Ik wil ditquote:Op zondag 11 januari 2026 22:18 schreef flipsen het volgende:
Koud he? Wat is het koud he?
[ afbeelding ]
Dat is idd echt voor de verhuurder. Wij bellen/mailen ook voor dat soort dingen. Ook voor het verhelpen van schimmel etc zijn ze zonder morren geweest. Nu moet nog de muur van badkamer naar logeerkamer waar het heel vochtig is geweest en de muur gewoon afbrokkelt. Maar dat moet eerst drogen.quote:Op zondag 11 januari 2026 23:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat is wel heel koud jahier 16, ventilatierooster beetje open en vloerverwarming klein beetje aan zodat het niet veel frisser wordt.
Sollicitatiebrief is geschreven en naar vriendin gestuurd voor feedback, cv helemaal bijgewerkt en hetzelfde. Daarna nog wat allerlaatste aanpassingen aan de slides voor presentatie voor afdelingsmanagement morgen. Nu nog even afschakelen, ik luister momenteel nog naar een hoge-tonen-concert. Wordt vanzelf zachter als ik wat ontspantijd heb gehad. Dus kattenfilmpjes it is. En dan morgen 9.30 presentatie, en hooopelijk inderdaad tussen 10-12 eindelijk iemand voor de lekkage. En dan duim ik heel hard dat hij snel kan zien waar het probleem zit én het ook meteen of op korte termijn kan fixen. En dat het dan daarna snel een keer even een uurtje of twee goed hard regent als ik binnen en thuis ben zodat ik zeker weet dat het ook écht gefixt is dit keer.
En dan eens kijken wat ik moet met de vlekken op badkamerplafond. Na tig keer kleiner en groter stuk nat en weer opdrogen zitten er nu wel echt vrij veel van die vieze bruine kringen van steeds de rand van de plek die weer is opgedroogd. Ik vind eigenlijk dat verhuurder moet regelen dat dat weer netjes gemaakt wordt, want gevolgschade vd lekkage dus in principe zouden zij dat gewoon van opstalverzekering moeten kunnen doen. Maar eens kijken hoe zij daarover denken. Maar eerst maar eens zeker weten dat het echt opgelost is voordat wie dan ook daarmee aan de slag gaat.
We ontbijten samenquote:
Dat is but. Had je iets leuks gepland?quote:Op maandag 12 januari 2026 09:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een vrije dag vandaag, mijn auto start niet.
Ik moest naar mijn werk en daarna boodschappen doen. Maar ik krijg de dag altijd wel gevuld gelukkig.quote:Op maandag 12 januari 2026 09:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is but. Had je iets leuks gepland?
Vandaag voelt een week té vroeg als Blue Monday.
De nieuwe ?quote:Op maandag 12 januari 2026 09:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oow ik dacht dat je al eentje gescoord hadquote:Op maandag 12 januari 2026 10:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb nog geen nieuwe. We kijken nog heel even verder naar een uitgebreidere ix20
We kwamen er achter dat er voor hetzelfde geld uitgebreidere modellen bestaan dus we wachten nog even tot er iets leuks voorbij komt.quote:Op maandag 12 januari 2026 10:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ik dacht dat je al eentje gescoord had
Die van mij was ook even Rrrrrrrrenaultquote:Op maandag 12 januari 2026 09:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op maandag 12 januari 2026 10:38 schreef flipsen het volgende:
[..]
www.tipica-reizen.nl en dan neem ik jou en Mrs. V nog mee uit eten ook
Of je nou wil of niet
Is er ook een "Iedere dag bbq" arrangement ?quote:Op maandag 12 januari 2026 10:38 schreef flipsen het volgende:
[..]
www.tipica-reizen.nl en dan neem ik jou en Mrs. V nog mee uit eten ook
Of je nou wil of niet
Dat moet vanavond ook nog evenquote:
Hij wordt woensdag op gehaald dus dacht hop het huis uit.quote:
Hij moet hier woensdag bij de school liggen; ik mik m daar denk ik dinsdagavond wel even neer.quote:Op maandag 12 januari 2026 12:23 schreef Goitske het volgende:
[..]
Hij wordt woensdag op gehaald dus dacht hop het huis uit.
Iemand hier zei ja doen we vanavond wel. Nou dat we is toch meestal ik met dit soort dingen dus ik heb hem nu buiten staan
Het wordt hier bij huis op gehaald je moet alleen even kijken waar je woont wanneer ze komenquote:Op maandag 12 januari 2026 12:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hij moet hier woensdag bij de school liggen; ik mik m daar denk ik dinsdagavond wel even neer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |