quote:
Yes. En het liep allemaal een beetje anders.
Lang verhaal getypt, korter gemaakt:
Hij kwam met een verklaring waardoor het volgens hem niet per se een lek hoefde te zijn, die ik niet helemaal plausibel vond. En zei dat ik dan goed moest blijven ventileren om weer te laten drogen, en als dan later weer een keer nat, dan dak op en wat pannen weg om te kijken. Maar exact dat ís al een keer gebeurd na vorige lekkage; twee weken droog geweest, regenbui, weer nat (en eigenlijk inmiddels zelfs weer, het was bijna droog vanochtend en inmiddels weer net zo nat als op ergste punt dat deze keer geweest is, maar dat wisten we toen natuurlijk niet). Dus ik had gezegd dat ik eigenlijk verwacht had dat ze dat nu zouden gaan doen om die reden. Snapte hij ook, dus hij ging even naar buiten om baas te bellen voor overleg. Alleen kwam hij er toen achter dat in de nog geen 10 minuten dat hij binnen was, zn aanhanger met steigerdelen was gejat. Dus hij in de stress, baas en politie gebeld, klein buurtonderzoek gedaan samen. Twee mensen hebben het gezien (maar niet gerealiseerd dat het stelen was), was 4-5 minuten na huis in gaan gebeurd en merk en model auto was onthouden. Dat doorgegeven aan politie. En toen moest hij naar volgende klus. Zou eind vd dag op kantoor na de online aangifte met baas overleggen en dan zou ik wat horen. Wel heel sneu, hij zat enorm in de stress want werkt er net een maand en bang dat hij nu hierdoor ontslagen wordt. Dus ik weet eigenlijk nog niks en ga morgenochtend maar even de aannemer bellen.
[ Bericht 29% gewijzigd door vlindertje89 op 12-01-2026 18:52:08 ]