Ja dan valt het wel mee, ik doe straks als het afgekoeld is alleen in van die plastic zakjes die dicht te ritsen zijn en kan ik steeds wat pakken. Is wel een pan uitgegaan voor de buuf maar blijft genoeg overquote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:01 schreef maily het volgende:
[..]
Aha. Dan is het wel de moeite. 3 euro per liter.
Hier ook ZO eens kijken wat er in het noorden is gevallen op het nieuwsquote:
Misschien moet je ook vaker blub of doei zeggenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:43 schreef hemarookworst het volgende:
de blub is mij weer voorbij geblubt zie ik weer
goed ideequote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien moet je ook vaker blub of doei zeggendan blub je blubske weer voor mij
Je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van GG vind het een fijne man zo hier in DTS
Fijne man, nooit gemeen of valse sneren. ALtijd vriendelijk tegen iedereen.
Maar verder dan houden van hier gaat het niet hoor. Ken hem niet persoonlijk
En ik ben te oud voor zo jonge adonis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:06 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt!
Bijna goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:06 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt!
LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ajee ajoo en daar kommn zie allen weer an!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:11 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee hoe ik hier een bargebolk van zou moeten maken...
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:12 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ajee ajoo en daar kommn zie allen weer an!
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:12 schreef hemarookworst het volgende:
het wordt komende week weer veel te warm met 7 graden
Hier ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bijna alles is gesmolten hier
Hier is het weer aan het vriezen. Er is niet veel sneeuw weg, op plekken waar sneeuw vanaf het begin dat het begon te sneeuwen niet is weggehaald ligt totaal wel zo'n 15 tot 20 cm.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bijna alles is gesmolten hier
jij woont dan ook een stukje dichterbij de Poolcirkel dan ikquote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier is het weer aan het vriezen. Er is niet veel sneeuw weg, op plekken waar sneeuw niet is weggehaald ligt totaal ligt er wel zo'n 15 tot 20 cm.
quote:
Ja, en zeker als het eerst ook nog behoorlijk gaat regenen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:16 schreef Bargehassus het volgende:
Als het vannacht vriest dan is het hier morgen een grote ijsbaan, ben ik bang.
Ze staan er nog steeds en fleuren nog steeds voorbijgangers op!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:14 schreef maily het volgende:
[..]
Staan ze er nog?
Nog niet weggelopen?
Is het nu nog noodweer bij jullie geweest zoals voorspeld?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en zeker als het eerst ook nog behoorlijk gaat regenen.
Dat probeer ik ja, altijd netjes te blijven. En de mensen die ik mag en graag mag weten dat hoop ik wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Niet rood worden. Vind jou altijd netjes naar iedereen. Nooit een overtogen woord tegen wie dan ook.
Daarom mag een compliment ook wel eens.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat probeer ik ja, altijd netjes te blijven. En de mensen die ik mag en graag mag weten dat hoop ik wel.
Leuk!!! Heb je een videodeurbel? Dan kun je alle reacties zienquote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze staan er nog steeds en fleuren nog steeds voorbijgangers op!
Eensquote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klote dat je dit lullige geintje niet kon uithalen!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:22 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zag deze dagen niet de asogrote zichtbelemmerende pick up, anders had ik dit gemaakt
[ afbeelding ]
Hey Maziquote:
Ja nee ik woon in het centrum; de videodeurbel zou voortdurend op tilt slaan!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:20 schreef maily het volgende:
[..]
Leuk!!! Heb je een videodeurbel? Dan kun je alle reacties zien
Je kan weer verder met Woeste Grondquote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mazi![]()
En zo is het, iemand een leuk compliment maken mag ook wel eens
En die reactie heb je getypt in 16 seconden?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Jammer dat die niet populair gemaakt is met Stranger Things.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:30 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
En die reactie heb je getypt in 16 seconden?
Respect. !
Vuurwerk is zooooo 2025.....quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:31 schreef hemarookworst het volgende:
Even wat vuurwerk afsteken, waarom niet joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |