Een Rattenslang.quote:
Ratelslangen kunnen je best pijn doenquote:
Ja marc. Maar deze niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ratelslangen kunnen je best pijn doen
Wat is dat voor voodoo beestquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja marc. Maar deze niet.
[ afbeelding ]
Ooit een haakneus, die was een beetje giftig.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is dat voor voodoo beest
Je hebt geen gifslangen toch?
Vergelijkbaar met een wespensteek. Beetje dus jaquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit een haakneus, die was een beetje giftig.
Koningspython, maar die is meer wurg.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met een wespensteek. Beetje dus ja
Geen Black Mamba, King Cobra, Inland Taipan ofzo?
Ik heb geen enkel huisdier, en dat ga ik zo houdenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:26 schreef FreshFruit het volgende:
Lang verhaal kort. Het heeft veel geld gekost. Begin er niet aan. Het ging helemaal mis toen ze fretten wilde.
Die is volledig wurg toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Koningspython, maar die is meer wurg.
Fretten in buitenverblijf konden ontsnappen. En lusten wel konijn. Dat heeft best veel gekost.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel huisdier, en dat ga ik zo houden
Maar fretten is toch niet zo erg? Of hadden de slangen honger?
Hopen voor jou dan dat er steeds minder dieren komenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fretten in buitenverblijf konden ontsnappen. En lusten wel konijn. Dat heeft best veel gekost.
Ik kan zo nog wel even doorgaan. . Maar wil het liever achter me laten.
Dat gaat nu ook helemaal prima. Gelukkig wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopen voor jou dan dat er steeds minder dieren komen
quote:
2 katten hier is genoeg waaronder vriendin.quote:
Dat kan korterquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:50 schreef FreshFruit het volgende:
Op rechts ging ik naar buiten en op links kwam ik terug.
[ afbeelding ]
Ik pak soi overal bij.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:08 schreef pullup het volgende:
Is er hier iemand die van paksoi houd eigenlijk?
Ik vind het een zeer matige groente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |