Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ziet er lekker uit Mutskequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is het?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker aan het dooien,
de straten glanzen nat en grijs,
winter zucht en laat zich lossen,
de kou verliest zijn ijzige prijs.
Sneeuw verandert stil in water,
druppels tikken zacht op steen,
Dan hoef je niet te strooien
en loopt de stad weer veilig heen.
Lucht ruikt fris, de dooi zet door,
een belofte van wat komen gaat,
tussen plassen en gedachten
smelt de winter uit de straat.![]()
Je had vanmorgen bij mij in de straat moeten zijn. Had je in een deuk gelegen. Ben 10 min bezig geweest om met de scoot de straat uit te komen. Zat steeds vastquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Poke bowl zelf samengesteldquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
Heb ik nog nooit gehadquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geroosterde uitjesquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat zit er tussen de mais en het zeewier?
Werewolf
Zelf nog bijgestrooid hihiquote:
Er zat maar weinig opWerewolf
Lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ahaquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:36 schreef maily het volgende:
[..]
Bally-b in ONZ / [ronde 89 Het Dodetopicspel #19893]Let it snow let it snow![]()
![]()
![]()
Hij had wel eens verteld dat hij chauffeur op een truck was, kennelijk rijdt hij ook op strooiwagens. Erg nuttige baan rond deze tijd!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:36 schreef maily het volgende:
[..]
Bally-b in ONZ / [ronde 89 Het Dodetopicspel #19893]Let it snow let it snow![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Futje euh dutje doen denk ikWerewolf
Zo soep ik klaar
Is ook niet echt goedkoop meer
9 euro kip
5.35 gehakt
6 euro groenten, dan de magiblokjes kruidenbuiltjes en de vermicellie nog
Stokbroodje er bij met kruidenboter
Ben je zo meer dan 30 euro kwijtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is wel aan de prijzig kant...quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:59 schreef Dotteke het volgende:
Zo soep ik klaar
9 euro kip
5.35 gehakt
Ben je zo meer dan 30 euro kwijt![]()
![]()
Heb dan wel 9 liter soep maar even goed best watquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja niet normaal
pond gehakt 5.35Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wat nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou nee, je moet internet hebben om te kunnen bolken, dus niets gratisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Mijn abo is verlengd tot 2027 dus kan safe bolken
BlubWerewolf
Oja shitquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:14 schreef Dotteke het volgende:
Nou nee, je moet internet hebben om te kunnen bolken, dus niets gratis![]()
![]()
![]()
Truequote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:14 schreef devzero het volgende:
[..]
De FOK! servers kosten ook geld, vandaar die "inzamelactie" afgelopen maand![]()
Tot zo langquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn abo is verlengd tot 2027 dus kan safe bolken
Blub![]()
![]()
een jaar aboWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of niet, niet zo negatief hoor. Er wordt al jaren gezegd dat het slecht gaat en we zijn er nog steedsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iddquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:19 schreef Dotteke het volgende:
Of niet, niet zo negatief hoor. Er wordt al jaren gezegd dat het slecht gaat en we zijn er nog steeds
Bolken maarWerewolf
zeker de laatste paar jaar is vlees wel duur geworden, vooral rundquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wat dacht je van jou worst dan, die is ook al 4 euro en dan heb je maar een heel kleintjequote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zeker de laatste paar jaar is vlees wel duur geworden, vooral rundWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja al had ik laatst karbonades gekocht en dat viel ook wel meequote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat dacht je van jou worst dan, die is ook al 4 euro en dan heb je maar een heel kleintjeUw ADH vitamine Worst
Karbonades valt inderdaad wel mee, die eet ik nu ook steeds meerquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja al had ik laatst karbonades gekocht en dat viel ook wel mee
Had ze van de week ook voor de snert. Botten er uit snijden en smaakt net zo lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb na een week weer koffie gehad
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
botten laat je wel lekker lang in pruttelen toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Karbonades valt inderdaad wel mee, die eet ik nu ook steeds meer
Had ze van de week ook voor de snert. Botten er uit snijden en smaakt net zo lekkerUw ADH vitamine Worst
Goed tekenquote:
Hey Bargequote:
Ja zeker eerst het vlees goed wassen voor de kleine botstukje die er altijd opzitten. Dan eerst het vlees een uur pruttelen met bot dan zeef ik de soep en dan doe ik er pas de spliterwten bijquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
botten laat je wel lekker lang in pruttelen toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
LLekker weekend, straks weer naar je vriendin?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoop het welquote:
Vast wel een keer moet het toch goed gaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yep, wacht nog even het weer af. Misschien straks, anders morgenochtend. En als het weer het niet toe laat dan maar even een weekendje zonder fysiek contact.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
LLekker weekend, straks weer naar je vriendin?
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Soep ging ook 3 dagen goed. Maar gister ging het ineens weer minder.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel een keer moet het toch goed gaan
Is wel slappe oplos met veel melk.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Doeg weerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hou het bij kippensoep en vermijd koffie en melk.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Soep ging ook 3 dagen goed. Maar gister ging het ineens weer minder.
Is wel slappe oplos met veel melk.
Sterkte!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Te laat, ik heb ook al pap met geprakte banaan gehadquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:41 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Hou het bij kippensoep en vermijdt koffie en melk.
Sterkte!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
![]()
Moet je ver reizen dan? Op de grote wegen is het goed te doen volgens mijquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:37 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Yep, wacht nog even het weer af. Misschien straks, anders morgenochtend. En als het weer het niet toe laat dan maar even een weekendje zonder fysiek contact.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Afwachten dan maarquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Soep ging ook 3 dagen goed. Maar gister ging het ineens weer minder.
Is wel slappe oplos met veel melk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een klein uur. Hoop ik ook wel maar als ik hier in de wijk kijk is het nog tamelijk dramatisch.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je ver reizen dan? Op de grote wegen is het goed te doen volgens mij
Beter blo Jan dan do Jan.
Las je mijn gedachten?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:55 schreef Dotteke het volgende:
@:gebrokenglas klap je laptop maar dicht, het is weekend![]()
Ik moet nog even wat dingen controleren....Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.![]()
Ja in de wijk nog wel. Ik heb er vanmorgen 10 minuten met de scootmobiel over gedaan om de straat uir te komen, eenmaal de straat uit is het goed te doenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:54 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Een klein uur. Hoop ik ook wel maar als ik hier in de wijk kijk is het nog tamelijk dramatisch.
Beter blo Jan dan do Jan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Las je mijn gedachten?![]()
Ik moet nog even wat dingen controleren....het lijkt er op he, we voelen elkaar aan
Dat is wel 10 liter dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:59 schreef Dotteke het volgende:
Zo soep ik klaar
9 euro kip
5.35 gehakt
Ben je zo meer dan 30 euro kwijt![]()
Love is in the air....quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]het lijkt er op he, we voelen elkaar aan
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb dan wel 9 liter soep maar even goed best watiets minderquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier is meeste sneeuw wel weg.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik hou ook wel van GG vind het een fijne man zo hier in DTSquote:
Fijne man, nooit gemeen of valse sneren. ALtijd vriendelijk tegen iedereen.
Maar verder dan houden van hier gaat het niet hoor. Ken hem niet persoonlijk
En ik ben te oud voor zo jonge adonis
Ja dan valt het wel mee, ik doe straks als het afgekoeld is alleen in van die plastic zakjes die dicht te ritsen zijn en kan ik steeds wat pakken. Is wel een pan uitgegaan voor de buuf maar blijft genoeg overquote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:01 schreef maily het volgende:
[..]
Aha. Dan is het wel de moeite. 3 euro per liter.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier ook ZO eens kijken wat er in het noorden is gevallen op het nieuwsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien moet je ook vaker blub of doei zeggenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:43 schreef hemarookworst het volgende:
de blub is mij weer voorbij geblubt zie ik weerdan blub je blubske weer voor mij
goed ideequote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien moet je ook vaker blub of doei zeggendan blub je blubske weer voor mij
Uw ADH vitamine Worst
Je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van GG vind het een fijne man zo hier in DTS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:06 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt!
Bijna goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:06 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt!
LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey ToT
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geduld
(zelfst. naamw.)
Ajee ajoo en daar kommn zie allen weer an!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:11 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee hoe ik hier een bargebolk van zou moeten maken...Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
het wordt komende week weer veel te warm met 7 gradenUw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:12 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ajee ajoo en daar kommn zie allen weer an!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:12 schreef hemarookworst het volgende:
het wordt komende week weer veel te warm met 7 gradenNiet goed voor m'n sneeuwpoppen....
![]()
Hier ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bijna alles is gesmolten hier
Raar om vanmorgen weer kleur te zien buiten![]()
![]()
Hier is het weer aan het vriezen. Er is niet veel sneeuw weg, op plekken waar sneeuw vanaf het begin dat het begon te sneeuwen niet is weggehaald ligt totaal wel zo'n 15 tot 20 cm.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bijna alles is gesmolten hierGeduld
(zelfst. naamw.)
Als het vannacht vriest dan is het hier morgen een grote ijsbaan, ben ik bang.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
jij woont dan ook een stukje dichterbij de Poolcirkel dan ikquote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier is het weer aan het vriezen. Er is niet veel sneeuw weg, op plekken waar sneeuw niet is weggehaald ligt totaal ligt er wel zo'n 15 tot 20 cm.Uw ADH vitamine Worst
quote:![]()
Niet rood worden. Vind jou altijd netjes naar iedereen. Nooit een overtogen woord tegen wie dan ook.
Ja, en zeker als het eerst ook nog behoorlijk gaat regenen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:16 schreef Bargehassus het volgende:
Als het vannacht vriest dan is het hier morgen een grote ijsbaan, ben ik bang.Geduld
(zelfst. naamw.)
Ze staan er nog steeds en fleuren nog steeds voorbijgangers op!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:14 schreef maily het volgende:
[..]
Staan ze er nog?
Nog niet weggelopen?![]()
![]()
Is het nu nog noodweer bij jullie geweest zoals voorspeld?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en zeker als het eerst ook nog behoorlijk gaat regenen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat probeer ik ja, altijd netjes te blijven. En de mensen die ik mag en graag mag weten dat hoop ik wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Niet rood worden. Vind jou altijd netjes naar iedereen. Nooit een overtogen woord tegen wie dan ook.
Geduld
(zelfst. naamw.)
Daarom mag een compliment ook wel eens.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat probeer ik ja, altijd netjes te blijven. En de mensen die ik mag en graag mag weten dat hoop ik wel.
Leuk!!! Heb je een videodeurbel? Dan kun je alle reacties zienquote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze staan er nog steeds en fleuren nog steeds voorbijgangers op!![]()
![]()
Eensquote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik ben te oud voor zo jonge adonis![]()
![]()
Klote dat je dit lullige geintje niet kon uithalen!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:22 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zag deze dagen niet de asogrote zichtbelemmerende pick up, anders had ik dit gemaakt
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hey Maziquote:![]()
En zo is het, iemand een leuk compliment maken mag ook wel eensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja nee ik woon in het centrum; de videodeurbel zou voortdurend op tilt slaan!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:20 schreef maily het volgende:
[..]
Leuk!!! Heb je een videodeurbel? Dan kun je alle reacties zien
Maar ik zie soms wel vanuit een ooghoek dat mensen er blij verrast naar wijzen of foto's maken enzo!![]()
![]()
Je kan weer verder met Woeste Grondquote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mazi![]()
En zo is het, iemand een leuk compliment maken mag ook wel eens![]()
![]()
En die reactie heb je getypt in 16 seconden?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Jammer dat die niet populair gemaakt is met Stranger Things.
Respect. !Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:30 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
En die reactie heb je getypt in 16 seconden?
Respect. !![]()
![]()
Vuurwerk is zooooo 2025.....quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:31 schreef hemarookworst het volgende:
Even wat vuurwerk afsteken, waarom niet johHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Nu nog. hmm.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:31 schreef hemarookworst het volgende:
Even wat vuurwerk afsteken, waarom niet joh
Het was wel op nieuwjaarsdag zelf dat mensen nog even wat restanten vuurwerk aan het wegknallen waren.Geduld
(zelfst. naamw.)
You have got to love lovely.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eet smakeijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog nooit geprobeerd.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:41 schreef Lovely het volgende:
Weet je wat ook lekker is kabeljauw burgersGeduld
(zelfst. naamw.)
Ik ook niet. Klinkt wel goed, though....quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
60% kabeljauwquote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:43 schreef Lovely het volgende:
https://www.ah.nl/producten/product/wi120041![]()
![]()
Oh, misschien heb ik die wel een keer gehad. Ik kan het me niet echt herinneren.quote:Geduld
(zelfst. naamw.)
Maar veel paneer dus.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, misschien heb ik die wel een keer gehad. Ik kan het me niet echt herinneren.![]()
![]()
Vind ik met visticks ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb een keer een kloon van Iglo Viscuisine gekocht van Appie.
Flinterdun plakkie vis met een dikke laag prut er op.![]()
Dat was vroeger wel lekker..quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:52 schreef ToT het volgende:
Ik heb een keer een kloon van Iglo Viscuisine gekocht van Appie.
Flinterdun plakkie vis met een dikke laag prut er op.![]()
Ja die van Iglo zal vast nog wel goed zijn, maar als je de prijs per kilo kijkt is het gewoon schofterig duur.quote:
Die van Appie is redelijk in prijs, maar you get what you pay for....![]()
Dan maar een keer in de maand naar de visboerquote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die van Iglo zal vast nog wel goed zijn, maar als je de prijs per kilo kijkt is het gewoon schofterig duur.
Die van Appie is redelijk in prijs, maar you get what you pay for....Of een lekker zalmpje bakken..
![]()
Zalm is ook behoorlijk aan de prijs, behalve diepvrieszooi van crap kwaliteit.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan maar een keer in de maand naar de visboerOf een lekker zalmpje bakken..
![]()
Ja daarom koop ik het als het in de aanbieding is..quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Zalm is ook behoorlijk aan de prijs, behalve diepvrieszooi van crap kwaliteit.![]()
Dat kan ik wel programmeren. wat schuift het?quote:Geduld
(zelfst. naamw.)
Waarom in curry?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
gebakken zalm in rode curry straksGeduld
(zelfst. naamw.)
Een zondags ontbijtjequote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan ik wel programmeren. wat schuift het?![]()
![]()
Gewoon af en toe lekker doen en van genieten.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan maar een keer in de maand naar de visboerOf een lekker zalmpje bakken..
![]()
![]()
![]()
Met rijst er bij?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
gebakken zalm in rode curry straks![]()
![]()
![]()
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13| datum | aantal_posts |
+------------+--------------+
| 2026-01-01 | 1145 |
| 2026-01-02 | 1083 |
| 2026-01-03 | 1584 |
| 2026-01-04 | 1533 |
| 2026-01-05 | 880 |
| 2026-01-06 | 1370 |
| 2026-01-07 | 1599 |
| 2026-01-08 | 1770 |
| 2026-01-09 | 775 |
+------------+--------------+
9 rows in set (0.010 sec)Geduld
(zelfst. naamw.)
Correct en tevens juistquote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt, maar de dag is nog niet om.![]()
Op pizza is t ook lekkerquote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker, zolang het niet op pizza is![]()
![]()
De lekkerste pizza is datquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
KLB / Mijn smaakpapillen veranderen
Hier stelde ik voor om een pizza Hawaii te maken, maar veranderde snel van mening!![]()
![]()
Maar wat is dat nou voor een gerecht in de OPquote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:16 schreef ToT het volgende:
KLB / Mijn smaakpapillen veranderen
Hier stelde ik voor om een pizza Hawaii te maken, maar veranderde snel van mening!
Salami op pizza eet ik eigenlijk nooit, soms wel met tonijn of ander vlees![]()
Ananas met mayo en kaas!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar wat is dat nou voor een gerecht in de OP
Salami op pizza eet ik eigenlijk nooit, soms wel met tonijn of ander vlees![]()
![]()
Salami op pizza, ja hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar wat is dat nou voor een gerecht in de OP
Salami op pizza eet ik eigenlijk nooit, soms wel met tonijn of ander vlees
Geduld
(zelfst. naamw.)
quote:hou niet van salami
Die gast spoort sowieso totaal niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe die bij dat soort dingen komt, zie wel vaker dingen van hem voorbij komen![]()
Die spoort gewoon niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe die bij dat soort dingen komt, zie wel vaker dingen van hem voorbij komen
""Zijn tante"" me hoela![]()
![]()
quote:Dit dus!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:24 schreef maily het volgende:
[..]
Die spoort gewoon niet.
""Zijn tante"" me hoela![]()
![]()
Ja en onder z'n vorige accounts ook wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar aandacht krijgt hij/zij/het wel![]()
Welke?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en onder z'n vorige accounts ook wel.doe maar in DM
![]()
![]()
Puntjes?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, wat zal ik nu eens als reden opgeven?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Geenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, wat zal ik nu eens als reden opgeven?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb niet eens gekliktquote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kom natuurlijk niet ZO laag, maar wel aardig in de buurt!
![]()
Ik zit tv te kijken/luisterenquote:
Ik klik ook niet vaak hier wat aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verstandig je weet maar nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook wat toevalligquote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, vooruit.... Ik ga voor puntjes![]()
![]()
Heb je Stranger Things al helemaal afgekeken?quote:
Ik moet nog een half uur van de laatste aflevering.![]()
Go fot it GGquote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, vooruit.... Ik ga voor puntjes
Nee met Mini-ToT hier lukt dat niet echt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Heb je Stranger Things al helemaal afgekeken?
Ik moet nog een half uur van de laatste aflevering.
Ik had voordat ik aan seizoen 5 begon al wel allerlei reviews gekeken dus weet ik wel wat er allemaal gaat gebeuren, maar het is een stuk minder kut dan wat veel reviewers er over zeggen.
Ja, de kwaliteit ligt een stuk lager dan in vorige seizoenen, maar die extreme drama over Will z'n coming out is ook echt niet nodig; men deed alsof het een hele aflevering duurde of zo.
Diverse andere scènes storen me ook echt niet zo.![]()
quote:
Hey Greys
De laatste aflevering schijnt enorm teleurstellend te zijn.
Nou, als de afleveringen die ik tot nu toe gezien heb me niet echt heel erg tegenvielen, zal dit ook wel meevallen.
Het eeuwige gekibbel vind ik wel irritant (hoewel 2 het net hebben heel voorspelbaar bijgelegd in de aflevering die ik gezien heb) en de mannen zijn vaak echt karikaturen.
Verder is het een beetje je verstand op 0 zetten; dat moest sowieso ook al met vorige seizoenen waarin gevestigde zaken overboord werden gegooid en ineens dingen in het verleden werden toegevoegd wat totaal tegen de verhaallijn in leek te gaan. Als je dat bij de vorige seizoenen kon accepteren, kan dat ook met dit seizoen.![]()
Ik vind het ook lekker weg kijken hoor. En van eerdere seizoenen waren er wel eens vaker afleveringen die wat minder waren met veel 'geklets'. Het is toch ook een beetje waar het om draait, een jonge vriendengroep, dus snap ook wel dat het niet alleen maar spanning kan zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee met Mini-ToT hier lukt dat niet echt.
Ik had voordat ik aan seizoen 5 begon al wel allerlei reviews gekeken dus weet ik wel wat er allemaal gaat gebeuren, maar het is een stuk minder kut dan wat veel reviewers er over zeggen.
Ja, de kwaliteit ligt een stuk lager dan in vorige seizoenen, maar die extreme drama over Will z'n coming out is ook echt niet nodig; men deed alsof het een hele aflevering duurde of zo.
Diverse andere scènes storen me ook echt niet zo.
Die laatste aflevering duurde me net te lang gisteravond, want moest vandaag nog op tijd op, dus laatste stukje lekker bewaard. Dan heb ik nog iets tegoed. Ik heb vaak na afloop van een hele serie dat ik het toch ook weer heel jammer vind en dan moet ik weer even iets nieuws vinden om weer te volgen.![]()
![]()
![]()
![]()
lovquote:
tottertquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee met Mini-ToT hier lukt dat niet echt.
Diverse andere scènes storen me ook echt niet zo.
ja jaquote:hee Dotquote:
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
![]()
![]()
shiiquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind het ook lekker weg kijken hoor. En van eerdere seizoenen waren er wel eens vaker afleveringen die wat minder waren met veel 'geklets'. Het is toch ook een beetje waar het om draait, een jonge vriendengroep, dus snap ook wel dat het niet alleen maar spanning kan zijn.
Die laatste aflevering duurde me net te lang gisteravond, want moest vandaag nog op tijd op, dus laatste stukje lekker bewaard. Dan heb ik nog iets tegoed. Ik heb vaak na afloop van een hele serie dat ik het toch ook weer heel jammer vind en dan moet ik weer even iets nieuws vinden om weer te volgen.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Ja het oeverloze gelul staat me dit seizoen wel meer tegen dan in de vorige seizoenen. Dat is wel echt te veel.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind het ook lekker weg kijken hoor. En van eerdere seizoenen waren er wel eens vaker afleveringen die wat minder waren met veel 'geklets'. Het is toch ook een beetje waar het om draait, een jonge vriendengroep, dus snap ook wel dat het niet alleen maar spanning kan zijn.
Die laatste aflevering duurde me net te lang gisteravond, want moest vandaag nog op tijd op, dus laatste stukje lekker bewaard. Dan heb ik nog iets tegoed. Ik heb vaak na afloop van een hele serie dat ik het toch ook weer heel jammer vind en dan moet ik weer even iets nieuws vinden om weer te volgen.
Maar ze moeten zich aan het "second screen" principe houden; ze moeten er van uit gaan dat mensen tijdens het kijken ook op hun mobieltje bezig zijn met doomscrollen of shoppen enzo, en dan moet alles weer opnieuw voorgekauwd worden omdat mensen maar half zitten op te letten.
Dit seizoen ben ik dan ook begonnen met dat second screenen. Soms ff terugscrollen als ik het gevoel had dat ik toch wat gemist had, maar dit seizoen kijk ik wel een stuk lakser dan de rest. (Ligt natuurlijk ook wel wat aan dat ik er al reviews van gekeken had, maar dat opnieuw uitleggen van alles wat je al weet is gewoon erg overbodig.![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
lov
[..]
tottert
[..]
ja ja
[..]
hee DotBotjes!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Greesquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
lov
[..]
tottert
[..]
ja ja
[..]
hee Dot![]()
![]()
![]()
Had ik ook hoor dat ik af en toe moest terugscrollen. Van he wacht eens even, ik heb toch iets gemist.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het oeverloze gelul staat me dit seizoen wel meer tegen dan in de vorige seizoenen. Dat is wel echt te veel.
Maar ze moeten zich aan het "second screen" principe houden; ze moeten er van uit gaan dat mensen tijdens het kijken ook op hun mobieltje bezig zijn met doomscrollen of shoppen enzo, en dan moet alles weer opnieuw voorgekauwd worden omdat mensen maar half zitten op te letten.
Dit seizoen ben ik dan ook begonnen met dat second screenen. Soms ff terugscrollen als ik het gevoel had dat ik toch wat gemist had, maar dit seizoen kijk ik wel een stuk lakser dan de rest. (Ligt natuurlijk ook wel wat aan dat ik er al reviews van gekeken had, maar dat opnieuw uitleggen van alles wat je al weet is gewoon erg overbodig.![]()
Had ik eerst nooit toen ik nog wel volledig oplette!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Had ik ook hoor dat ik af en toe moest terugscrollen. Van he wacht eens even, ik heb toch iets gemist.![]()
![]()
Gelul van: "Kijk, als dit poppetje hier nou die persoon is, en deze poppetjes zijn die andere personen, en deze poppetjes zijn wij, dan moeten deze poppetjes die poppetjes ontvoeren."
Ben zo blij dat ze daar poppetjes voor gebruikt hebben, anders had ik het nooit begrepen!![]()
![]()
Maar vooral als ik de laptop op schoot heb of op m'n mobieltje zit te loeren. Als het echt heel heel spannend is dan doe je dat uiteraard niet, maar tijdens zo'n gesprekmoment wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Had ik eerst nooit toen ik nog wel volledig oplette!![]()
Dat dus idd!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar vooral als ik de laptop op schoot heb of op m'n mobieltje zit te loeren. Als het echt heel heel spannend is dan doe je dat uiteraard niet, maar tijdens zo'n gesprekmoment wel.![]()
![]()
saaie momenten skip ik altijd met die +10 seconden steeds.Geduld
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:15 schreef gebrokenglas het volgende:
saaie momenten skip ik altijd met die +10 seconden steeds.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: