quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:45 schreef MadMaster het volgende:
It Started With A Kiss - Hot Chocolate
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
HOt chocoate -It started wiht a kiss
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:46 schreef livelink het volgende:
Hot Chocolate - It started with a kiss
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had dit vandaag nog in mijn hoofd![]()
Mooie dame bij de Koek & Zopie?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vooral het zinnetje. You dont remember me do you? Dacht ik van de week al aan,maar kon het toen niet thuisbrengen, Vandaag kwam ik er dus wel op..quote:
Dat klinkt niet aantrekkelijk…quote:In de 19e eeuw bestond zopie uit een mengsel van bockbier en rum. Door aan dit mengsel eieren, kaneel en kruidnagelen toe te voegen en vervolgens te verwarmen, ontstaat zopie.
quote:
Ik haakte al af bij de bockbier met rum.quote:
Dit is een titel van 9 letters. Dat is toch niet te lang?quote:
Ik heb dus twee keer een songtitel in mijn hoofd gehad, zonder überhaupt zeker te weten of het een nummer was en of ik dat nog kende. Gevonden en vanavond gedraaid, dat nummer. Ik denk dat het MadMaster meer zegt dan jou:quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:06 schreef DJ11 het volgende:
"People are still having sex..." - een zinnetje dat twee keer in mijn gedachten kwam. Ik ben eens gaan zoeken en stuitte op deze plaat. In Nederland nooit een hit geweest, wel in een paar buurlanden:LaTour - People Are Still Having Sex
Die ken ik inderdaad wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb dus twee keer een songtitel in mijn hoofd gehad, zonder überhaupt zeker te weten of het een nummer was en of ik dat nog kende. Gevonden en vanavond gedraaid, dat nummer. Ik denk dat het MadMaster meer zegt dan jou:
[..]
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga verstandig doen en op tijd slapen vandaag.
Ben nog niet helemaal fit. De muziek was weer fijn![]()
Dank en fijne avond nog
Welterusten!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Dank en fijne avond nog
Welterustenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Dank en fijne avond nog
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Morgen de nieuwjaarsborrel van 1 van mijn whisky clubjes.
Zelf whisky meenemen wordt het, want de opgeslagen voorraad is gestolen uit een afgesloten kast…
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Zelf whisky meenemen wordt het, want de opgeslagen voorraad is gestolen uit een afgesloten kast…
Welterusten Symphonicquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Dank en fijne avond nog
Nee, de kast zat weer gewoon op slot, maar was leeg.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:56 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hebben ze de dader kunnen vinden?
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, de kast zat weer gewoon op slot, maar was leeg.
De kast bevindt zich in de bibliotheek van een voormalig klooster of zoiets in Haarlem, waar ook de proeverijen gehouden worden.
Veel mensen hebben een sleutel van die kast, waar ook andere spullen van andere clubs in opgeslagen zijn…
Ik heb er genoeg open en neem er 6 daarvan mee…quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:58 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Zonde. Maar volgens mij heb jij nog genoeg bijzondere op voorraad.
Knap vervelend. Hopelijk wordt het toch een leuk samenzijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:55 schreef MadMaster het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:02 schreef livelink het volgende:
Boudewijn de Groot - Verdronken vlinder
Robert Palmer - Let's stick togetherquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Robert Palmer - Let's stick together
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Robert Palmer - Let's stick together
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]