SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Zou met terugwerkende kracht alsnog een hit moeten zijn. We gaan gewoon de hitlijsten van toen manipulerenquote:
Ik vond de hoes boven deze post ook al wel bedenkelijk hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:27 schreef Melting het volgende:
De hoes van de volgende plaat is wel bedenkelijk.
Je ziet zo welke van de drie niet in het bezit is van de dikke sleequote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:27 schreef Melting het volgende:
De hoes van de volgende plaat is wel bedenkelijk.
Hoe je het wel precies moest schrijven, wist ik toch niet…quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik dacht nog, ik ga me netjes gedragen
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe je het wel precies moest schrijven, wist ik toch niet…
De muziek ookquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond de hoes boven deze post ook al wel bedenkelijk hoor.
Ik vind die borstkas anders wel erg gladjes.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En niks nog gladgeschoren of een beetje fatsoenlijk geknipt…
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Midnight Train To Georgia - Gladys Knight & The Pips
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Fortunes - Freedom Come, Freedom Go
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:45 schreef MadMaster het volgende:
It Started With A Kiss - Hot Chocolate
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
HOt chocoate -It started wiht a kiss
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:46 schreef livelink het volgende:
Hot Chocolate - It started with a kiss
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had dit vandaag nog in mijn hoofd![]()
Mooie dame bij de Koek & Zopie?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vooral het zinnetje. You dont remember me do you? Dacht ik van de week al aan,maar kon het toen niet thuisbrengen, Vandaag kwam ik er dus wel op..quote:
Dat klinkt niet aantrekkelijk…quote:In de 19e eeuw bestond zopie uit een mengsel van bockbier en rum. Door aan dit mengsel eieren, kaneel en kruidnagelen toe te voegen en vervolgens te verwarmen, ontstaat zopie.
quote:
Ik haakte al af bij de bockbier met rum.quote:
Dit is een titel van 9 letters. Dat is toch niet te lang?quote:
Ik heb dus twee keer een songtitel in mijn hoofd gehad, zonder überhaupt zeker te weten of het een nummer was en of ik dat nog kende. Gevonden en vanavond gedraaid, dat nummer. Ik denk dat het MadMaster meer zegt dan jou:quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:06 schreef DJ11 het volgende:
"People are still having sex..." - een zinnetje dat twee keer in mijn gedachten kwam. Ik ben eens gaan zoeken en stuitte op deze plaat. In Nederland nooit een hit geweest, wel in een paar buurlanden:LaTour - People Are Still Having Sex
Die ken ik inderdaad wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb dus twee keer een songtitel in mijn hoofd gehad, zonder überhaupt zeker te weten of het een nummer was en of ik dat nog kende. Gevonden en vanavond gedraaid, dat nummer. Ik denk dat het MadMaster meer zegt dan jou:
[..]
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga verstandig doen en op tijd slapen vandaag.
Ben nog niet helemaal fit. De muziek was weer fijn![]()
Dank en fijne avond nog
Welterusten!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Dank en fijne avond nog
Welterustenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Dank en fijne avond nog
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Morgen de nieuwjaarsborrel van 1 van mijn whisky clubjes.
Zelf whisky meenemen wordt het, want de opgeslagen voorraad is gestolen uit een afgesloten kast…
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Zelf whisky meenemen wordt het, want de opgeslagen voorraad is gestolen uit een afgesloten kast…
Welterusten Symphonicquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Dank en fijne avond nog
Nee, de kast zat weer gewoon op slot, maar was leeg.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:56 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hebben ze de dader kunnen vinden?
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, de kast zat weer gewoon op slot, maar was leeg.
De kast bevindt zich in de bibliotheek van een voormalig klooster of zoiets in Haarlem, waar ook de proeverijen gehouden worden.
Veel mensen hebben een sleutel van die kast, waar ook andere spullen van andere clubs in opgeslagen zijn…
Ik heb er genoeg open en neem er 6 daarvan mee…quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:58 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Zonde. Maar volgens mij heb jij nog genoeg bijzondere op voorraad.
Knap vervelend. Hopelijk wordt het toch een leuk samenzijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:55 schreef MadMaster het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:02 schreef livelink het volgende:
Boudewijn de Groot - Verdronken vlinder
Robert Palmer - Let's stick togetherquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Robert Palmer - Let's stick together
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Robert Palmer - Let's stick together
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet dat het Bryan Ferry is...
Maar je had even de boot gemist?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet dat het Bryan Ferry is...
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:07 schreef MadMaster het volgende:
Silver Star
Maar van wie ook al weer?
quote:
Onze Peer.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:13 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit zo'n mooi nummer. Ik vergeet alleen steeds van wie het is.
In Amsterdam moet je de 7 ook wel kunnen halen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:13 schreef DJ11 het volgende:
Er is een plek in Nederland waar je dat écht kunt doen:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Spijkenisser_Eurobruggen
Op zich ook wel jaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:14 schreef Melting het volgende:
[..]
In Amsterdam moet je de 7 ook wel kunnen halen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:16 schreef DJ11 het volgende:
Dit had @:Symphonic graag willen horen. Split Enz - I Hope I Never
Zo'n beetje het tegenoverstelde van hun andere hit, inderdaad...quote:
Het zou maar een nummer zijn dat voor jou geschreven was...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:16 schreef DJ11 het volgende:
Dit had @:Symphonic graag willen horen. Split Enz - I Hope I Never
Ik ben net weer bij mijn konijn gaan kijken. Die zit nog steeds buiten en weigert zijn hok in te gaan, hoewel die vol met stro zit. Maar het water was inderdaad nog niet bevroren. Het lijkt minder koud dan eerder deze avond te zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Was net even buiten, zo koud lijkt het niet…
Het konijn zal van een frisse lucht houden.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben net weer bij mijn konijn gaan kijken. Die zit nog steeds buiten en weigert zijn hok in te gaan, hoewel die vol met stro zit. Maar het water was inderdaad nog niet bevroren. Het lijkt minder koud dan eerder deze avond te zijn.
Is het bij jullie nog zo glad trouwens?
Het is nu -1,3 graden buiten, dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben net weer bij mijn konijn gaan kijken. Die zit nog steeds buiten en weigert zijn hok in te gaan, hoewel die vol met stro zit. Maar het water was inderdaad nog niet bevroren. Het lijkt minder koud dan eerder deze avond te zijn.
Ijskonijnquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik glibberde vanmiddag wel enorm. Ik was op een verjaardag in Barendrecht en daar was iemand uit Amsterdam, die zei dat het daar echt spekglad was vanochtend.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Het konijn zal van een frisse lucht houden.
Geen idee of het hier glad is. Ik blij nu lekker binnen.
In de binnenstad op de klinkertjes wel, hier aan de rand van Amsterdam dus niet…quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik glibberde vanmiddag wel enorm. Ik was op een verjaardag in Barendrecht en daar was iemand uit Amsterdam, die zei dat het daar echt spekglad was vanochtend.
quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:37 schreef livelink het volgende:
Smokey Robinson - The tears of a clown
Welterusten alvast.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:38 schreef MadMaster het volgende:
Hierna taai ik af.
Dank Melting en welterusten allen straks!
Welterusten alvastquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:38 schreef MadMaster het volgende:
Hierna taai ik af.
Welterusten MadMaster.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:38 schreef MadMaster het volgende:
Hierna taai ik af.
Welterusten zorro. Leuk dat je er was.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:49 schreef zorro28 het volgende:
Ik taai af naar bed, bedankt Melting!
Welterusten zorro!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:49 schreef zorro28 het volgende:
Trustenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:49 schreef zorro28 het volgende:
Deze vind ik wel mooier dan die Beatles van eerder vanavondquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:57 schreef Melting het volgende:
Moest even vragen of jullie dit beter vonden dan die van daarstraks.
Ja, zeg maar dat ik dit mooi vind. Dit zouden ze uit moeten brengen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:57 schreef Melting het volgende:
Moest even vragen of jullie dit beter vonden dan die van daarstraks.
Kijk..... met deze feedback kunnen ze vast iets beters maken.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:57 schreef livelink het volgende:
Je probeert het gewoon nog een keertje nadat bijna iedereen weg is?
De tekst is wel een stuk beter, moet ik zeggen. Nog een beetje rijmelarij, maar toch...
Goede jacht.quote:Op zondag 11 januari 2026 00:00 schreef livelink het volgende:
Was weer lekker. Dank je wel Melting!
En dan ga ik nu nog een poging doen mijn konijn in zijn hok te jagen!
Volgende keer beter.quote:Op zondag 11 januari 2026 00:00 schreef brother52 het volgende:
Thanks Melting!
Was een beetje afwezig vandaag... beetje druk met andere dingen.
Uiteindelijk luisteren wij gewoon heel goed. Wij zijn voorbeeldige huisdieren. Mensen mogen hun handjes dichtknijpen.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2026 00:12 schreef Homijn het volgende:
[..]
Uiteindelijk luisteren wij gewoon heel goed. Wij zijn voorbeeldige huisdieren. Mensen mogen hun handjes dichtknijpen.
Ik weet dat je repelsteeltje heet! Zelfs zonder de test gehoord te hebben.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Technische problemen hier, de browser op het kastje van kpn iis foetsie
Absoluutquote:Op donderdag 15 januari 2026 19:11 schreef Melting het volgende:
Heerlijke plaat blijf ik dit vinden.
Take Me Home Tonight - Eddie Moneyquote:Op donderdag 15 januari 2026 19:19 schreef Symphonic het volgende:
Dit zegt me zo niets
En ik vind het ook niets
quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Take Me Home Tonight - Eddie Money
DDM kent hetquote:Op donderdag 15 januari 2026 19:20 schreef MadMaster het volgende:
DDM kent dit zeker en Henk toch ook wel…
quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:44 schreef MadMaster het volgende:
Kan je je deze zanger indenken als de vervanger van Jim Morrison bij The Doors?
Toch heeft hij die taak op zich genomen met de overige leden van The Doors.quote:
Wanneer ben je er geweest?quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch heeft hij die taak op zich genomen met de overige leden van The Doors.
Was een grandioos concert…
quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Januari 2007 zelfs:
https://www.podiuminfo.nl(...)-The-Storm-0401-HMH/
Dat klinkt wel als heel bijzonderquote:Op donderdag 15 januari 2026 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch heeft hij die taak op zich genomen met de overige leden van The Doors.
Was een grandioos concert…
De meeste concerten herinner ik nog wel.quote:
Die laatste dan wel van Doug Ashdown…quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:54 schreef Symphonic het volgende:
Dit is zo’n guilty pleasure.
Ik ben niet zo fan van Froger, maar dit blijft wel een lekker nummer.
En winter in America is ook
quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:54 schreef MadMaster het volgende:
Het Goede Doel (met een bijrol voor Rene Froger) - Alles Kan Een Mens Gelukkig Maken…
Froger heeft hem ook gedaanquote:Op donderdag 15 januari 2026 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die laatste dan wel van Doug Ashdown…
I know, daarmee brak hij door via Countdown, waar hij het zong voor de naar de USA vertrekkende Adam Curry.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Froger heeft hem ook gedaan![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:58 schreef MadMaster het volgende:
Belinda Carlisle - Leave A Light On
Vriendin van DDM…
quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Undercover Of The Night - Rolling Stones
quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:11 schreef MadMaster het volgende:
Ha, de naam van onze dochter, als we die hadden gehad…
Nee, naar dit nummer.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hadden jullie haar dan naar dit nummer vernoemd, of is dat gewoon toeval?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, naar dit nummer.
Vindt/vond mw. MM mooi…
quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Turn Of The Friendly Card - Alan Parsons Project
Fijne avond.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:16 schreef Symphonic het volgende:
Met Old an wise gaan wij richting de handbal.
Dankjewel Melting.
Fijne avond nog.
Nog even wachten dan totdat Old & Wise voorbij komt…quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:16 schreef Symphonic het volgende:
Met Old an wise gaan wij richting de handbal.
Dankjewel Melting.
Fijne avond nog.
Goed dat het je nog te binnen schoot dan.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Kwam er achter dat ik mijn werkplek thuis nog niet afgesloten had.
En dat mijn koffie op was…
Ach, het kost wat stroom, alle verlichting stond ook nog aan…quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed dat het je nog te binnen schoot dan.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:35 schreef MadMaster het volgende:
Joe Cocker - You Can Leave Your Hat On
Tja.... maar de koffie was ook op.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, het kost wat stroom, alle verlichting stond ook nog aan…
Dat was ook belangrijker…quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja.... maar de koffie was ook op.
Oeh.... die is flink veranderd.quote:
Ik moet zeggen dat ik dit nummer niet kende.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, gehalveerd.
Ik vond haar vroeger leuker…
Nee, de moeder van de zanger van Bloem.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Heette je moeder MIes?
[ afbeelding ]
Ah.... dat wist ik niet.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, de moeder van de zanger van Bloem.
Dat was Mies Bouwman…
Ik ga even zoeken....quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Kan je Winter in America van Doug Ashdown draaien?
Ben toch de enige luisteraar, denk ik…
Zal vast een mooi concert geweest zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Eén van de eerste albums op CD was van hem.
En ook live gezien, in Carré…
Ja en nee.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Zal vast een mooi concert geweest zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |