abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219795611
die vriendin heeft helaas de pech dat het met haar business partner helemaal mis is gelopen. Ze waren al 5 jaar bevriend, hij is een italiaan ofzo en zij Thai. Zij had dat stuk grond al omdat ze daar een restaurant had. restaurant heeft ze opgedoekt vanwege te druk. En toen kwam het idee om op dat stuk grond een huis te bouwen voor verhuur. Zij niet genoeg geld en hij wilde wat beginnen in Thailand dus hij heeft een deel geinvesteerd in het project.

Nu was de overeenkomst dat hij de marketing en de boekingen zou doen want daar had hij naar eigen zeggen veel ervaring mee en zij zou de mensen inchecken en bv voor de schoonmaak zorgen.

Nu bleek dus na een paar maanden dat deze jongen dus helemaal geen openheid wilde geven over wat er nou per nacht werd betaald. HIj wilde haar de airb&b en booking.com inlog gegevens niet geven. Hij wilde haar geen bewijs overleggen wat er per maand binnen kwam. en wat bleek hij accepteerde boekingen van mensen buiten de 2 sites om via whatsapp en gaf de gasten een extra korting met de boodschap vertel dit niet tegen mijn partner......

Het vermoeden is dus dat hij een groot deel van het geld wat binnen kwam in zijn zak heeft gestoken :{
Beide hebben nu advocaat.

3 feb. is laatste zitting van de rechtzaak.
pi_219795616
quote:
88s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 07:22 schreef drakin het volgende:

[..]
Ik zag haar insta, dat zag er ook heel gaaf uit met die sfeerfoto's

En dit is jouw huusje? Jij kan ook minder huur vragen denk ik dan zij doet of maakt dat niet veel uit? Jouw huisje is dan weer wat groter
zij kan veel meer vragen omdat ze op het strand zit. zij vraagt in. hoogseizoen dacht ik bijna 300 euro per nacht. Ik zit niet aan het strand maar meer binnenland. Beneden zijn 2 studio's en boven 1 appartement met 2 kamers
pi_219795619
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 07:24 schreef bitterbal het volgende:
die vriendin heeft helaas de pech dat het met haar business partner helemaal mis is gelopen. Ze waren al 5 jaar bevriend, hij is een italiaan ofzo en zij Thai. Zij had dat stuk grond al omdat ze daar een restaurant had. restaurant heeft ze opgedoekt vanwege te druk. En toen kwam het idee om op dat stuk grond een huis te bouwen voor verhuur. Zij niet genoeg geld en hij wilde wat beginnen in Thailand dus hij heeft een deel geinvesteerd in het project.

Nu was de overeenkomst dat hij de marketing en de boekingen zou doen want daar had hij naar eigen zeggen veel ervaring mee en zij zou de mensen inchecken en bv voor de schoonmaak zorgen.

Nu bleek dus na een paar maanden dat deze jongen dus helemaal geen openheid wilde geven over wat er nou per nacht werd betaald. HIj wilde haar de airb&b en booking.com inlog gegevens niet geven. Hij wilde haar geen bewijs overleggen wat er per maand binnen kwam. en wat bleek hij accepteerde boekingen van mensen buiten de 2 sites om via whatsapp en gaf de gasten een extra korting met de boodschap vertel dit niet tegen mijn partner......

Het vermoeden is dus dat hij een groot deel van het geld wat binnen kwam in zijn zak heeft gestoken :{
Beide hebben nu advocaat.

3 feb. is laatste zitting van de rechtzaak.
Tot de laatste zin dacht ik ook al dit moet een rechtszaak worden.

Wat een lul
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_219795626
quote:
88s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 07:26 schreef drakin het volgende:

[..]
Tot de laatste zin dacht ik ook al dit moet een rechtszaak worden.

Wat een lul
ja en zij gaf aan dat de prijs per nacht best omhoog kon maar dat weigerde hij te doen. Hij bleef express een lage prijs vragen op de sites. Maar omdat ze inlog gegevens maar niet kreeg kon ze ook niets checken. Dus na paar maanden zei ze tegen hem dt ze samenwerking wilde stoppen en dat ze zijn investering terug wilde betalen plus 20 procent ofzo. hij daar niet mee akkoord want hij vindt dat hij de winst over de komende 10 jaar moet krijgen

nou ja hoop dat ze wint. Grote kans wel.
pi_219795649
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 07:29 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja en zij gaf aan dat de prijs per nacht best omhoog kon maar dat weigerde hij te doen. Hij bleef express een lage prijs vragen op de sites. Maar omdat ze inlog gegevens maar niet kreeg kon ze ook niets checken. Dus na paar maanden zei ze tegen hem dt ze samenwerking wilde stoppen en dat ze zijn investering terug wilde betalen plus 20 procent ofzo. hij daar niet mee akkoord want hij vindt dat hij de winst over de komende 10 jaar moet krijgen

nou ja hoop dat ze wint. Grote kans wel.
Als het huis op beide namen staat moet je ook gegevens aan elkaar laten zien.

Lul met dollartekens
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_219795652
Maar hoe werkt het als je een huidje in Nederland hebt en wil verhuren?
Freaks like me drink tea
pi_219795656
quote:
88s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 07:36 schreef drakin het volgende:
Maar hoe werkt het als je een huidje in Nederland hebt en wil verhuren?
je huid verhuren is denk ik wel wat lastig
pi_219795657
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 07:36 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Oudste beroep die er is :o
Freaks like me drink tea
pi_219795658
ja tegenwoordig mag je vrijwel geen tijdelijke contracten meer geven in NL.

wil je je eigen huis verhuren?
pi_219795660
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 07:36 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Ik las vorige week dat er een weefselbank is waar je gewoon huid kunnen leveren.
pi_219795661
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 07:37 schreef bitterbal het volgende:
ja tegenwoordig mag je vrijwel geen tijdelijke contracten meer geven in NL.

wil je je eigen huis verhuren?
Nee ik heb niks, maar alleen daar zou dus interessant zijn
Freaks like me drink tea
pi_219795663
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 07:37 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ik las vorige week dat er een weefselbank is waar je gewoon huid kunnen leveren.
hoe doe je dat dan? Ga je zelf weg met een wond? :{
pi_219795664
quote:
88s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 07:38 schreef drakin het volgende:

[..]
Misschien kunnen we straks investeren in huisjes in Thailand. Voor 6% rendement.
pi_219795667
quote:
88s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 07:38 schreef drakin het volgende:

[..]
nee hoor NL ook maar heb je strengere regelgeving nu
pi_219795668
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 07:38 schreef bitterbal het volgende:

[..]
hoe doe je dat dan? Ga je zelf weg met een wond? :{
De meeste leveranciers kunne het niet meer navertellen.
pi_219795669
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 07:38 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Misschien kunnen we straks investeren in huisjes in Thailand. Voor 6% rendement.
moet ik over nadenken :{
pi_219795670
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 07:38 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
6% is me te weinig
Freaks like me drink tea
pi_219795671
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 07:37 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Dat ging naar Zwitserland.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_219795672
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 07:39 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
De meeste leveranciers kunne het niet meer navertellen.
:')
pi_219795677
voor brandwonden gebruiken ze ook vissenhuid heb ik gezien.
pi_219795680
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 07:39 schreef bitterbal het volgende:

[..]
nee hoor NL ook maar heb je strengere regelgeving nu
Minder nachten dat je mag verhuren dat weet ik iig
Freaks like me drink tea
pi_219795682
ik ben echt zo blij dat ik dit zonder investering van andere kan doen want je ziet dus hoe het mis kan gaan
pi_219795684
quote:
88s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 07:40 schreef drakin het volgende:

[..]
Minder nachten dat je mag verhuren dat weet ik iig
ah ja airb&b

geloof den haag max 2 maanden per jaar ?
pi_219795686
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 07:39 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dat ging naar Zwitserland.
Ik heb nog wel wat huid, waar kon je dat doen?
Freaks like me drink tea
pi_219795689
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 07:40 schreef bitterbal het volgende:
ik ben echt zo blij dat ik dit zonder investering van andere kan doen want je ziet dus hoe het mis kan gaan
Je het het huis gratis gekregen?
Freaks like me drink tea
pi_219795692
quote:
88s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 07:42 schreef drakin het volgende:

[..]
Je het het huis gratis gekregen?
nee natuurlijk niet maar kon het zelf betalen
pi_219795694
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 07:41 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ah ja airb&b

geloof den haag max 2 maanden per jaar ?
In Amsterdam 16 nachten.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_219795695
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 07:43 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
In Amsterdam 16 nachten.
nog naar 16 nachten per jaar ? :o
pi_219795702
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 07:42 schreef bitterbal het volgende:

[..]
nee natuurlijk niet maar kon het zelf betalen
Eigen investering dus, mag ik weten hoeveel dat was of hoeveel iemand nodig zou hebben om het ook te foen?
Freaks like me drink tea
pi_219795705
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 07:43 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
In Amsterdam 16 nachten.
Dat is niet een vakantiehuisje dan
Freaks like me drink tea
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')