Sjeurlok hoomz voor dummiesquote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neenee, duidelijk een eigen keuze, kan haast niet anders met zulke duidelijke bewijzen
[..]
Comrad micromausquote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmm miss ook eens zo'n cursusje doen
Mist alleen nog een handgeschreven briefje dat ze met exact dezelfde tekst al bij tientallen anderen hebben gevondenquote:
quote:Donald Trump (79) heeft tegenover The New York Times bevestigd dat de Amerikaanse rapper Sean 'Diddy' Combs (56) bij hem een verzoek om gratie heeft ingediend. De president van de Verenigde Staten heeft het verzoek afgewezen. Diddy werd in oktober vorig jaar veroordeeld voor meerdere zedendelicten.
Volgens mij is het echt random wie er wel en geen gratie krijgen van hem.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:44 schreef Ama het volgende:
Volgens mij is dit het eerste positieve wat ik lees over Trump.
[..]
Zullen we wat van onze sneeuw opsturen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:01 schreef Nizno het volgende:
Bosbranden in Australië en 43 graden op sommige plekken.
Als zij dan wat warmte terug sturenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zullen we wat van onze sneeuw opsturen?
dan maar niet doenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als zij dan wat warmte terug sturen
Ook Hitler heeft goede dingen gedaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:44 schreef Ama het volgende:
Volgens mij is dit het eerste positieve wat ik lees over Trump.
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:01 schreef Nizno het volgende:
Bosbranden in Australië en 43 graden op sommige plekken.
Kunst.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook Hitler heeft goede dingen gedaan.
zichzelf omgebrachtquote:
Een beetje maar. Als ze 43 graden hebben kunnen ze er best 20 missenquote:
Definieer we.quote:
WIJquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een beetje maar. Als ze 43 graden hebben kunnen ze er best 20 missen
[..]
Definieer we.
Ik was laatst in Berlijn en eerste deel van Topography of Terror museum had net zo goed over Trump kunnen gaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook Hitler heeft goede dingen gedaan.
Iedereen een auto.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aanleg Duitse snelweginfrastructuur.
Ik voel me niet aangesproken.quote:
boeiequote:
neequote:
Ja wacht nog ff okequote:
goed bezigquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja wacht nog ff oke
Mijn vriezerzooi staat buiten
Ff de vriezer ontdooienquote:
dat vermoeden had ik al... dat je het niet deed om je energierekening omlaag te krijgen door de vriezer niet meer te willen gebruikenquote:
Ook een ideequote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat vermoeden had ik al... dat je het niet deed om je energierekening omlaag te krijgen door de vriezer niet meer te willen gebruiken
Ik hang die straks in de kamer op te drogerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:05 schreef Nizno het volgende:
ik heb de handdoeken die ik gebruikt heb voor de vriezer weer allemaal droog. gewoon elke keer een droge in het onderste vak gelegd.
ik had ze meteen bij de was gegooid, had nog wat witte was dus heb alleen van die witte joekels van handdoeken gepakt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hang die straks in de kamer op te droger
Luchtvochtigheid in de kamer is wat aan de lage kant
Slim van onsquote:
Nee ik had al eerder gezegd dat ik dat in de zomer doequote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:13 schreef Nizno het volgende:
joh de hele KSC bedenkt ineens dat t handig is om die vriezer eens te ontdooien
kan ook wel eens handig zijn om te doen iddquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bedenk mij wel dat dingen moet gaan doen ja. Zoals een wasmachine aanzetten
is dat handig?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:13 schreef Nizno het volgende:
joh de hele KSC bedenkt ineens dat t handig is om die vriezer eens te ontdooien
ut vriest buiten. wrom zou je door moeten eten ?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat handig?
dan moet ik hard dooreten
omdat het hier helemaal niet vriezer temperaturen vriestquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ut vriest buiten. wrom zou je door moeten eten ?
okquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:35 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat het hier helemaal niet vriezer temperaturen vriest
Hwt vriest niet zo hard als in de vriezer neequote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat handig?
En wat ga je daar mee doen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:45 schreef gianni61 het volgende:
stoep vrij geschept
auto vrij geschept.
naar hornbach gereden, kraan gekocht
naar lidl gereden, broodjes gekocht
goed busy
En die kraan zit op een normale plek?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in mijn keukenblad inbouwen op de plek waar nu een lekkende kraan zit
ja, bij de wasbak, waar die hoort.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En die kraan zit op een normale plek?grmbl disapproves.
