Er is nog hoop voor Opelquote:
De Mokka, althans het vorige model, was echt totaal niet te vergelijken met een Corsa. Vond het een fijne auto.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is nog hoop voor Opel
Heb ook de Corsa gereden, maar die was echt waardeloos. Als de Mokka beter is, gaat het echt tussen groot of klein.
Sow, dan ben je wel een diehard loopster.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, heb goede trail running schoenen en als de sneeuw te hard is schoenen met spikes.
Valt mee hoor, het sneeuwt en vriest hier gewoon vaakquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Sow, dan ben je wel een diehard loopster.
Whehe, uiteraard.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Valt mee hoor, het sneeuwt en vriest hier gewoon vaak
Wat een klein autootje. Wil je niet wat groters.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Peugeot 208 staat op dit moment bovenaan, maar de Opel Mokka is zojuist ook nog op m'n radar verschenen. Ik ga even kijken of ik daarmee nog kan rijden aankomende week.
Krijgen we dan niet parkeerperikelen erbij?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat een klein autootje. Wil je niet wat groters.
De verkoper is het hier niet mee eensquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De Mokka, althans het vorige model, was echt totaal niet te vergelijken met een Corsa. Vond het een fijne auto.
Ik rij nu een Suzuki Alto. Dus tjaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat een klein autootje. Wil je niet wat groters.
Leuk topic wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Krijgen we dan niet parkeerperikelen erbij?
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik rij nu een Suzuki Alto. Dus tja
Al weer wat beter?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat handig?
dan moet ik hard dooreten
Fijnquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, in de loop van de ochtend verdween het helemaal
Ow ik heb gewoon standaard darmproblemen, komt en gaat enzoquote:
en heb je nu ook ruimte over?quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:47 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ow ik heb gewoon standaard darmproblemen, komt en gaat enzo
Jaquote:
Ja, himmel strak ingedeeld en allesquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:47 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ow ik heb gewoon standaard darmproblemen, komt en gaat enzo
De plannen zijn goed, nu de uitvoering nogquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
IJsvrij, schoon, droog
En weer terug op zijn plek met de inhoud er weer in.
Hopelijk kan ik het nu wat beter bijhouden en komt er niet weer 4 jaar aan ijsvorming in
Het scheelt dat ik nu überhaupt zover ben dat ik dit kán doenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
De plannen zijn goed, nu de uitvoering nog
Dat is ook zo, het was geen luiheid bij jouquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik nu überhaupt zover ben dat ik dit kán doen
Als het ff meezit kan ik dit nu jaarlijks doen en dan is het ook veel sneller klaar
nou kiek an! helemaal blij essjequote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, himmel strak ingedeeld en alles
En er lag op het bovenste stuk zo'n plakkaat ijs dat ik er mer moeite 4 pizzas in kon doen.
Nu kan er nog makkelijk een 5e bovenop zo te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |