Nou, ik dacht dat het een goed idee zou zijn om op te ruimen qua lego. Dus de bak lego van de kinderen waar amper mee gespeeld wordt samenvoegen met de losse sets en blokjes waar ik geen emotionele (verzamel)waarde aan hecht...quote:
Ik zie in de komende drie series nog niks wat past bij mijn mushroom dorp.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:15 schreef mschol het volgende:
https://www.bricklink.com/v3/designer-program/series-7/main.page
we mogen binnenkort weer![]()
dat mushroomdorp is ook wel een apartequote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie in de komende drie series nog niks wat past bij mijn mushroom dorp.Boehoe.
Hehehe, ik snap jequote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dat het een goed idee zou zijn om op te ruimen qua lego. Dus de bak lego van de kinderen waar amper mee gespeeld wordt samenvoegen met de losse sets en blokjes waar ik geen emotionele (verzamel)waarde aan hecht...
En dan kom je ineens tot de conclusie hoe afgrijselijk veel lego er hier in huis is.
Ik kwam bijv. Twee a5 formaat ziploc zakken tegen die tot de nok vol zat met reststukjes die lego extra in dozen doet. En op zolder staan nog opbergdozen vol met ziploczakjes stenen die ik via lugbulk en bricklink gekocht heb afgelopen 20 jaar
.
Dus ik ga ff op de rem denk ik.
Een architectuur set van meer dan 12.000 steentjesquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:51 schreef Ama het volgende:
Voor de mensen die het hebben gemist in het vorige topic: https://www.bricktastic.n(...)-2026-gelekt-update/
Allemaal nieuwe sets die dit jaar ook nog uitkomen.Wel nog zonder plaatje bij het praatje maar komt vanzelf wel.
Is die Notre Dame leuk om te bouwen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:54 schreef TLC het volgende:
[..]
Een architectuur set van meer dan 12.000 steentjes, en ik maar denken dat de 4300+ steentjes van de Notre Dame veel was
Alchemist shop is enige die eventueel interessant is voor mij.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:15 schreef mschol het volgende:
https://www.bricklink.com/v3/designer-program/series-7/main.page
we mogen binnenkort weer![]()
Oh lol ik had daar overheen gelezen maar dat zijn een heleboel steentjes hahaha.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:54 schreef TLC het volgende:
[..]
Een architectuur set van meer dan 12.000 steentjes, en ik maar denken dat de 4300+ steentjes van de Notre Dame veel was
Jawel, en ook een van de meest lastige die ik gebouwd heb (de Chinese draak was ook vrij moeilijk maar die had n stuk minder steentjesquote:Op zondag 11 januari 2026 07:54 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Is die Notre Dame leuk om te bouwen?
Lastig? Oeh dan ga ik daar voor sparen.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:17 schreef TLC het volgende:
[..]
Jawel, en ook een van de meest lastige die ik gebouwd heb (de Chinese draak was ook vrij moeilijk maar die had n stuk minder steentjes)
Haha ik denk dat je dan die nieuwe met meer dan 10.000 steentjes vast ook geweldig gaat vinden.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:29 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Lastig? Oeh dan ga ik daar voor sparen.
Maar het prijskaartje niet zoquote:Op zondag 11 januari 2026 09:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha ik denk dat je dan die nieuwe met meer dan 10.000 steentjes vast ook geweldig gaat vinden.
Toch als dit allemaal een beetje klopt dan vind ik het in verhouding niet heel duur.quote:
brickwatch in de gaten houdenquote:Op zondag 11 januari 2026 09:44 schreef Ama het volgende:
Maar komt pas in maart uit en zal vast wel ergens een keertje in de aanbieding komen.Die van Sally.
je kan de set ook volgen, krijg je mailtje bij prijsdropquote:
Ja klopt haha, heb zojuist mijn brickwatch lijst even opgeruimd en nieuwe dingen bij gedaan.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan de set ook volgen, krijg je mailtje bij prijsdrop
Als het goed is zitten er dan ook twee boekjes in.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:12 schreef Remco het volgende:
Helemaal verbaasd was ik laatst dat er op de doos 1 tot 2 spelers stond. Na het open maken kwam ik er pas achter dat je met een app met z'n 2en kan bouwen. Waarschijnlijk allang bekend hier, maar dat werkt erg leuk
Bij slot Neuschwanzstein zat maar 1 boek en die heb ik met de app samen met mijn vrouw gemaakt.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Als het goed is zitten er dan ook twee boekjes in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |