Hwt vriest niet zo hard als in de vriezer neequote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat handig?
dan moet ik hard dooreten
En wat ga je daar mee doen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:45 schreef gianni61 het volgende:
stoep vrij geschept
auto vrij geschept.
naar hornbach gereden, kraan gekocht
naar lidl gereden, broodjes gekocht
goed busy
En die kraan zit op een normale plek?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in mijn keukenblad inbouwen op de plek waar nu een lekkende kraan zit
ja, bij de wasbak, waar die hoort.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En die kraan zit op een normale plek?grmbl disapproves.
Zet je hem toch gewoon ergens anders neerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, bij de wasbak, waar die hoort.
ik verheug me nu al om in mn keukenkastje te kruipen
dan kun je daarna uit de kast komen. wie weet zie je allemaal leuke mannenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, bij de wasbak, waar die hoort.
ik verheug me nu al om in mn keukenkastje te kruipen
...inbrekers?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kun je daarna uit de kast komen. wie weet zie je allemaal leuke mannen
bijvoorbeeldquote:
Wat zijn de opties? Een goede duitser hoop ik?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:59 schreef Nattekat het volgende:
Wel lekker auto's uit kunnen proberen
Nou hier wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:59 schreef Nattekat het volgende:
Nou, waarom de KNZB zo paniekerig heeft gedaan met het hele waterpoloweekend afblazen is mij een enorm raadsel. Er is echt helemaal niets meer hier. Geen sneeuw, geen gladheid, niets.
En al besloten wat het wordtquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:59 schreef Nattekat het volgende:
Wel lekker auto's uit kunnen proberen
Peugeot 208 staat op dit moment bovenaan, maar de Opel Mokka is zojuist ook nog op m'n radar verschenen. Ik ga even kijken of ik daarmee nog kan rijden aankomende week.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zijn de opties? Een goede duitser hoop ik?
Nee want er is weer een auto bij gekomen...quote:
Mon dieu!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee want er is weer een auto bij gekomen...
Maar de Fransen hebben vandaag gewonnen.
Er is nog hoop voor Opelquote:
De Mokka, althans het vorige model, was echt totaal niet te vergelijken met een Corsa. Vond het een fijne auto.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is nog hoop voor Opel
Heb ook de Corsa gereden, maar die was echt waardeloos. Als de Mokka beter is, gaat het echt tussen groot of klein.
Sow, dan ben je wel een diehard loopster.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, heb goede trail running schoenen en als de sneeuw te hard is schoenen met spikes.
Valt mee hoor, het sneeuwt en vriest hier gewoon vaakquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Sow, dan ben je wel een diehard loopster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |