Ik vind het ook lekker weg kijken hoor. En van eerdere seizoenen waren er wel eens vaker afleveringen die wat minder waren met veel 'geklets'. Het is toch ook een beetje waar het om draait, een jonge vriendengroep, dus snap ook wel dat het niet alleen maar spanning kan zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee met Mini-ToT hier lukt dat niet echt.
Ik had voordat ik aan seizoen 5 begon al wel allerlei reviews gekeken dus weet ik wel wat er allemaal gaat gebeuren, maar het is een stuk minder kut dan wat veel reviewers er over zeggen.
Ja, de kwaliteit ligt een stuk lager dan in vorige seizoenen, maar die extreme drama over Will z'n coming out is ook echt niet nodig; men deed alsof het een hele aflevering duurde of zo.
Diverse andere scènes storen me ook echt niet zo.
lovquote:
tottertquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee met Mini-ToT hier lukt dat niet echt.
Ik had voordat ik aan seizoen 5 begon al wel allerlei reviews gekeken dus weet ik wel wat er allemaal gaat gebeuren, maar het is een stuk minder kut dan wat veel reviewers er over zeggen.
Ja, de kwaliteit ligt een stuk lager dan in vorige seizoenen, maar die extreme drama over Will z'n coming out is ook echt niet nodig; men deed alsof het een hele aflevering duurde of zo.
Diverse andere scènes storen me ook echt niet zo.
ja jaquote:
hee Dotquote:
shiiquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind het ook lekker weg kijken hoor. En van eerdere seizoenen waren er wel eens vaker afleveringen die wat minder waren met veel 'geklets'. Het is toch ook een beetje waar het om draait, een jonge vriendengroep, dus snap ook wel dat het niet alleen maar spanning kan zijn.
Die laatste aflevering duurde me net te lang gisteravond, want moest vandaag nog op tijd op, dus laatste stukje lekker bewaard. Dan heb ik nog iets tegoed. Ik heb vaak na afloop van een hele serie dat ik het toch ook weer heel jammer vind en dan moet ik weer even iets nieuws vinden om weer te volgen.
Ja het oeverloze gelul staat me dit seizoen wel meer tegen dan in de vorige seizoenen. Dat is wel echt te veel.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind het ook lekker weg kijken hoor. En van eerdere seizoenen waren er wel eens vaker afleveringen die wat minder waren met veel 'geklets'. Het is toch ook een beetje waar het om draait, een jonge vriendengroep, dus snap ook wel dat het niet alleen maar spanning kan zijn.
Die laatste aflevering duurde me net te lang gisteravond, want moest vandaag nog op tijd op, dus laatste stukje lekker bewaard. Dan heb ik nog iets tegoed. Ik heb vaak na afloop van een hele serie dat ik het toch ook weer heel jammer vind en dan moet ik weer even iets nieuws vinden om weer te volgen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
lov
[..]
tottert
[..]
ja ja
[..]
hee Dot
Greesquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
lov
[..]
tottert
[..]
ja ja
[..]
hee Dot
Had ik ook hoor dat ik af en toe moest terugscrollen. Van he wacht eens even, ik heb toch iets gemist.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het oeverloze gelul staat me dit seizoen wel meer tegen dan in de vorige seizoenen. Dat is wel echt te veel.
Maar ze moeten zich aan het "second screen" principe houden; ze moeten er van uit gaan dat mensen tijdens het kijken ook op hun mobieltje bezig zijn met doomscrollen of shoppen enzo, en dan moet alles weer opnieuw voorgekauwd worden omdat mensen maar half zitten op te letten.
Dit seizoen ben ik dan ook begonnen met dat second screenen. Soms ff terugscrollen als ik het gevoel had dat ik toch wat gemist had, maar dit seizoen kijk ik wel een stuk lakser dan de rest. (Ligt natuurlijk ook wel wat aan dat ik er al reviews van gekeken had, maar dat opnieuw uitleggen van alles wat je al weet is gewoon erg overbodig.
Had ik eerst nooit toen ik nog wel volledig oplette!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Had ik ook hoor dat ik af en toe moest terugscrollen. Van he wacht eens even, ik heb toch iets gemist.
Maar vooral als ik de laptop op schoot heb of op m'n mobieltje zit te loeren. Als het echt heel heel spannend is dan doe je dat uiteraard niet, maar tijdens zo'n gesprekmoment wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Had ik eerst nooit toen ik nog wel volledig oplette!
Dat dus idd!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar vooral als ik de laptop op schoot heb of op m'n mobieltje zit te loeren. Als het echt heel heel spannend is dan doe je dat uiteraard niet, maar tijdens zo'n gesprekmoment wel.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:15 schreef gebrokenglas het volgende:
saaie momenten skip ik altijd met die +10 seconden steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |