laptop op schoot en thee in een grote mok met die kleding aan!quote:
https://chatgpt.com/quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hartelijk gelachen![]()
Hoe doe je dit eigenlijk?
Ja komt sinds gpt 5.2 dat die (redelijk) consistent karakters kan gebruiken(en ook delen van een afbeelding kan bewerken zonder de rest aan te raken)quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
WTF Paar posts geleden heb ik deze foto gegenereerd:
[ afbeelding ]
jouw foto:
[ afbeelding ]
chatGPT heeft dus 2 keer dezelfde persoon gemaakt. Normaal zijn de personen altijd verschillend. Vind ik wel apart
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha best wel on point met de laptop op schoot en thee in een grote mok met die kleding aan!
Alleen heb ik donker haar en een bril en een paar kilo meer.
Geniaal, wat een leuk topic is dit!quote:Op maandag 12 januari 2026 16:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Meedoen is eenvoudig, neem een user en genereer een afbeelding van hoe jij denkt dat deze user eruit ziet. Post hieronder het resultaat + mention de user en klaar!
Mag je zelf invullenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:51 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Wil ik weten wat er in die doorzichtige flessen zit?
Dit verklaart een hoop en doet een vierenveertigjarige goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |