Doe maar uit dat licht, stop er inderdaad maar mee.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:43 schreef Em31 het volgende:
Die Polen winnen alles, lijkt me erg slecht voor de sport!
Dit wordt niks in Milaanquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doe maar uit dat licht, stop er inderdaad maar mee.
Is ook nog een groot risico op een val.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:08 schreef Em31 het volgende:
Dat dat aantrekken nut heeft, ziet er juist vertragend uit. Maar goed wat weet ik.
Dan kan de NOS nog wel met wat minder man naar de Spelenquote:
Er blijft ook al een hele grote groep thuisquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kan de NOS nog wel met wat minder man naar de Spelen
Nee, om mee te doen moet je wel onder de 6.20 lijkt mequote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:10 schreef Remco het volgende:
6.28 lijkt me zelfs op deze baan niet prima gereden.
Klopt. Daarom zei ik het ookquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er blijft ook al een hele grote groep thuis
Als ze nou die enorme groep wat kleiner maken dan is er misschien weer geld om wat te doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er blijft ook al een hele grote groep thuis
Wist je al dat hij met een helm schaatst?quote:
Op basis van deze tussentijden is zijn selectie wel terecht!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:37 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wist je al dat hij met een helm schaatst?
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:37 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wist je al dat hij met een helm schaatst?
Bosker.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:40 schreef hhh38 het volgende:
Wie gaat z'n startplek opgeven zodat Semirunni kan rijden?
Bob de Jong.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:40 schreef hhh38 het volgende:
Wie gaat z'n startplek opgeven zodat Semirunni kan rijden?
Nu bijna 2 ritten achter elkaar.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:42 schreef Gremen het volgende:
Gelapped worden, dat is iets wat je 20 jaar geleden nog wel eens zag
Ja dit gaat heel zuur worden voor Zurek Kania.quote:
Er komen nog een paar ritten!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:44 schreef Marcoss het volgende:
In de breedte is het allemaal niet bijzonder allemaal dit weekend, maar de winnaars zijn wel heel sterk, die waren ook met een goede bezetting dichtbij goud gekomen
Daar mag hij, tenzij afmelding, sowieso niet meedoen. Waar is Ingrid Paul als je haar nodig hebt?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met 0 startplaatsen op de 5km kan je matrixen tot je een ons weegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |