Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:11 schreef fietsie het volgende:
Reddit doet het nog, er is nog koffie en de IR-plaat draait
Kon slechter.
Tenzij het toevallig ergens door zit zal ik het niet eten. Niet omdat het vies is maar t is ook niet echt lekker.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:08 schreef pullup het volgende:
Is er hier iemand die van paksoi houd eigenlijk?
Ik vind het een zeer matige groente
Zo iets jaquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tenzij het toevallig ergens door zit zal ik het niet eten. Niet omdat het vies is maar t is ook niet echt lekker.
De jongste was zelfs 14 las ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:17 schreef marcb1974 het volgende:
Zie net, op Belgisch tv, een interview met een arts.
Die krijgt de vraag, kunt u dit goed loslaten?
Zijn reactie, stilte, ogen gevuld met tranen. En toch na een minuut ofzo ja zeggen.
Hij was erbij in Zwitserland in een brandwonden centrum toen ze in een paar uur tijd 20+ zwaar gewonden jongeren binnen kregen. De jongste 16, en niemand ouder dan 25.
Die zal dan niet in 'zijn' ziekenhuis liggen.quote:
Snap ikquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2 katten hier is genoeg waaronder vriendin.
Bizar ook wel dat het precies 25 jaar geleden was van Volendam. Of zeg ik nu iets raars ?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zal dan niet in 'zijn' ziekenhuis liggen.
Waarom vind je het bizar?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bizar ook wel dat het precies 25 jaar geleden was van Volendam. Of zeg ik nu iets raars ?
Heerlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:08 schreef pullup het volgende:
Is er hier iemand die van paksoi houd eigenlijk?
Ik vind het een zeer matige groente
Er zou geleerd moeten worden van dingen die mis gaan.quote:
quote:
Klopt, en toch gebeurt dat op zoveel punten niet. Het is vooral triest.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zou geleerd moeten worden van dingen die mis gaan.
Er is een filmpje waar een medewerker dit al voorspeld had.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, en toch gebeurt dat op zoveel punten niet. Het is vooral triest.
En ik ben benieuwd wat het strafrechtelijk onderzoek gaat opleveren.
Er zijn foto's van die smalle trap waar iedereen op moest om te vluchten. Die was een tijd terug nog veel breder. Maar is versmald.
En is de eigenaresse echt tijdens de brand weggerend zonder iemand te redden. Maar wel de inhoud van de kassa meenemen?
En hoe kan het dat in een land als zwitserland, wat toch ook vrij streng is, er zo lang geen controle is geweest.
Etc.
Hoezo ?quote:
Mee het onderzoek in danquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is een filmpje waar een medewerker dit al voorspeld had.
Stom toeval. Nieuwjaar en sterretjes en brandbare plafonds.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bizar ook wel dat het precies 25 jaar geleden was van Volendam. Of zeg ik nu iets raars ?
Dit was in Zwitserland he. Al zijn ze daar ook heel streng.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:40 schreef fietsie het volgende:
Ik kan het mis hebben hoor, maar er bestaan toch al verregaande regels voor het gebruik van brandvertragende materialen in uitgaansgelegenheden? Dan hoeven we toch niet te leren, en nieuwe dingen te bedenken, maar gewoon uit te voeren hoe de regels zijn, en daar een vorm van toezicht op toe te passen?
We zijn in NL al best ver doorgeslagen; laatst werden er op mijn werk op een niet voor publiek toegankelijk gebied de glaslatten van ramen in binnendeuren vervangen omdat ze niet lang genoeg brandvertragend waren. Dus zelfs daar is blijkbaar een norm voor, glaslatten.
De glaslatten waren van hetzelfde hardhout materiaal als de oude, maar wel een hele 3mm dikkerquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit was in Zwitserland he. Al zijn ze daar ook heel streng.
En hoezo doorgeslagen? Gaat het te ver voor je?
Mjah, grotendeels eens.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
De glaslatten waren van hetzelfde hardhout materiaal als de oude, maar wel een hele 3mm dikker
Dat soort details, de kosten die het met zich meebrengt; ik vind wel iets van de afweging daarop.
Een keer in het jaar extra oefenen op evacueren heeft denk ik een beter rendementquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, grotendeels eens.
Alleen stel dat het fout gaat en precies door een freak iets precies op die 3mm. Dan is de shit weer aan natuurlijk.
Mjah, alleen wil je niet moeten evacueren. Dan heb je echt grotere problemen ,zeker als het met haast moest.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een keer in het jaar extra oefenen op evacueren heeft denk ik een beter rendement
Er is maar één iemand die andere users negeert.quote:
1 maar?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:10 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Er is maar één iemand die andere users negeert.![]()
Gelukkig doen andere users hier dat niet
Zijn er meer?quote:
Missquote:
Natuurlijkquote:
Door wie?quote:
Hoe is het ermee?quote:
Hier ligt genoeg sneeuwquote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed, met jou dan?
Ligt daar nog sneeuw?
Hier ook, gisteren was de helft weg.. vannacht weer nieuwe bij gekomenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hier ligt genoeg sneeuw
En het vriest weer
Hier was alles weg door de regen. Maar nu weer helemaal wit. En het sneeuwt weer.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier ook, gisteren was de helft weg.. vannacht weer nieuwe bij gekomen
Hopen dat ie snel te zien isquote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:44 schreef maily het volgende:
@:Lovely check:
Na 'Run Away' staat ook de volgende Harlan Coben-serie al klaar bij Netflix - FilmVandaag.nl https://share.google/scA4JpNyVppR2JWbE
Hier is alles wat er vannacht bijkwam weer weggeregend en sinds 10 minuten is de regen over in sneeuw..quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier ook, gisteren was de helft weg.. vannacht weer nieuwe bij gekomen
Moi Lovy.quote:
Weinig tot geen regen gehad, denk dat de sneeuw sowieso nog wel tot na het weekend blijft liggenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier is alles wat er vannacht bijkwam weer weggeregend en sinds 10 minuten is de regen over in sneeuw..
Zo komt je ontbijt vanzelf binnenlopenquote:
Ik kom dat soort dingen nooit tegen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
Blijft bijzonder dat we dit gewoon kunnen zien, hoezo privacy
https://thechive.com/huma(...)_editor=5161751_zach
Mwoah is met een soort strijd tussen de verschillende communicatieafdelingen van de ziekenhuizen; die zijn al dagen op sociale media aan het spammen hierover. De een nog extraverter dan de ander.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de noorderlingen:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-vanwege-sneeuw.html
Weet het, en toch doen ze het soms ook wel en zijn er die blijven slapen. En ja, er zal ook uitgesteld worden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mwoah is met een soort strijd tussen de verschillende communicatieafdelingen van de ziekenhuizen; die zijn al dagen op sociale media aan het spammen hierover. De een nog extraverter dan de ander.
Waar je ze niet hoort is het uitstellen van complexe behandelingen om te voorkomen dat er in het komende weekend onnodig hoogcomplexe bedden bezet zijn, dat bekt toch wat minder lekker in de media.
Belangrijk beroepquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de noorderlingen:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-vanwege-sneeuw.html
Leven de privatisering van de zorg.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mwoah is met een soort strijd tussen de verschillende communicatieafdelingen van de ziekenhuizen; die zijn al dagen op sociale media aan het spammen hierover. De een nog extraverter dan de ander.
Waar je ze niet hoort is het uitstellen van complexe behandelingen om te voorkomen dat er in het komende weekend onnodig hoogcomplexe bedden bezet zijn, dat bekt toch wat minder lekker in de media.
Komt dat door de privatisering?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:28 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Leven de privatisering van de zorg.![]()
Alles draait tegenwoordig om geld. Niet dat het personeel daar wat aan kan doen uiteraard.
Dat het om geld draait zeker. Verzekeringsmaatschappij wil winst maken.quote:
Ja en nee.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat het om geld draait zeker. Verzekeringsmaatschappij wil winst maken.
Alleen al het tekort aan medicatie. Komt puur omdat ze het goedkoopste medicijn willen.quote:
Ook maar deelsquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:37 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Alleen al het tekort aan medicatie. Komt puur omdat ze het goedkoopste medicijn willen.
Daar zit wel een steeds groter probleem jaquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:40 schreef fietsie het volgende:
En zelfs tussen verschillende delen van het land soms fundamenteel tegengesteld.
Iets klopt er in ieder geval nietquote:
Daar ben ik het dan wel mee eens.quote:
Waarom zie ik rechts 2 sporen en links maar 1? Wat heb je met Soul gedaan?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:50 schreef FreshFruit het volgende:
Op rechts ging ik naar buiten en op links kwam ik terug.
[ afbeelding ]
Toch maar (laten) uitzoeken?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:51 schreef fietsie het volgende:
Ik heb het gevoel dat er electrisch iets gaande is in deze regio. Led-verlichting heeft al meerdere keren geflikkerd, computer monitor ook en ook op de bewakingscamera meende ik het buitenlicht niet helemaal consistent te zien verlichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |