Ook matig kozijnonderhoud in Frankrijk dusquote:Een Russische journalist die naar Frankrijk vluchtte, is uit het raam van zijn appartement gevallen en zeven verdiepingen naar beneden gestort. Dat melden Franse media. De man overleefde de val niet. Het is onduidelijk of het zijn eigen keuze was.
https://www.bndestem.nl/b(...)-en-sterft~a2480f3c/
Het college hoe pleeg je een moord bij de Stasi is wel heel erg matig geloof ikquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook matig kozijnonderhoud in Frankrijk dus
Luchten?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:48 schreef Ama het volgende:
Ik zie ze dat wel vaker doen maar ik vraag me echt af waarom. Die katten hebben een luikje dus daar doen ze het niet voor.
yepquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij woont eigenlijk ook op de verkeerde plek hè, lapland was beter geweest
Maar zet je dan midden in de winter je achterdeur helemaal open?quote:
yepquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij woont eigenlijk ook op de verkeerde plek hè, lapland was beter geweest
allemaal enkelbijters? @4EverBlackEyedquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:44 schreef Ama het volgende:
Parkeerplaats bij de Jumbo hier kan je goed je enkels breken momenteel.
Leugens.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij jou steken ze het winkelpersoneel neer als ze wat willen jatten en steken vervolgens de gevel in brand, dat doen ze hier dan weer niet
Jaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar zet je dan midden in de winter je achterdeur helemaal open?
Ja echt creatieve oplossingen kunnen ze niet bedenkenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het college hoe pleeg je een moord bij de Stasi is wel heel erg matig geloof ik
Uit ramen vallen en vergiftigen en daar houdt het wel mee op volgens mijquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja echt creatieve oplossingen kunnen ze niet bedenken
Cursusje van de LOI.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uit ramen vallen en vergiftigen en daar houdt het wel mee op volgens mij
Geduwd natuurlijk, dat snapt een kind.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook matig kozijnonderhoud in Frankrijk dus
Nee, heb goede trail running schoenen en als de sneeuw te hard is schoenen met spikes.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben je niet op je plaat gegaan?
Waarschijnlijk teveel cursusmapjes gedrukt tijdens de Koude Oorlog die ze eerst willen opmaken voordat ze een nieuwe cursus gaan verzinnenquote:
Wie zou dat nou doenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geduwd natuurlijk, dat snapt een kind.
Maar het werkt wel, want het had altijd zelfmoord of een ongeluk geweest kunnen zijn. Plus je laat weinig tot geen sporen achter en hoeft de rotzooi niet op te ruimenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het college hoe pleeg je een moord bij de Stasi is wel heel erg matig geloof ik
Neenee, duidelijk een eigen keuze, kan haast niet anders met zulke duidelijke bewijzenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geduwd natuurlijk, dat snapt een kind.
quote:In zijn flat ontdekte de politie een stoel vlak bij de vensterbank en medicijnen in een vuilnisbak.
Plausible deniability cursus van de KGBquote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar het werkt wel, want het had altijd zelfmoord of een ongeluk geweest kunnen zijn. Plus je laat weinig tot geen sporen achter en hoeft de rotzooi niet op te ruimen
Voor een half uurtje? Ja waarom nietquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar zet je dan midden in de winter je achterdeur helemaal open?
Sjeurlok hoomz voor dummiesquote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neenee, duidelijk een eigen keuze, kan haast niet anders met zulke duidelijke bewijzen
[..]
Comrad micromausquote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmm miss ook eens zo'n cursusje doen
Mist alleen nog een handgeschreven briefje dat ze met exact dezelfde tekst al bij tientallen anderen hebben gevondenquote:
quote:Donald Trump (79) heeft tegenover The New York Times bevestigd dat de Amerikaanse rapper Sean 'Diddy' Combs (56) bij hem een verzoek om gratie heeft ingediend. De president van de Verenigde Staten heeft het verzoek afgewezen. Diddy werd in oktober vorig jaar veroordeeld voor meerdere zedendelicten.
Volgens mij is het echt random wie er wel en geen gratie krijgen van hem.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:44 schreef Ama het volgende:
Volgens mij is dit het eerste positieve wat ik lees over Trump.
[..]
Zullen we wat van onze sneeuw opsturen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:01 schreef Nizno het volgende:
Bosbranden in Australië en 43 graden op sommige plekken.
Als zij dan wat warmte terug sturenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zullen we wat van onze sneeuw opsturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |