dan maar niet doenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als zij dan wat warmte terug sturen
Ook Hitler heeft goede dingen gedaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:44 schreef Ama het volgende:
Volgens mij is dit het eerste positieve wat ik lees over Trump.
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:01 schreef Nizno het volgende:
Bosbranden in Australië en 43 graden op sommige plekken.
Kunst.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook Hitler heeft goede dingen gedaan.
zichzelf omgebrachtquote:
Een beetje maar. Als ze 43 graden hebben kunnen ze er best 20 missenquote:
Definieer we.quote:
WIJquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een beetje maar. Als ze 43 graden hebben kunnen ze er best 20 missen
[..]
Definieer we.
Ik was laatst in Berlijn en eerste deel van Topography of Terror museum had net zo goed over Trump kunnen gaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook Hitler heeft goede dingen gedaan.
Iedereen een auto.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aanleg Duitse snelweginfrastructuur.
Ik voel me niet aangesproken.quote:
boeiequote:
neequote:
Ja wacht nog ff okequote:
goed bezigquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja wacht nog ff oke
Mijn vriezerzooi staat buiten
Ff de vriezer ontdooienquote:
dat vermoeden had ik al... dat je het niet deed om je energierekening omlaag te krijgen door de vriezer niet meer te willen gebruikenquote:
Ook een ideequote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat vermoeden had ik al... dat je het niet deed om je energierekening omlaag te krijgen door de vriezer niet meer te willen gebruiken
Ik hang die straks in de kamer op te drogerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:05 schreef Nizno het volgende:
ik heb de handdoeken die ik gebruikt heb voor de vriezer weer allemaal droog. gewoon elke keer een droge in het onderste vak gelegd.
ik had ze meteen bij de was gegooid, had nog wat witte was dus heb alleen van die witte joekels van handdoeken gepakt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hang die straks in de kamer op te droger
Luchtvochtigheid in de kamer is wat aan de lage kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |