Dit was 5.5 miljoen baht dus ongeveer ¤148.000 tot ¤150.000 afhankelijk van de wisselkoersquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Eigen investering dus, mag ik weten hoeveel dat was of hoeveel iemand nodig zou hebben om het ook te foen?
Nee sorry, 30.quote:
Dat heeft niet iedereen even liggen, ik helaas ook nietquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit was 5.5 miljoen baht dus ongeveer ¤148.000 tot ¤150.000 afhankelijk van de wisselkoers
Overwaarde op mijn huis financieren en dan meteen overmaken naar bal bvquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat heeft niet iedereen even liggen, ik helaas ook niet
misschien wil @Citizen.Erased wel investeren voor 6%quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat heeft niet iedereen even liggen, ik helaas ook niet
Is ook wel iets om trots op te zijn tochquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:40 schreef bitterbal het volgende:
ik ben echt zo blij dat ik dit zonder investering van andere kan doen want je ziet dus hoe het mis kan gaan
ja vooral blijquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook wel iets om trots op te zijn toch
Ja dat snap ikquote:
Handig en slim gedaan dusquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Overwaarde op mijn huis financieren en dan meteen overmaken naar bal bv
Volgens Elon Musk hoeven we niet meer te sparen. Dus kan het gewoon uitgeven.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien wil @:citizen.erased wel investeren voor 6%
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien wil @:citizen.erased wel investeren voor 6%
En hij geeft het goede voorbeeld door zijn spaargeld uit te geven?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens Elon Musk hoeven we niet meer te sparen. Dus kan het gewoon uitgeven.
Kanquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe doe je dat dan? Ga je zelf weg met een wond?
hmmquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
KanEr gaat ook huid naartoe van mensen die operaties hebben waarbij overtollige huid wordt weggehaald.
Mja, zal toch maar niet ineens al m'n spaargeld uit het raam gooien omdat Elon weer één of andere gedachtenkronkel heeft.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens Elon Musk hoeven we niet meer te sparen. Dus kan het gewoon uitgeven.
KOH PHANGANquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, zal toch maar niet ineens al m'n spaargeld uit het raam gooien omdat Elon weer één of andere gedachtenkronkel heeft.
Ben nog steeds op zoek naar een 2e appartement of huisje om ervan te kopen, maar kom er niet uit waar ik het wil hebbenLuxe problemen.
ik ga spelletjes spelen met de duitsersquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:05 schreef kwiwi het volgende:
Moet hardlopen maar heb geen zin. Kom op kwiwi, je kunt het.
Dat soort problemen heb ik niet als modale Nederlander.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, zal toch maar niet ineens al m'n spaargeld uit het raam gooien omdat Elon weer één of andere gedachtenkronkel heeft.
Ben nog steeds op zoek naar een 2e appartement of huisje om ervan te kopen, maar kom er niet uit waar ik het wil hebbenLuxe problemen.
Kun je je straks belonen met een warme chocolademelkquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:05 schreef kwiwi het volgende:
Moet hardlopen maar heb geen zin. Kom op kwiwi, je kunt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |