Het wordt tijd om Amerikaanse militairen in NL naar huis te sturenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen freon.
[ afbeelding ]
Ik hou ze liever te vriendquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het wordt tijd om Amerikaanse militairen in NL naar huis te sturen
Goedemorgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
jij komt ook in KSC toch? daar had ik em wel geplaatstquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:49 schreef drakin het volgende:
Ik zie hem nu voor de 2e keer langskomen
Ik zag hem zojuist in het lego topicquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:55 schreef mschol het volgende:
[..]
jij komt ook in KSC toch? daar had ik em wel geplaatst
gisteren al geplaatstquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:05 schreef drakin het volgende:
Net even in het ksc topic gekeken, zie hem daar niet.
quote:Maar toffe baas heb je, nu bouwen in de baas zijn/haar tijd?
Je dankbaarheid tonen door blij met het cadeau te spelen nag niet?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:16 schreef mschol het volgende:
[..]
gisteren al geplaatst
[..]nee dat mag dan weer niet
Yankee go home.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Schatteke Mutske.quote:
Niet alleen uit NLquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
dat mag wel, maar niet in de baas zn tijdquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Je dankbaarheid tonen door blij met het cadeau te spelen nag niet?
Die afbeelding had ik ook al klaarstaanquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:55 schreef Domnivoor het volgende:
Groenland staat er niet alleen voor![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:55 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
For Greenlandquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:55 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker droge humorquote:
Ennje blijft binnen?quote:
Ben al buten geweest al. En zo even met Aston wandelen.quote:
Wie is Aston?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben al buten geweest al. En zo even met Aston wandelen.
Ben je snel klaarquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Wie is Aston?
O er is markt, er zijn 6 kramen
Die laat je ook uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Die laat je ook uit.En soms laten de slangen zichzelf uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Niet bij deze temperaturenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En soms laten de slangen zichzelf uit.
Ooit eentje van ons kwam na 2 maand uit de meterkast.quote:
Moi my jong.quote:
Is het daar warm en donker?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit eentje van ons kwam na 2 maand uit de meterkast.
Klopt, en toen ze trek kreeg kwam ze weer te voorschijn.quote:
2 maanden niet etenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt, en toen ze trek kreeg kwam ze weer te voorschijn.
Logisch, zo zijn slangenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt, en toen ze trek kreeg kwam ze weer te voorschijn.
Ze kunnen dat, maar ze was vast een beetje dun geworden.quote:
Tuinslang?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit eentje van ons kwam na 2 maand uit de meterkast.
Een Rattenslang.quote:
Ratelslangen kunnen je best pijn doenquote:
Ja marc. Maar deze niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ratelslangen kunnen je best pijn doen
Wat is dat voor voodoo beestquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja marc. Maar deze niet.
[ afbeelding ]
Ooit een haakneus, die was een beetje giftig.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is dat voor voodoo beest
Je hebt geen gifslangen toch?
Vergelijkbaar met een wespensteek. Beetje dus jaquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit een haakneus, die was een beetje giftig.
Koningspython, maar die is meer wurg.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met een wespensteek. Beetje dus ja
Geen Black Mamba, King Cobra, Inland Taipan ofzo?
Ik heb geen enkel huisdier, en dat ga ik zo houdenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:26 schreef FreshFruit het volgende:
Lang verhaal kort. Het heeft veel geld gekost. Begin er niet aan. Het ging helemaal mis toen ze fretten wilde.
Die is volledig wurg toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Koningspython, maar die is meer wurg.
Fretten in buitenverblijf konden ontsnappen. En lusten wel konijn. Dat heeft best veel gekost.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel huisdier, en dat ga ik zo houden
Maar fretten is toch niet zo erg? Of hadden de slangen honger?
Hopen voor jou dan dat er steeds minder dieren komenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fretten in buitenverblijf konden ontsnappen. En lusten wel konijn. Dat heeft best veel gekost.
Ik kan zo nog wel even doorgaan. . Maar wil het liever achter me laten.
Dat gaat nu ook helemaal prima. Gelukkig wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopen voor jou dan dat er steeds minder dieren komen
quote:
2 katten hier is genoeg waaronder vriendin.quote:
Dat kan korterquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:50 schreef FreshFruit het volgende:
Op rechts ging ik naar buiten en op links kwam ik terug.
[ afbeelding ]
Ik pak soi overal bij.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:08 schreef pullup het volgende:
Is er hier iemand die van paksoi houd eigenlijk?
Ik vind het een zeer matige groente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |