Kom maar even langs danquote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:28 schreef Donna het volgende:
Hahahaa wat een geweldig topic. Is er iemand die mij wil doen?
Klopt, ik heb deze gejat omdat ik het wel een mike vond lijken. ( volgens mij had ik hem gekopieerd en geplakt van flippingcoin )quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
WTF Paar posts geleden heb ik deze foto gegenereerd:
[ afbeelding ]
jouw foto:
[ afbeelding ]
chatGPT heeft dus 2 keer dezelfde persoon gemaakt. Normaal zijn de personen altijd verschillend. Vind ik wel apart
Hmm, verkeerde partijen (geen PvdA, geen GL, geen SP), geen uitkering, stuk jonger, sportief, drink niet en absoluut nooit fan geweest van Timmermans... veel verder er naast kun je niet zitten.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:28 schreef Donna het volgende:
Nee maar je zusje welquote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:28 schreef Donna het volgende:
Haha best wel on point met de laptop op schoot en thee in een grote mok met die kleding aan!quote:
https://chatgpt.com/quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hartelijk gelachen![]()
Hoe doe je dit eigenlijk?
Ja komt sinds gpt 5.2 dat die (redelijk) consistent karakters kan gebruiken(en ook delen van een afbeelding kan bewerken zonder de rest aan te raken)quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
WTF Paar posts geleden heb ik deze foto gegenereerd:
[ afbeelding ]
jouw foto:
[ afbeelding ]
chatGPT heeft dus 2 keer dezelfde persoon gemaakt. Normaal zijn de personen altijd verschillend. Vind ik wel apart
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha best wel on point met de laptop op schoot en thee in een grote mok met die kleding aan!
Alleen heb ik donker haar en een bril en een paar kilo meer.
Geniaal, wat een leuk topic is dit!quote:Op maandag 12 januari 2026 16:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Meedoen is eenvoudig, neem een user en genereer een afbeelding van hoe jij denkt dat deze user eruit ziet. Post hieronder het resultaat + mention de user en klaar!
Mag je zelf invullenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:51 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Wil ik weten wat er in die doorzichtige flessen zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |