abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219805901
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 10:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De snelheid zal het verschil maken, denk je niet?
Hoeveel km/u reed Good volgens jou toen op haar werd geschoten?

120? 80? 60?

Reed ze in een Ferrari?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219805921
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 09:13 schreef Wantie het volgende:
[ x ]

ICE rijdt in op demonstranten...
Niet dus, zijn US Marshalls
life is like a box of chocolates
pi_219805946
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 10:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hoeveel km/u reed Good volgens jou toen op haar werd geschoten?

120? 80? 60?

Reed ze in een Ferrari?
Ze reed volgas weg.

Het was mij eerder nog niet opgevallen, maar die twee experts lieten zien dat ze met wielspin vertrok.

In het filmpje waar we nu naar kijken rijdt de auto rustig en duwt mensen aan de kant. Nog even afgezien van dat we het daar hebben over law enforcement die protesteerders wegduwt. Wat de Nederlandse politie onder omstandigheden ook zou mogen doen.

Ik vind het dus een beetje lachwekkend om de twee situaties met elkaar te vergelijken.

Laat ik het zo zeggen als Good zo rustig was weggereden en er was geschoten, dan had ik er veel geld op gezet dat de schutter veroordeeld zou worden. Want dan had hij niet redelijkerwijs kunnen vrezen voor lijf en leden.
pi_219805951
quote:
[ x ]

Als je de beelden ziet van acties in Minneapolis van de afgelopen dagen slaan ze wel vaker door. Geladen wapen op hoofd van demonstrant zetten, iemand die op de grond ligt knietjes in het gezicht geven, traangas granaten van een meter afstand op het hoofd schieten, etc.

En eerder in Chicago werd er ook al een vrouw van de weg geramd door ICE en vijf keer neer geschoten omdat ze hun aan het volgen/filmen was...
pi_219805957

ICE en wapens...
  roze zondag 11 januari 2026 @ 10:20:47 #56
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219805960
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 10:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ze reed volgas weg.

Het was mij eerder nog niet opgevallen, maar die twee experts lieten zien dat ze met wielspin vertrok.

In het filmpje waar we nu naar kijken rijdt de auto rustig en duwt mensen aan de kant. Nog even afgezien van dat we het daar hebben over law enforcement die protesteerders wegduwt. Wat de Nederlandse politie onder omstandigheden ook zou mogen doen.

Ik vind het dus een beetje lachwekkend om de twee situaties met elkaar te vergelijken.

Laat ik het zo zeggen als Good zo rustig was weggereden en er was geschoten, dan had ik er veel geld op gezet dat de schutter veroordeeld zou worden. Want dan had hij niet redelijkerwijs kunnen vrezen voor lijf en leden.
:')
Your beauty never ever scared me.
pi_219805995
quote:

[..]
Ze reed volgas weg.

Op glad wegdek.

quote:

ICE had het wapen al in aanslag voordat Good goed en wel naar voren reed.

Uit niets blijkt dat het haar intentie was om de agent aan te rijden.

Dat ze haar auto als wapen gebruikte.

Terwijl ICE dat wel doet in de andere video, en op het laai best vaart maakt terwijl er een vrouw zich voor de auto bevindt.

Even lui AI gevraagd of de politie met hun auto op demonstranten mag inrijden om ze aan de kant te duwen:

quote:
In de Verenigde Staten is het voor de politie niet toegestaan om demonstranten opzettelijk aan de kant te duwen door op hen in te rijden, tenzij er sprake is van een extreme noodsituatie waarbij levensgevaar dreigt
In Nederland:

quote:
In Nederland is het antwoord vergelijkbaar met dat in de VS: de politie mag niet zomaar op demonstranten inrijden om ze aan de kant te duwen. Sterker nog, de regels in Nederland zijn op sommige punten zelfs nog strenger vastgelegd in de wet.
Ik vind het ook onlogisch dat de politie dat zo maar zou mogen doen.
Stel dat een demonstrant ten val komt en onder een wiel geraakt.
pi_219805997
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 10:19 schreef kipknots het volgende:

[..]
Als je de beelden ziet van acties in Minneapolis van de afgelopen dagen slaan ze wel vaker door. Geladen wapen op hoofd van demonstrant zetten, iemand die op de grond ligt knietjes in het gezicht geven, traangas granaten van een meter afstand op het hoofd schieten, etc.

En eerder in Chicago werd er ook al een vrouw van de weg geramd door ICE en vijf keer neer geschoten omdat ze hun aan het volgen/filmen was...
Gisteren vielen in Minneapolis demonstranten hotel aan waar ICE agenten sliepen, dat is slim. Ze vonden het ook leuk om de hele buurt wakker te houden.
pi_219806011
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 10:15 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Niet dus, zijn US Marshalls
He @Wantie als je filmpjes plaats met foute info en ik wijs je erop, waneer kom je met een reactie. Je bent wel lekker bezig met stemmingmakerij zo.
pi_219806034
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 10:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Op glad wegdek.
[..]
ICE had het wapen al in aanslag voordat Good goed en wel naar voren reed.

Uit niets blijkt dat het haar intentie was om de agent aan te rijden.

Dat ze haar auto als wapen gebruikte.

Terwijl ICE dat wel doet in de andere video, en op het laai best vaart maakt terwijl er een vrouw zich voor de auto bevindt.

Even lui AI gevraagd of de politie met hun auto op demonstranten mag inrijden om ze aan de kant te duwen:
[..]
In Nederland:
[..]
Ik vind het ook onlogisch dat de politie dat zo maar zou mogen doen.
Stel dat een demonstrant ten val komt en onder een wiel geraakt.
Het lukt mij ook op sneeuw om met ruim 1.000 pk keer op keer weg te rijden zonder wielspin.

En hij trok het wapen in reactie op dat ze ging rijden.

Haar intentie is niet relevant, want niemand die in haar hoofd kan kijken.

Hoe dan ook: het zijn twee verschillende situaties en zoals gezegd: als Good net zo rustig had gereden, dan was het behoorlijk onvoorstelbaar dat op haar schieten redelijk geacht zou worden (even buiten zotten gerekend op internet).
pi_219806044
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 10:31 schreef hondonspain het volgende:

[..]
He @:Wantie als je filmpjes plaats met foute info en ik wijs je erop, waneer kom je met een reactie. Je bent wel lekker bezig met stemmingmakerij zo.
Want dan is inrijden op demonstranten opeens wel oke?
pi_219806064
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 10:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Want dan is inrijden op demonstranten opeens wel oke?
Fouten toegeven blijft lastig voor iemand die alles beter weet
pi_219806067
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 10:34 schreef [url=https://forum.f

ok.nl/user/profile/448351]VEM2012[/url] het volgende:

[..]
Het lukt mij ook op sneeuw om met ruim 1.000 pk keer op keer weg te rijden zonder wielspin.
Niet iedereen kan dat.

quote:
En hij trok het wapen in reactie op dat ze ging rijden.
Ging rijden.

quote:
Haar intentie is niet relevant, want niemand die in haar hoofd kan kijken.
Maar wel haar handelingen observeren.

En die wijzen naar het willen wegrijden uit de situatie.

quote:
Hoe dan ook: het zijn twee verschillende situaties en zoals gezegd: als Good net zo rustig had gereden, dan was het behoorlijk onvoorstelbaar dat op haar schieten redelijk geacht zou worden (even buiten zotten gerekend op internet).
Als Good echt plankgas op de agent was ingereden had die niet zijn telefoon in de andere hand kunnen pakken, zijn pistool trekken, richten op Good, schieten en opzij stappen.
Dan had ze hem omver geduwd.

Ik vind het ook raar dat zijn eerste reflex schieten is, ipv uit de weg gaan.
En dan nog tweemaal schieten.
pi_219806082
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 10:39 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Fouten toegeven blijft lastig voor iemand die alles beter weet
Je moet de dingen niet zo persoonlijk opvatten.
pi_219806107
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 10:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Niet iedereen kan dat.
[..]
Ging rijden.
[..]
Maar wel haar handelingen observeren.

En die wijzen naar het willen wegrijden uit de situatie.
[..]
Als Good echt plankgas op de agent was ingereden had die niet zijn telefoon in de andere hand kunnen pakken, zijn pistool trekken, richten op Good, schieten en opzij stappen.
Dan had ze hem omver geduwd.

Ik vind het ook raar dat zijn eerste reflex schieten is, ipv uit de weg gaan.
En dan nog tweemaal schieten.
Het is een Honda Pilot. Die is aan alle kanten gebouwd om rustig te rijden. Als je daar niet normaal in kan wegrijden, dan kun je niet autorijden.

Hoe dan ook: totaal andere situatie.

Verder gaan we de discussie van de afgelopen dagen niet herkauwen. Ik verwijs naar de video van de experts.
pi_219806147
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 10:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is een Honda Pilot. Die is aan alle kanten gebouwd om rustig te rijden.
Met een vrouw achter het stuur...

quote:
Als je daar niet normaal in kan wegrijden, dan kun je niet autorijden.

Hoe dan ook: totaal andere situatie.

Verder gaan we de discussie van de afgelopen dagen niet herkauwen. Ik verwijs naar de video van de experts.
Ik ga die zo bekijken ^O^
pi_219806246
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 10:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Met een vrouw achter het stuur...

Misogynie!
pi_219806253
quote:
Ze reed volgas weg.

Ik wil daar ook nog wel een analyse tegenaan gooien. In Amerikaanse auto’s liggen veelal motoren met een hoop kracht maar weinig vermogen. In de meeste Amerikaanse auto’s is het helemaal geen kunst om op een glad wegdek met wielspin weg te rijden. Dat zegt verder helemaal niks over de snelheid maar alleen hoeveel gas ze gaf. Ze vertrekt vanuit stilstand en de agent staat er op de meter vanaf. Op een meter kan een auto nog niet zoveel snelheid maken.

Maar de snelheid maakt op zich nog niet eens zoveel uit. Ondanks dat de agent ziet dat ze naar rechts stuurt ziet de agent kans om zijn wapen te pakken en wel 3 keer te schieten.
pi_219806267
Suicide by cop, next.
pi_219806281
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 11:18 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik wil daar ook nog wel een analyse tegenaan gooien. In Amerikaanse auto’s liggen veelal motoren met een hoop kracht maar weinig vermogen. In de meeste Amerikaanse auto’s is het helemaal geen kunst om op een glad wegdek met wielspin weg te rijden. Dat zegt verder helemaal niks over de snelheid maar alleen hoeveel gas ze gaf. Ze vertrekt vanuit stilstand en de agent staat er op de meter vanaf. Op een meter kan een auto nog niet zoveel snelheid maken.

Maar de snelheid maakt op zich nog niet eens zoveel uit. Ondanks dat de agent ziet dat ze naar rechts stuurt ziet de agent kans om zijn wapen te pakken en wel 3 keer te schieten.
Ik denk niet dat de agent op dat moment zag waar ze naartoe stuurde. Maar hoe dan ook: de experts die het geanalyseerd hebben komen tot de conclusie dat het zeer voor de hand ligt dat hij kan stellen dat hij op enig moment vreesde voor lijf en leden.

Ik denk dat zij daar een beter gevoel over hebben ontwikkeld dan wij tweeën.
pi_219806309
quote:
10s.gif Op zondag 11 januari 2026 11:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Misogynie!
Klopt.

En uiteraard niet serieus bedoeld.
pi_219806318
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 11:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt.

En uiteraard niet serieus bedoeld.
Zie linksboven. ;)
pi_219806319
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 08:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Eerste reactie in Split second: Schieten!
In plaats van wegspringen...

https://www.facebook.com/share/r/1FDrUoZkwr/
Jij vindt dat hij dat had gekunnen.

In combinatie met het feit dat zij hem daadwerkelijk ook aanrijdt zal dat beoordeeld moeten worden.

Ik vermoed dat 'het feit' een belangrijke rol zal spelen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_219806336
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 11:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik denk niet dat de agent op dat moment zag waar ze naartoe stuurde. Maar hoe dan ook: de experts die het geanalyseerd hebben komen tot de conclusie dat het zeer voor de hand ligt dat hij kan stellen dat hij op enig moment vreesde voor lijf en leden.

Ik denk dat zij daar een beter gevoel over hebben ontwikkeld dan wij tweeën.
Als dat uiteindelijk uit het onderzoek komt is dat natuurlijk ook gewoon wat het is. Maar dat neemt niet weg dat we nog steeds onze wiegen visie kunnen hebben en die kunnen delen. Ik denk sowieso dat het als Europeaan lastiger is om dergelijke zaken neutraal te bekijken, zeker naar Amerikaanse maatstaven. Hier in Nederland gaat de politie al heel anders te werk. We hebben in Nederland niets wat lijkt op ICE en wat in de buurt komt is de handhaving en zelfs die krijgen gewoon een opleiding van een paar jaar.
pi_219806360
quote:
[ x ]

Wat een walgelijk zieke vergelijking.

Deze mensen hebben duidelijk ruim de tijd om weg te springen.

(Dit is geen beoordeling over WAT er gebeurd, maar een vervolg op mijn vorige reactie mbt 'split second').
pi_219806367
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 10:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De snelheid zal het verschil maken, denk je niet?
Dit dus.
pi_219806372
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 11:31 schreef Montagui het volgende:

[..]
Jij vindt dat hij dat had gekunnen.

In combinatie met het feit dat zij hem daadwerkelijk ook aanrijdt zal dat beoordeeld moeten worden.

Ik vermoed dat 'het feit' een belangrijke rol zal spelen.
Niet alleen dat: het is een bekend feit dat in een noodsituatie er 3 primaire reacties zijn: flight, fright en fight. Dat is zo geautomatiseerd dat je daar weinig controle op hebt. Dus waar de een spring, bevriest een ander en de derde gaat schieten.

Vanuit de redenatie dat het slachtoffer deze reactie veroorzaakt en de verdachte deze onbewust ondergaat is het logisch om geen verwijt te maken aangaande de ‘keuze’ hier.
pi_219806374
Filmpje gezien.

Ten eerste. Waarom lijkt het meerendeel toch respect voor de politie te zijn verloren en ipv orders op te volgen gaat de persoon of de mensen eromheen de agent provoceren?

Ten tweede. Agent wordt aangereden. Okee, schieten gaat wat ver gezien ze al wegreed, maar wat verwacht ze? Orders niet opvolgen, agent aanrijden en ze komt er lachend mee weg? Agent moet maar toestaan dat dit gebeurd zonder dat zij gevolgen ondervindt?

Ik heb er meer moeite mee dat mensen een grote bek permitteren, orders weigeren en verwachten dat er niets gebeurd. Doodschieten gaat hier echter net iets te ver. Daar ben ik het wel mee eens.

Net zoals met die gozer met dat vuurwapen bij de mcdonalds hier in nederland. Hij had een freaking vuurwapen, net een minderjarige beroofd (en voor het leven getraumatiseerd achtergelaten) met dat vuurwapen maar de politie ging te ver. Het was toch zo'n lieve jongen... Omgekeerde wereld.
pi_219806397
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 11:33 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Als dat uiteindelijk uit het onderzoek komt is dat natuurlijk ook gewoon wat het is. Maar dat neemt niet weg dat we nog steeds onze wiegen visie kunnen hebben en die kunnen delen. Ik denk sowieso dat het als Europeaan lastiger is om dergelijke zaken neutraal te bekijken, zeker naar Amerikaanse maatstaven. Hier in Nederland gaat de politie al heel anders te werk. We hebben in Nederland niets wat lijkt op ICE en wat in de buurt komt is de handhaving en zelfs die krijgen gewoon een opleiding van een paar jaar.
Klopt hoor. Ik denk alleen dat we nu heel erg gaan herkauwen. Zoals ik vanaf het begin zei: op basis van wat we weten is het onmogelijk om definitief te zeggen of dit gerechtvaardigd is of niet. En dat zal beoordeeld worden. Per schot (al is daarbij ook nog van belang welke geleid heeft tot haar dood).

Het is hoe dan ook niet overduidelijk het een of het ander.
pi_219806405
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 11:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Niet alleen dat: het is een bekend feit dat in een noodsituatie er 3 primaire reacties zijn: flight, fright en fight. Dat is zo geautomatiseerd dat je daar weinig controle op hebt. Dus waar de een spring, bevriest een ander en de derde gaat schieten.

Vanuit de redenatie dat het slachtoffer deze reactie veroorzaakt en de verdachte deze onbewust ondergaat is het logisch om geen verwijt te maken aangaande de ‘keuze’ hier.
Zo zie ik het ook. Daarom kan je deze situatie totaal niet vergelijken met het filmpje wat Wantie post. Of de situatie met de PVV'er.

Echt belachelijk dat deze user met zoiets komt.

Nog verontrustender is de tweet zelf.
pi_219806432
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 11:40 schreef Montagui het volgende:

[..]
Zo zie ik het ook. Daarom kan je deze situatie totaal niet vergelijken met het filmpje wat Wantie post. Of de situatie met de PVV'er.

Echt belachelijk dat deze user met zoiets komt.

Nog verontrustender is de tweet zelf.
Laten we het nou niet persoonlijk maken nu het weer echt over de inhoud gaat.
  zondag 11 januari 2026 @ 11:56:36 #82
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219806533
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 11:36 schreef funkyfabulous het volgende:
Filmpje gezien.

Ten eerste. Waarom lijkt het meerendeel toch respect voor de politie te zijn verloren en ipv orders op te volgen gaat de persoon of de mensen eromheen de agent provoceren?

...
Waarom? Omdat er al tijden onprofessionele, overdreven agressieve en invasieve acties zijn vanuit ICE.

Kijk ook even naar dat filmpje van drie minuten vanuit een raam van de drie minuten voor het schietincident: er lopen in een woonwijk tientallen agenten met gezichtsbedekking en getrokken wapens categorie kanon, met militair aandoende kleding en gedrag en met allemaal toeters en bellen in SUV's rond in die straat.

Het is een totaal van de context los gezongen machtsvertoon dat niks meer te maken heeft met het handhaven van immigratie.
  zondag 11 januari 2026 @ 12:02:34 #83
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219806573
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 08:47 schreef matthijst het volgende:
Het begint al bij dat bijdehandte terugpraten tegen een ice medewerker.
Fuck around find out.
Schieten is overdreven maar je weet dat dat in de VS kan gebeuren. Dom wijf dus.
Klopt je mag idd niet bijdehand zijn, dan verdien je een kogel :')

Heel normaal toch? Dan toon je maar respect voor gezag

Anders een kogel of de gulag

Wanneer maken we dat hier ook een ding?

Dan zullen de mensen itt wel anders kraaien

Stel minkukels
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 11 januari 2026 @ 12:03:08 #84
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219806576
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 11:56 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Waarom? Omdat er al tijden onprofessionele, overdreven agressieve en invasieve acties zijn vanuit ICE.

Kijk ook even naar dat filmpje van drie minuten vanuit een raam van de drie minuten voor het schietincident: er lopen in een woonwijk tientallen agenten met gezichtsbedekking en getrokken wapens categorie kanon, met militair aandoende kleding en gedrag en met allemaal toeters en bellen in SUV's rond in die straat.

Het is een totaal van de context los gezongen machtsvertoon dat niks meer te maken heeft met het handhaven van immigratie.
Precies.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_219806627
quote:

[..]

beetje het kip en het ei verhaal met die vele agressieve omstanders en de illegalen die zich logischerwijs niet snel overgeven natuurlijk.
pi_219806710
quote:

[..]

Trump spint nu eenmaal garen bij het (wereldwijd) mensen tegen elkaar opzetten, zo zit zijn hele wezen in elkaar, en zoals hij zelf lang geleden in 2016 al stelde "I could ‘shoot somebody and I wouldn’t lose voters"
pi_219806728
Achteraf moeten heel wat J6 mensen worden geexecuteerd. Zijn we het dan over eens toch?
  zondag 11 januari 2026 @ 12:19:59 #88
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219806823
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 12:07 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
beetje het kip en het ei verhaal met die vele agressieve omstanders en de illegalen die zich logischerwijs niet snel overgeven natuurlijk.
Gek genoeg lukte het de vorige presidenten om veel meer mensen te deporteren zonder dit soort toestanden.
pi_219806914
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 12:19 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Gek genoeg lukte het de vorige presidenten om veel meer mensen te deporteren zonder dit soort toestanden.
Tja Trump, als hij kanker uit de wereld helpt gaan waarschijnlijk de ziekenhuizen protesteren
pi_219806974
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 11:36 schreef funkyfabulous het volgende:
Filmpje gezien.

Ten tweede. Agent wordt aangereden. Okee, schieten gaat wat ver gezien ze al wegreed, maar wat verwacht ze? Orders niet opvolgen, agent aanrijden en ze komt er lachend mee weg? Agent moet maar toestaan dat dit gebeurd zonder dat zij gevolgen ondervindt?

Ik heb er meer moeite mee dat mensen een grote bek permitteren, orders weigeren en verwachten dat er niets gebeurd. Doodschieten gaat hier echter net iets te ver. Daar ben ik het wel mee eens.

Net zoals met die gozer met dat vuurwapen bij de mcdonalds hier in nederland. Hij had een freaking vuurwapen, net een minderjarige beroofd (en voor het leven getraumatiseerd achtergelaten) met dat vuurwapen maar de politie ging te ver. Het was toch zo'n lieve jongen... Omgekeerde wereld.
Oh, met die gozer bij McDonalds heb ik geen medelijden.

En deze tragedie is een opeenstapeling van verkeerde beslissingen van beide kanten, die tot de dood van Good hebben geleid.

Wat niet echt aan bod is gekomen is de vraag wat haar bezielde om weg te rijden.

Dat ga je toch verliezen.

Wat was het ergste geweest dat haar was overkomen als ze was aangehouden?
Nachtje cel?
Ik weet het niet. Ik ken het Amerikaanse rechtssysteem niet op dat vlak.

Het ergste dat haar kan overkomen door te vluchten hebben we gezien.
En voor de agent had dit ook ernstiger kunnen aflopen.
pi_219807026
quote:

[..]

De politie in de vs heeft sowieso de beschikking over veel zwaardere wapens dan de Nederlandse dus je moet het wel in de Amerikaanse context zien. Gezichtsbedekking zou ik iedere ice agent aanraden met al die radicaal linkse gekken.
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 12:02 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Klopt je mag idd niet bijdehand zijn, dan verdien je een kogel :')

Heel normaal toch? Dan toon je maar respect voor gezag

Anders een kogel of de gulag

Wanneer maken we dat hier ook een ding?

Dan zullen de mensen itt wel anders kraaien

Stel minkukels
Als je hier met je auto inrijdt op agenten schieten ze ook en word je vervolgd voor (poging) doodslag.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_219807028
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 11:35 schreef Montagui het volgende:

[..]
Wat een walgelijk zieke vergelijking.

Deze mensen hebben duidelijk ruim de tijd om weg te springen.

(Dit is geen beoordeling over WAT er gebeurd, maar een vervolg op mijn vorige reactie mbt 'split second').
Hij rijdt gewoon door.
De demonstranten hoeven maar te struikelen en komt vervolgens onder de auto terecht.
pi_219807048
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 12:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hij rijdt gewoon door.
De demonstranten hoeven maar te struikelen en komt vervolgens onder de auto terecht.
Denonstranten hebben ook een eigen verantwoordelijkheid.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_219807114
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 12:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Denonstranten hebben ook een eigen verantwoordelijkheid.
In diverse Staten mag een privé persoon ook over demonstranten rijden als ze zich bedreigt voelen, terecht, Ga gewoon aan de kant.
pi_219807139
Gewoon meewerken en niet ineens wegrijden als er agenten om je heen staan en ze had nog geleeft. Ik verwacht ook doodgeschoten te worden als ik zoiets flik. Daarom doe ik het niet.
pi_219807238
quote:

[..]
eens. Trump trekt ook enorm veel weerstand aan die ik deels wel begrijp overigens.
  zondag 11 januari 2026 @ 12:55:47 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219807263
quote:

[..]
Met veel minder ICE medewerkers.
Die veel beter opgeleid waren en die normaal gekleed waren en wiens gezicht gewoon zichtbaar was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_219807310
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 12:55 schreef Leandra het volgende:

[..]
Die veel beter opgeleid waren en die normaal gekleed waren en wiens gezicht gewoon zichtbaar was.
Dit jaar verdrievoudigt het ICE budget?

Ik ben benieuwd wat er nog komen gaat.
pi_219807782
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 12:43 schreef TheJanitor het volgende:
Gewoon meewerken en niet ineens wegrijden als er agenten om je heen staan en ze had nog geleeft. Ik verwacht ook doodgeschoten te worden als ik zoiets flik. Daarom doe ik het niet.
Jij verwacht dat en denkt kennelijk: 'niks mis mee, houden zo'? :') Schei toch uit man, ga lekker in een dictatuur wonen en laat normale mensen met rust :W
What Would Goku Do
pi_219808256
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 12:55 schreef Leandra het volgende:

[..]
Er zijn nu ook veel meer illegalen in het land dankzij Biden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')