Handig en slim gedaan dusquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Overwaarde op mijn huis financieren en dan meteen overmaken naar bal bv
Volgens Elon Musk hoeven we niet meer te sparen. Dus kan het gewoon uitgeven.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien wil @:citizen.erased wel investeren voor 6%
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien wil @:citizen.erased wel investeren voor 6%
En hij geeft het goede voorbeeld door zijn spaargeld uit te geven?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens Elon Musk hoeven we niet meer te sparen. Dus kan het gewoon uitgeven.
Kanquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe doe je dat dan? Ga je zelf weg met een wond?
hmmquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
KanEr gaat ook huid naartoe van mensen die operaties hebben waarbij overtollige huid wordt weggehaald.
Mja, zal toch maar niet ineens al m'n spaargeld uit het raam gooien omdat Elon weer één of andere gedachtenkronkel heeft.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens Elon Musk hoeven we niet meer te sparen. Dus kan het gewoon uitgeven.
KOH PHANGANquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, zal toch maar niet ineens al m'n spaargeld uit het raam gooien omdat Elon weer één of andere gedachtenkronkel heeft.
Ben nog steeds op zoek naar een 2e appartement of huisje om ervan te kopen, maar kom er niet uit waar ik het wil hebbenLuxe problemen.
ik ga spelletjes spelen met de duitsersquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:05 schreef kwiwi het volgende:
Moet hardlopen maar heb geen zin. Kom op kwiwi, je kunt het.
Dat soort problemen heb ik niet als modale Nederlander.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, zal toch maar niet ineens al m'n spaargeld uit het raam gooien omdat Elon weer één of andere gedachtenkronkel heeft.
Ben nog steeds op zoek naar een 2e appartement of huisje om ervan te kopen, maar kom er niet uit waar ik het wil hebbenLuxe problemen.
Kun je je straks belonen met een warme chocolademelkquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:05 schreef kwiwi het volgende:
Moet hardlopen maar heb geen zin. Kom op kwiwi, je kunt het.
Nog niet maar ik ben motivatie aan het zoeken om zo naar de winkel te gaan.quote:
Return to Castle Wolfenstein?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga spelletjes spelen met de duitsers
Ik lig nog in bed. Is het wit buiten?quote:
Al in je laadjes gekeken?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Nog niet maar ik ben motivatie aan het zoeken om zo naar de winkel te gaan.
Daarom begon ik pas woensdag.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:24 schreef Nattekat het volgende:
Valt toch tegen zo'n eerste werkweek.
Weekend is om uit te rustenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:24 schreef Nattekat het volgende:
Valt toch tegen zo'n eerste werkweek.
Bizarre occult rituals taking place there.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Return to Castle Wolfenstein?
Je mag wel wat van ons hebben haha.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alles was hier gisteren weg geregend, nu ligt er weer 5cm
Goed aankleden, prima te doenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:44 schreef Ama het volgende:
Ik krijg al koude rillingen als ik er aan denk dat ik ieder moment naar buiten ga.
Ja en als ik terug ben spring ik lekker onder een warme douche.quote:
Zoiets inderdaadquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en als ik terug ben spring ik lekker onder een warme douche.
Ik zal voorzichtig doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:45 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zoiets inderdaadWel oppassen, kan verraderlijk glad zijn.
Hier was de 20+ cm ook vrij vlot weg, gisterenavond net 0,5 mm erbij gevallen ofzo, echt een minimaal laagjequote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja.quote:
Hier ligt een paar millimeter. Maar allemaal opgevroren.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Zeker. Ben ook zonder problemen naar Utrecht gereden.
Doe dat dan ook nietquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:18 schreef Ama het volgende:
Pff het is te vroeg voor ruzie met de zelfscan bij de Lidl.
Ruzie met jezelf bij de zelfscan?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:18 schreef Ama het volgende:
Pff het is te vroeg voor ruzie met de zelfscan bij de Lidl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |