Correct en tevens juistquote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt, maar de dag is nog niet om.
Op pizza is t ook lekkerquote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker, zolang het niet op pizza is
De lekkerste pizza is datquote:
Maar wat is dat nou voor een gerecht in de OPquote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:16 schreef ToT het volgende:
KLB / Mijn smaakpapillen veranderen
Hier stelde ik voor om een pizza Hawaii te maken, maar veranderde snel van mening!
Ananas met mayo en kaas!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar wat is dat nou voor een gerecht in de OP
Salami op pizza eet ik eigenlijk nooit, soms wel met tonijn of ander vlees
Salami op pizza, ja hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar wat is dat nou voor een gerecht in de OP
Salami op pizza eet ik eigenlijk nooit, soms wel met tonijn of ander vlees
quote:
Die gast spoort sowieso totaal niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe die bij dat soort dingen komt, zie wel vaker dingen van hem voorbij komen
Die spoort gewoon niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe die bij dat soort dingen komt, zie wel vaker dingen van hem voorbij komen
quote:
Dit dus!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:24 schreef maily het volgende:
[..]
Die spoort gewoon niet.
""Zijn tante"" me hoela
Ja en onder z'n vorige accounts ook wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar aandacht krijgt hij/zij/het wel
Welke?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en onder z'n vorige accounts ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |