abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219819995
Je hebt toch nog een paar dagen @Sarabi ? Zie het als een generale, die moet verkeerd gaan
We have far more in common than that which devides us..
pi_219820006
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 18:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje zeg, wat sneu ook voor die man van de diefstal :(

Misschien die volgende keer niet de ventilator erop zetten maar zo laten dat het echt nat is. Een vriend heeft ooit, omdat hij bang was dat de aannemer hem niet zou geloven, zelfs nog met een plantenspuit op een natte plek gespoten (andere lekkage)
Ik had ongeveer 61 foto's van tussen 1 januari en nu :D die heeft hij dus ook gezien (niet allemaal uiteraard). Dus hij geloofde absoluut dat het nat geweest is hoor. Hij had alleen dus een verhaal over waar dat misschien door zou kunnen komen wat alleen niet helemaal matchte met wat hij vervolgens zei over hoe het nu voelde (dan zouden dingen vochtig geweest moeten zijn die dat niet waren). En ik heb liever dat het zo droog mogelijk is, want het badkamerplafond zit al vol bruine kringen daar en ik wil zowel achter schotten als in badkamer geen schimmel door te lang te vochtig.

@Sarabi :* zulke dagen gebeuren. Hopelijk is morgen een betere dag en heb je minder negatieve gedachten! Ik kan wel zeggen dat het vast allemaal meevalt en zo, maar ik weet ook dat op zulke dagen dat toch niet echt binnenkomt :*

[ Bericht 7% gewijzigd door vlindertje89 op 12-01-2026 20:35:48 ]
pi_219820039
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 17:42 schreef Blues het volgende:

[..]
-O-

ZIT STIL!!
Niks lekkerder dan je kind stil wiegen in een doek O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator maandag 12 januari 2026 @ 18:59:15 #254
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219820048
Gezellige buurt @vlindertje89 :D balen dat je eigenlijk nog geen steek bent opgeschoten :(

Onlangs ging het over citroenrasp, eiwit en wijn die prima ingevroren kunnen worden. Inmiddels zitten al een aantal dingen in de vriezer en morgen komt daar kookroom bij. Heeft er iemand ervaring met satesaus invriezen? De porie-verpakking van Verstegen is duur en niet lekker. En eigenlijk een te kleine portie :+

Donderdag ga ik weer naar en met vrienden in Normandië (jaja @flipsen @Vanyel bij die B&B eet je gewoon drie maaltijden per dag mee :P ) en ik wou kniepertjes meenemen. En die vanavond bakken. Daarvoor moet ik vier eieren hebben, die ik eigenlijk 'altijd' haal bij de overburen (gemengd bedrijf met vrije uitloop leghennen) maar de hadden nog maar drie. Hopen dat de dames morgen beter hun best gaan doen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219820192
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 18:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Niks lekkerder dan je kind stil wiegen in een doek O+
Dat het voor moeder en kind fijn is snap ik, maar ik had een hoofd in beeld dat leek op zo’n hondje dat mensen vroeger op de hoedenplank in de auto hadden staan _O-
pi_219820194
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 18:54 schreef vlindertje89 het volgende:
En ik heb liever dat het zo droog mogelijk is
Door jou denk ik er de hele tijd aan dat ik ook met mijn dak dingen moet doen wegens natte plek.
Maar ik huur niet :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219820207
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 18:59 schreef derLudolf het volgende:
Gezellige buurt @:vlindertje89 :D balen dat je eigenlijk nog geen steek bent opgeschoten :(

Onlangs ging het over citroenrasp, eiwit en wijn die prima ingevroren kunnen worden. Inmiddels zitten al een aantal dingen in de vriezer en morgen komt daar kookroom bij. Heeft er iemand ervaring met satesaus invriezen? De porie-verpakking van Verstegen is duur en niet lekker. En eigenlijk een te kleine portie :+

Donderdag ga ik weer naar en met vrienden in Normandië (jaja @:flipsen @:Vanyel bij die B&B eet je gewoon drie maaltijden per dag mee :P ) en ik wou kniepertjes meenemen. En die vanavond bakken. Daarvoor moet ik vier eieren hebben, die ik eigenlijk 'altijd' haal bij de overburen (gemengd bedrijf met vrije uitloop leghennen) maar de hadden nog maar drie. Hopen dat de dames morgen beter hun best gaan doen.
Ik maak altijd teveel satésaus, juist om in te vriezen
pi_219820649
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 18:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Je hebt toch nog een paar dagen @:sarabi ? Zie het als een generale, die moet verkeerd gaan
Nog een weekje. En het zit vandaag ook vooral in mijn hoofd. Ik ben de belangrijkste dingen in het boek aan het markeren en zelfs dat denk ik dan fout te doen :+

Praktijk gaat ook nog niet 100% van de 5 keer oefenen heb ik 3x genoeg punten gehaald. Sommige bieren hebben echt niets herkenbaars voor me. Maar soms maak ik ook domme fouten en als ik dat an elimineren dan komt het denk ik wel goed.

quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 18:54 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

@:Saeabi :* zulke dagen gebeuren. Hopelijk is morgen een betere dag en heb je minder negatieve gedachten! Ik kan wel zeggen dat het vast allemaal meevalt en zo, maar ik weet ook dat op zulke dagen dat toch niet echt binnenkomt :*
O+ dankjewel
pi_219820767
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 19:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Door jou denk ik er de hele tijd aan dat ik ook met mijn dak dingen moet doen wegens natte plek.
Ik had een natte plek en dat bleek te komen door de aircomontage. Dat probleem is hersteld en toen heb im lopen leuren om geld voor potentiëel herstel. Dat heb ik gekregen maar in heb nog 0 motivatie voor dat herstel. Het zit ook niet enorm in het zicht. Dus "dingen moeten met" is ook maar relatief O-)

Werkdag van 8.45 tot 18.30 met géén afspraken tussen 13 en 15 uur. En door naar een peuter die niet wil opruimen en een puber die overboord moet. Ik snap mn mini-sabbatical wel :+ (ik heb collega's die er passief agressief over doen. Tja).

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 12-01-2026 21:25:54 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 12 januari 2026 @ 19:54:53 #260
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_219820796
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 19:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Nog een weekje. En het zit vandaag ook vooral in mijn hoofd. Ik ben de belangrijkste dingen in het boek aan het markeren en zelfs dat denk ik dan fout te doen :+

Praktijk gaat ook nog niet 100% van de 5 keer oefenen heb ik 3x genoeg punten gehaald. Sommige bieren hebben echt niets herkenbaars voor me. Maar soms maak ik ook domme fouten en als ik dat an elimineren dan komt het denk ik wel goed.
Je zal het vast wel eens gemeld hebben, maar ik heb gemist waarvoor je studeert.
Bier sommelier of een andere drank-/alcohol gerelateerde studie?
pi_219821098
quote:
7s.gif Op maandag 12 januari 2026 19:54 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Je zal het vast wel eens gemeld hebben, maar ik heb gemist waarvoor je studeert.
Bier sommelier of een andere drank-/alcohol gerelateerde studie?
Niveau 1 van biersommelier :Y pas na niveau 3 mag je je echt biersommelier noemen.

Nu zijn niveau 2 en 3 zo duur dat ik dat sowieso niet ga doen :+
pi_219821100
@sigme Gespot langs de Lek vandaag: een knotwilg van tientallen jaren oud: gebeverd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 12 januari 2026 @ 20:23:23 #263
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_219821128
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 20:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Niveau 1 van biersommelier :Y pas na niveau 3 mag je je echt biersommelier noemen.

Nu zijn niveau 2 en 3 zo duur dat ik dat sowieso niet ga doen :+
Ik had al zo'n vermoeden, gezien je uit de hand gelopen hobby.
Maar zonde dat je het vervolg niet wil/kan doen.
Nu maak je je druk voor een straks semi-onafgemaakte studie…
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 januari 2026 @ 20:29:52 #264
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219821192
Mn normale sportles viel uit. Dus ik deed eens gek en deed een lesje BRN mee. Heel goed voor je. Maar als het dan te veel pasjes aan komt haak ik af :+.
Maar wel grappig om eens wat anders te doen. :Y
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_219821224
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 19:52 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik had eem natte plek en dat bleek te komen door de aircomontage. Dat probleem is hersteld en toen heb im lopen leuren om geld voor potentiëel herstel. Dat heb ik gekregen maar in heb nog 0 motivatie voor dat herstel. Het zit ook niet enorm in het zicht. Dus "dingen moeten met" is ook maar relatief :X

Werkdag van 8.45 tot 18.30 met géén afspraken tussen 13 en 15 uur. En door naar een peuter die niet wil opruimen en een puber die overboord moet. Ik snap mn mini-sabbatical wel :+ (ik heb collega's die er passief agressief over doen. Tja).
Wel een hele leuke afspraak om 16.00! ;)

Wat kinderachtig, passief agressief over mini-sabbatical.. gewoon jaloers :Y

Irritant wel van natte plek daar!

Mijn plafond in badkamer in de hoek boven bad ziet er inmiddels zo uit:

Dus daar moet ik wel echt iets mee. Als het straks écht droog is en blijft dan :(

quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 19:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja, dat is dan wel een nadeel van huizenbezitter zijn. Waar zit de natte plek? Echt alleen bij je dak of ook in een kamer oid op plafond? Kan me voorstellen dat dat ook uit maakt voor in hoeverre je urgentie voelt haha.

Bij mij zit het ook dichtbij de leidingen naar beneden, dus ik wil het bij voorkeur niet daar weer vochtig hebben, wat betekent veel ventileren, en dat is irritant. En voor het badkamer plafond dus ook liever niet nog meer smerigheid :+ . Dus dat maakt de urgentie wel vrij groot voelen.

Boven is vanochtend, onder is ruim halfuur geleden. }:|
pi_219821228
Ik regende zeiknat op de fiets terug naar huis vandaag maar geen klachten van O+ geen O+ sneeuw O+ en O+ ijs O+ meer O+ .
  Moderator maandag 12 januari 2026 @ 20:37:20 #267
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219821249
Ik ben dat alles nat en waterkou wel zat, mag wel weer gaan vriezen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219821447
quote:
7s.gif Op maandag 12 januari 2026 20:23 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik had al zo'n vermoeden, gezien je uit de hand gelopen hobby.
Maar zonde dat je het vervolg niet wil/kan doen.
Nu maak je je druk voor een straks semi-onafgemaakte studie…
Niveau 1 heeft ook nog wel genoeg aanzien en ook wat financiële voordelen dus het zou wel fijn zijn als ik het zou halen.
  maandag 12 januari 2026 @ 21:00:10 #269
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_219821471
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 20:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Niveau 1 heeft ook nog wel genoeg aanzien en ook wat financiële voordelen dus het zou wel fijn zijn als ik het zou halen.
OK, niet helemaal nutteloos dus.
Dan nog maar even stampen en gewoon, met 2 vingers in je neus, dat examen halen… ^O^
pi_219821525
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 20:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Je moet gewoon meer en beter bier drinken dan haal je dat examen zonder te studeren.
pi_219821578
Oh ja. Om ook nog wat positiefs te melden ipv alleen te zeuren over lekkage.

Ik had vanochtend die presentatie voor management van de hele afdeling (met oa afdelingshoofd, hr mevrouw vd afdeling en de sectiehoofden van alledrie de secties). Die waar ik dinsdag pas van hoorde omdat ik er zelf naar vroeg. En dat ging heel goed *O* ze waren enorm onder de indruk van al het werk dat we gedaan hadden, van de opbrengst, en van hoe helder en gestructureerd ik het gepresenteerd had *O* was echt heel fijn om al die complimenten te horen. En daarna nog even met die collega X gebeld en die was ook bijzonder complimenteus (ik denk erg opgelucht dat iedereen zo tevreden was :+ ). Dus dat was heel fijn. O+
pi_219821647
w/ Positieve berichten. _O_
pi_219821698
Dar moest ik van de week aan denken, hoe dat nou was afgelopen, maar helemaal goed dus *O*
pi_219821708
Wat goed @vlindertje89
Helpt dat nu ook voorlopig weer voor je werkplezier?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219821814
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 20:33 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Wel een hele leuke afspraak om 16.00! ;)

Wat kinderachtig, passief agressief over mini-sabbatical.. gewoon jaloers :Y

Irritant wel van natte plek daar!

Mijn plafond in badkamer in de hoek boven bad ziet er inmiddels zo uit:
[ afbeelding ]
Dus daar moet ik wel echt iets mee. Als het straks écht droog is en blijft dan :(
[..]
Ja, dat is dan wel een nadeel van huizenbezitter zijn. Waar zit de natte plek? Echt alleen bij je dak of ook in een kamer oid op plafond? Kan me voorstellen dat dat ook uit maakt voor in hoeverre je urgentie voelt haha.

Bij mij zit het ook dichtbij de leidingen naar beneden, dus ik wil het bij voorkeur niet daar weer vochtig hebben, wat betekent veel ventileren, en dat is irritant. En voor het badkamer plafond dus ook liever niet nog meer smerigheid :+ . Dus dat maakt de urgentie wel vrij groot voelen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boven is vanochtend, onder is ruim halfuur geleden. }:|
Dat sowieso :+ maar alsnog gefrituurde hersenen :P

Dat is wel een nare plek ja, snap dat je daar iets mee wilt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')