Zet je hem toch gewoon ergens anders neerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, bij de wasbak, waar die hoort.
ik verheug me nu al om in mn keukenkastje te kruipen
dan kun je daarna uit de kast komen. wie weet zie je allemaal leuke mannenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, bij de wasbak, waar die hoort.
ik verheug me nu al om in mn keukenkastje te kruipen
...inbrekers?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kun je daarna uit de kast komen. wie weet zie je allemaal leuke mannen
bijvoorbeeldquote:
Wat zijn de opties? Een goede duitser hoop ik?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:59 schreef Nattekat het volgende:
Wel lekker auto's uit kunnen proberen
Nou hier wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:59 schreef Nattekat het volgende:
Nou, waarom de KNZB zo paniekerig heeft gedaan met het hele waterpoloweekend afblazen is mij een enorm raadsel. Er is echt helemaal niets meer hier. Geen sneeuw, geen gladheid, niets.
En al besloten wat het wordtquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:59 schreef Nattekat het volgende:
Wel lekker auto's uit kunnen proberen
Peugeot 208 staat op dit moment bovenaan, maar de Opel Mokka is zojuist ook nog op m'n radar verschenen. Ik ga even kijken of ik daarmee nog kan rijden aankomende week.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zijn de opties? Een goede duitser hoop ik?
Nee want er is weer een auto bij gekomen...quote:
Mon dieu!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee want er is weer een auto bij gekomen...
Maar de Fransen hebben vandaag gewonnen.
Er is nog hoop voor Opelquote:
De Mokka, althans het vorige model, was echt totaal niet te vergelijken met een Corsa. Vond het een fijne auto.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is nog hoop voor Opel
Heb ook de Corsa gereden, maar die was echt waardeloos. Als de Mokka beter is, gaat het echt tussen groot of klein.
Sow, dan ben je wel een diehard loopster.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, heb goede trail running schoenen en als de sneeuw te hard is schoenen met spikes.
Valt mee hoor, het sneeuwt en vriest hier gewoon vaakquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Sow, dan ben je wel een diehard loopster.
Whehe, uiteraard.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Valt mee hoor, het sneeuwt en vriest hier gewoon vaak
Wat een klein autootje. Wil je niet wat groters.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Peugeot 208 staat op dit moment bovenaan, maar de Opel Mokka is zojuist ook nog op m'n radar verschenen. Ik ga even kijken of ik daarmee nog kan rijden aankomende week.
Krijgen we dan niet parkeerperikelen erbij?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat een klein autootje. Wil je niet wat groters.
De verkoper is het hier niet mee eensquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De Mokka, althans het vorige model, was echt totaal niet te vergelijken met een Corsa. Vond het een fijne auto.
Ik rij nu een Suzuki Alto. Dus tjaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat een klein autootje. Wil je niet wat groters.
Leuk topic wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Krijgen we dan niet parkeerperikelen erbij?
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik rij nu een Suzuki Alto. Dus tja
Al weer wat beter?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat handig?
Fijnquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, in de loop van de ochtend verdween het helemaal
Ow ik heb gewoon standaard darmproblemen, komt en gaat enzoquote:
en heb je nu ook ruimte over?quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:47 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ow ik heb gewoon standaard darmproblemen, komt en gaat enzo
Jaquote:
Ja, himmel strak ingedeeld en allesquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:47 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ow ik heb gewoon standaard darmproblemen, komt en gaat enzo
De plannen zijn goed, nu de uitvoering nogquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
IJsvrij, schoon, droog
En weer terug op zijn plek met de inhoud er weer in.
Hopelijk kan ik het nu wat beter bijhouden en komt er niet weer 4 jaar aan ijsvorming in
Het scheelt dat ik nu überhaupt zover ben dat ik dit kán doenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
De plannen zijn goed, nu de uitvoering nog
Dat is ook zo, het was geen luiheid bij jouquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik nu überhaupt zover ben dat ik dit kán doen
Als het ff meezit kan ik dit nu jaarlijks doen en dan is het ook veel sneller klaar
nou kiek an! helemaal blij essjequote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, himmel strak ingedeeld en alles
En er lag op het bovenste stuk zo'n plakkaat ijs dat ik er mer moeite 4 pizzas in kon doen.
Nu kan er nog makkelijk een 5e bovenop zo te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |