Maar je had even de boot gemist?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet dat het Bryan Ferry is...
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:07 schreef MadMaster het volgende:
Silver Star
Maar van wie ook al weer?
quote:
Onze Peer.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:13 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit zo'n mooi nummer. Ik vergeet alleen steeds van wie het is.
In Amsterdam moet je de 7 ook wel kunnen halen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:13 schreef DJ11 het volgende:
Er is een plek in Nederland waar je dat écht kunt doen:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Spijkenisser_Eurobruggen
Op zich ook wel jaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:14 schreef Melting het volgende:
[..]
In Amsterdam moet je de 7 ook wel kunnen halen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:16 schreef DJ11 het volgende:
Dit had @:Symphonic graag willen horen. Split Enz - I Hope I Never
Zo'n beetje het tegenoverstelde van hun andere hit, inderdaad...quote:
Het zou maar een nummer zijn dat voor jou geschreven was...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:16 schreef DJ11 het volgende:
Dit had @:Symphonic graag willen horen. Split Enz - I Hope I Never
Ik ben net weer bij mijn konijn gaan kijken. Die zit nog steeds buiten en weigert zijn hok in te gaan, hoewel die vol met stro zit. Maar het water was inderdaad nog niet bevroren. Het lijkt minder koud dan eerder deze avond te zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Was net even buiten, zo koud lijkt het niet…
Het konijn zal van een frisse lucht houden.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben net weer bij mijn konijn gaan kijken. Die zit nog steeds buiten en weigert zijn hok in te gaan, hoewel die vol met stro zit. Maar het water was inderdaad nog niet bevroren. Het lijkt minder koud dan eerder deze avond te zijn.
Is het bij jullie nog zo glad trouwens?
Het is nu -1,3 graden buiten, dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben net weer bij mijn konijn gaan kijken. Die zit nog steeds buiten en weigert zijn hok in te gaan, hoewel die vol met stro zit. Maar het water was inderdaad nog niet bevroren. Het lijkt minder koud dan eerder deze avond te zijn.
Ijskonijnquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |