👀quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ruzie met jezelf bij de zelfscan?
Hier kon ik niks aan doen want hij bleef zeggen dat het niet goed op de weegschaal lag.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb het idee dat zelfscan voor veel mensen te moeilijk is. Sowieso vele mensen die verdwaald en verdwaasd rondlopen laatste tijd.
Gelukkig hier in de AH geen zelfscan, kan het ook niet te moeilijk wordenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb het idee dat zelfscan voor veel mensen te moeilijk is. Sowieso vele mensen die verdwaald en verdwaasd rondlopen laatste tijd.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:44 schreef Ama het volgende:
Ik krijg al koude rillingen als ik er aan denk dat ik ieder moment naar buiten ga.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:44 schreef Ama het volgende:
Morgenvroeg rond deze tijd is het gewoon nog -10.
Ja in Rovaniemi is het vast min TAGTUG nuquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij woont eigenlijk ook op de verkeerde plek hč, lapland was beter geweest
Verse sneeuw, beste sneeuwquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:27 schreef kwiwi het volgende:
Had eerst geen zin om te gaan hardlopen, maar toen ik zag dat het sneeuwde stond ik in 5 minuten startklaar buitenHdP, door de verse sneeuw rennen in het bos
![]()
Die van de Lidl is wel nextlevel hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
In London is het soms ook wel nextlevel om uiteindelijk bij een scherm te komen waar je mag betalen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van de Lidl is wel nextlevel hoor.
Ik loop altijd te kloten bij de Tesco als een echte toerist.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In London is het soms ook wel nextlevel om uiteindelijk bij een scherm te komen waar je mag betalen.
Woont jouw dorp nog in 1990 ofzoquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig hier in de AH geen zelfscan, kan het ook niet te moeilijk worden
UNEXPECTED ITEM IN BAGGING AREA.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In London is het soms ook wel nextlevel om uiteindelijk bij een scherm te komen waar je mag betalen.
Ben je niet op je plaat gegaan?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:27 schreef kwiwi het volgende:
Had eerst geen zin om te gaan hardlopen, maar toen ik zag dat het sneeuwde stond ik in 5 minuten startklaar buitenHdP, door de verse sneeuw rennen in het bos
![]()
Neequote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik lig nog in bed. Is het wit buiten?
die dingen met een weegschaal zijn wel uitgevonden op maandagochtend. die werken nooitquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van de Lidl is wel nextlevel hoor.
Moet je zeker een uk adres hebben.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil zo'n Tesco-kaart maar die kan ik niet aanvragen.
Soms wel jaquote:
En dan dacht ik dat ik in de ghetto woondequote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Soms wel jaMaar er is ook gewoon geen ruimte voor, plus een nog hoger risico op diefstal met alle gastarbeiders. Er geldt niet voor niets een verplichting om een karretje of mandje te hebben, nadrukkelijk in oostblok talen aangegeven
Het vriest ook maar net 2 graden, uit de wind is dat prima te doenquote:
Ik vond het ook nog wel meevallen maar misschien helpt het omdat ik het me heel ernstig had voorgesteld.quote:
Het is nog steeds te koud om Pokemon te spelen zonder dat m'n vingers eraf vriezen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het vriest ook maar net 2 graden, uit de wind is dat prima te doen
Bij jou steken ze het winkelpersoneel neer als ze wat willen jatten en steken vervolgens de gevel in brand, dat doen ze hier dan weer nietquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan dacht ik dat ik in de ghetto woonde
Ja precies. We hebben dat ook geprobeerd toen we in Scotland zaten vorig jaar. Want met zo'n kaart kun je best veel korting krijgenquote:
Handig. Hoeft @4EverBlackEyed niet zo te kauwenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:44 schreef Ama het volgende:
Parkeerplaats bij de Jumbo hier kan je goed je enkels breken momenteel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |