Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:11 schreef fietsie het volgende:
Reddit doet het nog, er is nog koffie en de IR-plaat draait
Kon slechter.
Tenzij het toevallig ergens door zit zal ik het niet eten. Niet omdat het vies is maar t is ook niet echt lekker.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:08 schreef pullup het volgende:
Is er hier iemand die van paksoi houd eigenlijk?
Ik vind het een zeer matige groente
Zo iets jaquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tenzij het toevallig ergens door zit zal ik het niet eten. Niet omdat het vies is maar t is ook niet echt lekker.
De jongste was zelfs 14 las ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:17 schreef marcb1974 het volgende:
Zie net, op Belgisch tv, een interview met een arts.
Die krijgt de vraag, kunt u dit goed loslaten?
Zijn reactie, stilte, ogen gevuld met tranen. En toch na een minuut ofzo ja zeggen.
Hij was erbij in Zwitserland in een brandwonden centrum toen ze in een paar uur tijd 20+ zwaar gewonden jongeren binnen kregen. De jongste 16, en niemand ouder dan 25.
Die zal dan niet in 'zijn' ziekenhuis liggen.quote:
Snap ikquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2 katten hier is genoeg waaronder vriendin.
Bizar ook wel dat het precies 25 jaar geleden was van Volendam. Of zeg ik nu iets raars ?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zal dan niet in 'zijn' ziekenhuis liggen.
Waarom vind je het bizar?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bizar ook wel dat het precies 25 jaar geleden was van Volendam. Of zeg ik nu iets raars ?
Heerlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:08 schreef pullup het volgende:
Is er hier iemand die van paksoi houd eigenlijk?
Ik vind het een zeer matige groente
Er zou geleerd moeten worden van dingen die mis gaan.quote:
quote:
Klopt, en toch gebeurt dat op zoveel punten niet. Het is vooral triest.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zou geleerd moeten worden van dingen die mis gaan.
Er is een filmpje waar een medewerker dit al voorspeld had.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, en toch gebeurt dat op zoveel punten niet. Het is vooral triest.
En ik ben benieuwd wat het strafrechtelijk onderzoek gaat opleveren.
Er zijn foto's van die smalle trap waar iedereen op moest om te vluchten. Die was een tijd terug nog veel breder. Maar is versmald.
En is de eigenaresse echt tijdens de brand weggerend zonder iemand te redden. Maar wel de inhoud van de kassa meenemen?
En hoe kan het dat in een land als zwitserland, wat toch ook vrij streng is, er zo lang geen controle is geweest.
Etc.
Hoezo ?quote:
Mee het onderzoek in danquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is een filmpje waar een medewerker dit al voorspeld had.
Stom toeval. Nieuwjaar en sterretjes en brandbare plafonds.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bizar ook wel dat het precies 25 jaar geleden was van Volendam. Of zeg ik nu iets raars ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |