neequote:
Ja wacht nog ff okequote:
goed bezigquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja wacht nog ff oke
Mijn vriezerzooi staat buiten
Ff de vriezer ontdooienquote:
dat vermoeden had ik al... dat je het niet deed om je energierekening omlaag te krijgen door de vriezer niet meer te willen gebruikenquote:
Ook een ideequote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat vermoeden had ik al... dat je het niet deed om je energierekening omlaag te krijgen door de vriezer niet meer te willen gebruiken
Ik hang die straks in de kamer op te drogerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:05 schreef Nizno het volgende:
ik heb de handdoeken die ik gebruikt heb voor de vriezer weer allemaal droog. gewoon elke keer een droge in het onderste vak gelegd.
ik had ze meteen bij de was gegooid, had nog wat witte was dus heb alleen van die witte joekels van handdoeken gepakt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hang die straks in de kamer op te droger
Luchtvochtigheid in de kamer is wat aan de lage kant
Slim van onsquote:
Nee ik had al eerder gezegd dat ik dat in de zomer doequote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:13 schreef Nizno het volgende:
joh de hele KSC bedenkt ineens dat t handig is om die vriezer eens te ontdooien
kan ook wel eens handig zijn om te doen iddquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bedenk mij wel dat dingen moet gaan doen ja. Zoals een wasmachine aanzetten
is dat handig?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:13 schreef Nizno het volgende:
joh de hele KSC bedenkt ineens dat t handig is om die vriezer eens te ontdooien
ut vriest buiten. wrom zou je door moeten eten ?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat handig?
dan moet ik hard dooreten
omdat het hier helemaal niet vriezer temperaturen vriestquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ut vriest buiten. wrom zou je door moeten eten ?
okquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:35 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat het hier helemaal niet vriezer temperaturen vriest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |