zij kan veel meer vragen omdat ze op het strand zit. zij vraagt in. hoogseizoen dacht ik bijna 300 euro per nacht. Ik zit niet aan het strand maar meer binnenland. Beneden zijn 2 studio's en boven 1 appartement met 2 kamersquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag haar insta, dat zag er ook heel gaaf uit met die sfeerfoto's
En dit is jouw huusje? Jij kan ook minder huur vragen denk ik dan zij doet of maakt dat niet veel uit? Jouw huisje is dan weer wat groter
Tot de laatste zin dacht ik ook al dit moet een rechtszaak worden.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:24 schreef bitterbal het volgende:
die vriendin heeft helaas de pech dat het met haar business partner helemaal mis is gelopen. Ze waren al 5 jaar bevriend, hij is een italiaan ofzo en zij Thai. Zij had dat stuk grond al omdat ze daar een restaurant had. restaurant heeft ze opgedoekt vanwege te druk. En toen kwam het idee om op dat stuk grond een huis te bouwen voor verhuur. Zij niet genoeg geld en hij wilde wat beginnen in Thailand dus hij heeft een deel geinvesteerd in het project.
Nu was de overeenkomst dat hij de marketing en de boekingen zou doen want daar had hij naar eigen zeggen veel ervaring mee en zij zou de mensen inchecken en bv voor de schoonmaak zorgen.
Nu bleek dus na een paar maanden dat deze jongen dus helemaal geen openheid wilde geven over wat er nou per nacht werd betaald. HIj wilde haar de airb&b en booking.com inlog gegevens niet geven. Hij wilde haar geen bewijs overleggen wat er per maand binnen kwam. en wat bleek hij accepteerde boekingen van mensen buiten de 2 sites om via whatsapp en gaf de gasten een extra korting met de boodschap vertel dit niet tegen mijn partner......
Het vermoeden is dus dat hij een groot deel van het geld wat binnen kwam in zijn zak heeft gestoken![]()
Beide hebben nu advocaat.
3 feb. is laatste zitting van de rechtzaak.
ja en zij gaf aan dat de prijs per nacht best omhoog kon maar dat weigerde hij te doen. Hij bleef express een lage prijs vragen op de sites. Maar omdat ze inlog gegevens maar niet kreeg kon ze ook niets checken. Dus na paar maanden zei ze tegen hem dt ze samenwerking wilde stoppen en dat ze zijn investering terug wilde betalen plus 20 procent ofzo. hij daar niet mee akkoord want hij vindt dat hij de winst over de komende 10 jaar moet krijgenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Tot de laatste zin dacht ik ook al dit moet een rechtszaak worden.
Wat een lul
Als het huis op beide namen staat moet je ook gegevens aan elkaar laten zien.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en zij gaf aan dat de prijs per nacht best omhoog kon maar dat weigerde hij te doen. Hij bleef express een lage prijs vragen op de sites. Maar omdat ze inlog gegevens maar niet kreeg kon ze ook niets checken. Dus na paar maanden zei ze tegen hem dt ze samenwerking wilde stoppen en dat ze zijn investering terug wilde betalen plus 20 procent ofzo. hij daar niet mee akkoord want hij vindt dat hij de winst over de komende 10 jaar moet krijgen
nou ja hoop dat ze wint. Grote kans wel.
je huid verhuren is denk ik wel wat lastigquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:36 schreef drakin het volgende:
Maar hoe werkt het als je een huidje in Nederland hebt en wil verhuren?
Oudste beroep die er isquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je huid verhuren is denk ik wel wat lastig
Ik las vorige week dat er een weefselbank is waar je gewoon huid kunnen leveren.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je huid verhuren is denk ik wel wat lastig
Nee ik heb niks, maar alleen daar zou dus interessant zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:37 schreef bitterbal het volgende:
ja tegenwoordig mag je vrijwel geen tijdelijke contracten meer geven in NL.
wil je je eigen huis verhuren?
hoe doe je dat dan? Ga je zelf weg met een wond?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik las vorige week dat er een weefselbank is waar je gewoon huid kunnen leveren.
Misschien kunnen we straks investeren in huisjes in Thailand. Voor 6% rendement.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee ik heb niks, maar alleen daar zou dus interessant zijn
nee hoor NL ook maar heb je strengere regelgeving nuquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee ik heb niks, maar alleen daar zou dus interessant zijn
De meeste leveranciers kunne het niet meer navertellen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe doe je dat dan? Ga je zelf weg met een wond?
moet ik over nadenkenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kunnen we straks investeren in huisjes in Thailand. Voor 6% rendement.
6% is me te weinigquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kunnen we straks investeren in huisjes in Thailand. Voor 6% rendement.
Dat ging naar Zwitserland.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik las vorige week dat er een weefselbank is waar je gewoon huid kunnen leveren.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De meeste leveranciers kunne het niet meer navertellen.
Minder nachten dat je mag verhuren dat weet ik iigquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hoor NL ook maar heb je strengere regelgeving nu
ah ja airb&bquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Minder nachten dat je mag verhuren dat weet ik iig
Ik heb nog wel wat huid, waar kon je dat doen?quote:
Je het het huis gratis gekregen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:40 schreef bitterbal het volgende:
ik ben echt zo blij dat ik dit zonder investering van andere kan doen want je ziet dus hoe het mis kan gaan
In Amsterdam 16 nachten.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja airb&b
geloof den haag max 2 maanden per jaar ?
Eigen investering dus, mag ik weten hoeveel dat was of hoeveel iemand nodig zou hebben om het ook te foen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet maar kon het zelf betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |