Doe maar uit dat licht, stop er inderdaad maar mee.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:43 schreef Em31 het volgende:
Die Polen winnen alles, lijkt me erg slecht voor de sport!
Dit wordt niks in Milaanquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doe maar uit dat licht, stop er inderdaad maar mee.
Is ook nog een groot risico op een val.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:08 schreef Em31 het volgende:
Dat dat aantrekken nut heeft, ziet er juist vertragend uit. Maar goed wat weet ik.
Dan kan de NOS nog wel met wat minder man naar de Spelenquote:
Er blijft ook al een hele grote groep thuisquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kan de NOS nog wel met wat minder man naar de Spelen
Nee, om mee te doen moet je wel onder de 6.20 lijkt mequote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:10 schreef Remco het volgende:
6.28 lijkt me zelfs op deze baan niet prima gereden.
Klopt. Daarom zei ik het ookquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er blijft ook al een hele grote groep thuis
Als ze nou die enorme groep wat kleiner maken dan is er misschien weer geld om wat te doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er blijft ook al een hele grote groep thuis
Wist je al dat hij met een helm schaatst?quote:
Op basis van deze tussentijden is zijn selectie wel terecht!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:37 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wist je al dat hij met een helm schaatst?
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:37 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wist je al dat hij met een helm schaatst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |