Truequote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:14 schreef devzero het volgende:
[..]
De FOK! servers kosten ook geld, vandaar die "inzamelactie" afgelopen maand
Tot zo langquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn abo is verlengd tot 2027 dus kan safe bolken
Blub
Iddquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:19 schreef Dotteke het volgende:
Of niet, niet zo negatief hoor. Er wordt al jaren gezegd dat het slecht gaat en we zijn er nog steeds
zeker de laatste paar jaar is vlees wel duur geworden, vooral rundquote:
Wat dacht je van jou worst dan, die is ook al 4 euro en dan heb je maar een heel kleintjequote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zeker de laatste paar jaar is vlees wel duur geworden, vooral rund
ja al had ik laatst karbonades gekocht en dat viel ook wel meequote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat dacht je van jou worst dan, die is ook al 4 euro en dan heb je maar een heel kleintje
Karbonades valt inderdaad wel mee, die eet ik nu ook steeds meerquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja al had ik laatst karbonades gekocht en dat viel ook wel mee
botten laat je wel lekker lang in pruttelen toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Karbonades valt inderdaad wel mee, die eet ik nu ook steeds meer
Had ze van de week ook voor de snert. Botten er uit snijden en smaakt net zo lekker
Goed tekenquote:
Hey Bargequote:
Ja zeker eerst het vlees goed wassen voor de kleine botstukje die er altijd opzitten. Dan eerst het vlees een uur pruttelen met bot dan zeef ik de soep en dan doe ik er pas de spliterwten bijquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
botten laat je wel lekker lang in pruttelen toch?
LLekker weekend, straks weer naar je vriendin?quote:
Ik hoop het welquote:
Vast wel een keer moet het toch goed gaanquote:
Yep, wacht nog even het weer af. Misschien straks, anders morgenochtend. En als het weer het niet toe laat dan maar even een weekendje zonder fysiek contact.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
LLekker weekend, straks weer naar je vriendin?
Soep ging ook 3 dagen goed. Maar gister ging het ineens weer minder.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel een keer moet het toch goed gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |