quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Toen ik nog aan judo deed heb ik in ieder geval nooit iemand gekend die een staph infectie heeft gekregen.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:12 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je de mat al overleeft nekt dit je alsnog
Heb het idee dat sinds UFC zelf het testen heeft overgenomen we weer een beetje naar de Overeem jaren zijn terugbewogenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 12:27 schreef Discombobulate het volgende:
Derick Lewis is ontzettend veel afgevallen. Heeft 'peptides' van de UFC gekregen. Wat is dat toch dat ze daar experimentele dingen zo maar kunnen krijgen terwijl dat in Nederland een no go is. RDR had ook al vet nieuw spul gekregen.
Was niet waar blijkbaar: https://sports.yahoo.com/(...)itzky-013021124.htmlquote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:07 schreef FundsAreSafu het volgende:
Heb het idee dat sinds UFC zelf het testen heeft overgenomen we weer een beetje naar de Overeem jaren zijn terugbewogen
Gezien hoe shady de UFC is op ieder gebied geloof ik ook best dat Lewis gewoon zijn mond voorbij heeft gepraat en dat dit damage control isquote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:59 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Was niet waar blijkbaar: https://sports.yahoo.com/(...)itzky-013021124.html
Hoe dan ook, hoor ook vaak bij Joe Rogan over stamcellen e.d. Dat is in Nederland ondenkbaar. Terwijl je er wel altijd goede dingen over hoort.
Ook wel schuld van het team. Bovendien zou het gereguleerd moeten worden.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:06 schreef FundsAreSafu het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)s_after_weighing_in/
Koekoek
Heb wel vaker moeilijke momenten gezien bij een weigh-in maar nooit zo extreem
ja zou bijna gaan denken dat je zelf uitdrogen niet zo gezond isquote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:06 schreef FundsAreSafu het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)s_after_weighing_in/
Koekoek
Heb wel vaker moeilijke momenten gezien bij een weigh-in maar nooit zo extreem
https://twitter.com/BigMarcel24/status/2014765114650394630?s=20quote:Op zaterdag 24 januari 2026 10:52 schreef manny het volgende:
tis weer te ingewikkeld voor mij allemaal, maar snap ik het nou goed dat de main card om 4:00 uur nederlandse tijd begint?
Ook niet van Holloway en Oliveira maarja was al duidelijk dat dit een onzingevecht was wat betreft interimquote:Op zondag 25 januari 2026 14:00 schreef Discombobulate het volgende:
Maar hiermee gaat Justin het niet winnen van Topuria
Ik weet niet hoor, Paddy is echt wel veel beter dan de meeste mensen denken. Ik had verwacht dat Paddy het wel zou winnen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 25 januari 2026 14:47 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ook niet van Holloway en Oliveira maarja was al duidelijk dat dit een onzingevecht was wat betreft interim
Die oog pokes moeten ze toch eens wat mee. Lastig, regels op aanpassen? Of heel extreem dan maar gewoon toestaan en leer maar verdedigen. Ik weet het ook niet, maar dit is zo fokking irritant.quote:Op zondag 25 januari 2026 12:53 schreef FundsAreSafu het volgende:
Jammer van de eye pokes weer, zeker door die tweede liep Paddy enorm veel schade op
En wat deed Lewis, gaf gewoon op. Als hij iets had gedaan zou Waldo hem gewoon weer hebben laten staan aangezien hij uitgleed maar nu dacht hij van nouja oké dan finish ik je wel
O'Malley ook niet indrukwekkend, had je zomaar aan Song kunnen geven
Hij is ook goed hoor maar tegelijkertijd heeft hij ook een hele makkelijke route naar de top gekregen en in feite nog nooit van een noemenswaardige tegenstander gewonnen. Ferguson, Green, Chandler, allemaal 38~39 en over the hill. Nu weer de makkelijkst mogelijke optie gekregen tegen een 37-jarige en gefaaldquote:Op zondag 25 januari 2026 15:08 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, Paddy is echt wel veel beter dan de meeste mensen denken. Ik had verwacht dat Paddy het wel zou winnen eerlijk gezegd.
Maar ben heel blij dat Gaethje het gedaan heeft.
Ze zeiden eind vorig jaar nog dat ze het harder gingen aanpakken en nu hebben ze ook video review maar toch doen ze niets, apart allemaalquote:Op zondag 25 januari 2026 15:11 schreef manny het volgende:
[..]
Die oog pokes moeten ze toch eens wat mee. Lastig, regels op aanpassen? Of heel extreem dan maar gewoon toestaan en leer maar verdedigen. Ik weet het ook niet, maar dit is zo fokking irritant.
Ze krijgen al een gedeelte minder geld, dat is wat ze gedaan hebben. En Goddard zei dat het na één waarschuwing een punt aftrek zou zijn. Ik kan daar wel mee leven.quote:Op zondag 25 januari 2026 15:11 schreef manny het volgende:
[..]
Die oog pokes moeten ze toch eens wat mee. Lastig, regels op aanpassen? Of heel extreem dan maar gewoon toestaan en leer maar verdedigen. Ik weet het ook niet, maar dit is zo fokking irritant.
Gesloten handschoenen. Ben je gelijk van het gezeik af.quote:Op zondag 25 januari 2026 15:11 schreef manny het volgende:
[..]
Gigantisch nadeel voor grappling. Het blijft wel MMA hé.quote:Op zondag 25 januari 2026 17:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gesloten handschoenen. Ben je gelijk van het gezeik af.
Ja ik gun het BSD ook, is een van mijn favoriete vechtersquote:Op zondag 1 februari 2026 10:33 schreef Discombobulate het volgende:
Ik gun het BSD echt.![]()
Eerst SAS en daarna een MMA carrière. Het was wel onhandig van Hooker, maar ook wel weer de verdienste van BSD, al ziet hij er klungelig uit. Volk Lopes zoals verwacht eigenlijk.
Hij gaat de titel ben ik bang niet halen, maar tegen Oliveira zou een heel goed gevecht kunnen zijn voor de volgende.quote:Op zondag 1 februari 2026 10:40 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ja ik gun het BSD ook, is een van mijn favoriete vechters
Ja lijkt me een betere matchup voor BSD dan Holloway, die is te snel denk ik en heeft goede takedown defensequote:Op zondag 1 februari 2026 19:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hij gaat de titel ben ik bang niet halen, maar tegen Oliveira zou een heel goed gevecht kunnen zijn voor de volgende.
Want beide kunnen het grapplen. Ik denk dat technisch gezien heel interessant zou kunnen zijn.
Fluffy gaat Strickland slopen.quote:Op maandag 16 februari 2026 18:17 schreef Discombobulate het volgende:
Strickland vs Fluffy wordt mooi.
Tsja boeit iemand dit, Ronda 10 jaar niet gevochten en Gina 15 jaar. Wordt niet om aan te glurenquote:
Ik vind het opvallend dat Strickland zo zwaar de underdog is bij de bookmakers, zie hem ook als licht favoriet eigenlijk. Geen finish natuurlijk maar een oersaaie 3-2 beslissingquote:Op zaterdag 21 februari 2026 16:30 schreef Discombobulate het volgende:
Denk wel dat Strickland gaat winnen, maar qua stijlen kun je het eigenlijk totaal niet voorspellen. Goede main event qua matchmaking.
Hij is wel een stuk zwaarder volgens mij.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 17:07 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ik vind het opvallend dat Strickland zo zwaar de underdog is bij de bookmakers, zie hem ook als licht favoriet eigenlijk. Geen finish natuurlijk maar een oersaaie 3-2 beslissing
Leuke matchup, hopelijk heeft hij geen blijvende schade opgelopen door zijn capriolen van vorig jaar. Als hij weer helemaal de oude is een 50/50 gevecht denk ikquote:
Ik kan Whittaker's verlies nog steeds niet verwerken dus hoop eigenlijk dat RDR wint, want dan zou Caio mooi tegen Whittaker kunnen de volgende keer. RDR dan tegen Fluffy. Al moet ik zeggen, ik vind Caio, Fluffy en Imavov alle drie niet heel bijzonder.quote:Op woensdag 25 februari 2026 09:22 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Leuke matchup, hopelijk heeft hij geen blijvende schade opgelopen door zijn capriolen van vorig jaar. Als hij weer helemaal de oude is een 50/50 gevecht denk ik
Whittaker gaat naar LHWquote:Op woensdag 25 februari 2026 15:36 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik kan Whittaker's verlies nog steeds niet verwerken dus hoop eigenlijk dat RDR wint, want dan zou Caio mooi tegen Whittaker kunnen de volgende keer. RDR dan tegen Fluffy. Al moet ik zeggen, ik vind Caio, Fluffy en Imavov alle drie niet heel bijzonder.
Maar mensen weten ook dat ik het niet zo heb op RDR, dus het resultaat maakt me ook niet zo veel uit. Kan misschien saaie partij worden ben ik bang.
Ja, had ik dat niet gezegd in m'n post? Afsluiting van een carrière, nog even 1-2 jaar LHW. Gevaarlijk wel hoor.quote:
Rond juni wil hij terugkomen. Costa ook naar LHW, wordt druk daar. Tegen Murzakanov op UFC 327. Wel echt een topkaart dat, stuk beter dan 324, 325 en 326quote:Op zaterdag 28 februari 2026 07:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, had ik dat niet gezegd in m'n post? Afsluiting van een carrière, nog even 1-2 jaar LHW. Gevaarlijk wel hoor.
Edit: Ik had bovenstaande daarna nog willen posten maar blijkbaar niet gedaan. Ik geloof het pas als er iets booked is.
Wat zou een goed gevecht voor hem zijn?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:21 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Rond juni wil hij terugkomen. Costa ook naar LHW, wordt druk daar. Tegen Murzakanov op UFC 327. Wel echt een topkaart dat, stuk beter dan 324, 325 en 326
Denk dat iemand onderaan de rankings het meest logisch is. Krylov, Jacoby of Zhang. Die zouden ook allemaal prima in juni kunnen vechtenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:22 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat zou een goed gevecht voor hem zijn?
Ik mis toch echt wel het publiek. Vanochtend beetje verveeld lopen kijken. Dat heb ik nooit bij genummerde events.quote:
Er was gewoon publiek?quote:Op zondag 1 maart 2026 14:44 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik mis toch echt wel het publiek. Vanochtend beetje verveeld lopen kijken. Dat heb ik nooit bij genummerde events.
Jones wil dat, maar ik geloof het pas als hij in de octagon staat.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:29 schreef Discombobulate het volgende:
Ik lees dat Pereira tegen Jon Jones gaat bij het Witte Huis event?
Terecht verloren of niet? Moet nog terug kijken..quote:Op zondag 8 maart 2026 09:07 schreef Discombobulate het volgende:
Caio gewonnen, al had ik 29-28.
Zo onverbiddelijk deze sport. Ondanks dat ik geen fan ben van De Ridder.
Ja, zeker. Alleen ronde twee had voor RDR moeten zijn.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Terecht verloren of niet? Moet nog terug kijken..
8 of 9 titelgevechten had de altijd seniele Trump het overquote:Op zondag 8 maart 2026 10:16 schreef jigggy het volgende:
White house card maar matig
Sowieso dat Jones last minute is uitgevallen
Ach, het is toch gewoon ook een mooi historisch moment. Is toch best leuk dat we onze favoriete sport bij het Witte Huis kunnen zien. Het maakt mij ook echt niet zo veel uit, alleen leuk voor de Amerikanen waar de sport zo ontzettend groot is. Lees dat er op locatie zelf 3000-4000 mensen kunnen komen waaronder 1000 gereserveerd voor het leger. Benieuwd wie er allemaal komen. De rest is via groot scherm te zien bij The Ellipse.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:16 schreef jigggy het volgende:
White house card maar matig
Sowieso dat Jones last minute is uitgevallen
Denk dat we nu wel aardig weten hoe we de puzzel van Reinier de Ridder op kunnen lossen. Hij is te oud om nog echt aanpassingen te maken.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:07 schreef FundsAreSafu het volgende:
Waarom keek Reinier zowel bij het knietje in de ballen als bij de beslissing alsof hem groot onrecht werd aangedaan?
Hij werd gedomineerd tot dat knietje het momentum brak. Eens dat je de tweede ronde misschien aan hem had kunnen geven maar eerste en derde waren overduidelijk
Striking zag er zelfs voor zijn doen slecht uit, stuur 2~3 jaar naar Nederland en vergeet oh wachtquote:Op zondag 8 maart 2026 12:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Denk dat we nu wel aardig weten hoe we de puzzel van Reinier de Ridder op kunnen lossen. Hij is te oud om nog echt aanpassingen te maken.
Dana had gezegd "He didn't want to be in there with Caio"quote:Op zondag 8 maart 2026 14:21 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Striking zag er zelfs voor zijn doen slecht uit, stuur 2~3 jaar naar Nederland en vergeet oh wacht
RDR vs Robocop lijkt me een goede volgende.quote:
Kan, hoeft niet. Weinig grapplers in LHW. Al twijfel ik wel een beetje hoe goed Reinier op de grond is eerlijk gezegd.quote:
Ik hoop dat Strickland kan verrassen en er iets spannends van kan maken maar wel zorgelijk dat hij in dat eerste gevecht tegen DDP een keer of vijf werd neergehaaldquote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:30 schreef Discombobulate het volgende:
Persco van Chimaev en Strickland wordt één grote chaos en komedie.
Ik kijk echt zo ontzettend uit naar dat gevecht.
ik snap wel dat die tegenstander van die gast dit lastig vindt; die gast beweegt zo raar, wat moet je doen, als je erin vliegt loop je op 1 of andere rare counter die vanuit het niets komt. Dus dan moet je of blind erin raggen en hope for the best, of je krijgt zo een domme schaakpartij als gisteren.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:07 schreef FundsAreSafu het volgende:
Kwartiertje naar niks gekeken inderdaad, stop maar met die MVP act
Dit is een stukje zelfkastijding.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:21 schreef FundsAreSafu het volgende:
[ afbeelding ]
Kwalitatief slechter dan de White House kaart natuurlijk maar ik vind het stiekem wel vermakelijker
Wat is dit?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:21 schreef FundsAreSafu het volgende:
[ afbeelding ]
Kwalitatief slechter dan de White House kaart natuurlijk maar ik vind het stiekem wel vermakelijker
Ik hou nooit van die money dingen. Ga het ook niet kijken.quote:Op woensdag 25 maart 2026 13:22 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Netflixkaart van het bedrijf van Jake Paul
Hij zag er echt vreselijk uit bij het wegen, misschien was LHW voor hem ook beter geweest. Wel een leuke kaart voor een fight night, zitten een handvol interessante gevechten bijquote:Op vrijdag 27 maart 2026 19:39 schreef Discombobulate het volgende:
Wordt dit weekend Izzy's retirement fight?
Voor vechters altijd goed als zoiets een succes is, zet druk op de UFC om beter te betalenquote:Op woensdag 25 maart 2026 18:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik hou nooit van die money dingen. Ga het ook niet kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |