Het wordt tijd om Amerikaanse militairen in NL naar huis te sturenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen freon.
[ afbeelding ]
Ik hou ze liever te vriendquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het wordt tijd om Amerikaanse militairen in NL naar huis te sturen
Goedemorgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
jij komt ook in KSC toch? daar had ik em wel geplaatstquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:49 schreef drakin het volgende:
Ik zie hem nu voor de 2e keer langskomen
Ik zag hem zojuist in het lego topicquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:55 schreef mschol het volgende:
[..]
jij komt ook in KSC toch? daar had ik em wel geplaatst
gisteren al geplaatstquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:05 schreef drakin het volgende:
Net even in het ksc topic gekeken, zie hem daar niet.
quote:Maar toffe baas heb je, nu bouwen in de baas zijn/haar tijd?
Je dankbaarheid tonen door blij met het cadeau te spelen nag niet?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:16 schreef mschol het volgende:
[..]
gisteren al geplaatst
[..]nee dat mag dan weer niet
Yankee go home.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Schatteke Mutske.quote:
Niet alleen uit NLquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
dat mag wel, maar niet in de baas zn tijdquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Je dankbaarheid tonen door blij met het cadeau te spelen nag niet?
Die afbeelding had ik ook al klaarstaanquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:55 schreef Domnivoor het volgende:
Groenland staat er niet alleen voor![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:55 schreef Domnivoor het volgende:
Groenland staat er niet alleen voor![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |