quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Toen ik nog aan judo deed heb ik in ieder geval nooit iemand gekend die een staph infectie heeft gekregen.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:12 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je de mat al overleeft nekt dit je alsnog
Heb het idee dat sinds UFC zelf het testen heeft overgenomen we weer een beetje naar de Overeem jaren zijn terugbewogenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 12:27 schreef Discombobulate het volgende:
Derick Lewis is ontzettend veel afgevallen. Heeft 'peptides' van de UFC gekregen. Wat is dat toch dat ze daar experimentele dingen zo maar kunnen krijgen terwijl dat in Nederland een no go is. RDR had ook al vet nieuw spul gekregen.
Was niet waar blijkbaar: https://sports.yahoo.com/(...)itzky-013021124.htmlquote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:07 schreef FundsAreSafu het volgende:
Heb het idee dat sinds UFC zelf het testen heeft overgenomen we weer een beetje naar de Overeem jaren zijn terugbewogen
Gezien hoe shady de UFC is op ieder gebied geloof ik ook best dat Lewis gewoon zijn mond voorbij heeft gepraat en dat dit damage control isquote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:59 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Was niet waar blijkbaar: https://sports.yahoo.com/(...)itzky-013021124.html
Hoe dan ook, hoor ook vaak bij Joe Rogan over stamcellen e.d. Dat is in Nederland ondenkbaar. Terwijl je er wel altijd goede dingen over hoort.
Ook wel schuld van het team. Bovendien zou het gereguleerd moeten worden.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:06 schreef FundsAreSafu het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)s_after_weighing_in/
Koekoek
Heb wel vaker moeilijke momenten gezien bij een weigh-in maar nooit zo extreem
ja zou bijna gaan denken dat je zelf uitdrogen niet zo gezond isquote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:06 schreef FundsAreSafu het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)s_after_weighing_in/
Koekoek
Heb wel vaker moeilijke momenten gezien bij een weigh-in maar nooit zo extreem
https://twitter.com/BigMarcel24/status/2014765114650394630?s=20quote:Op zaterdag 24 januari 2026 10:52 schreef manny het volgende:
tis weer te ingewikkeld voor mij allemaal, maar snap ik het nou goed dat de main card om 4:00 uur nederlandse tijd begint?
Ook niet van Holloway en Oliveira maarja was al duidelijk dat dit een onzingevecht was wat betreft interimquote:Op zondag 25 januari 2026 14:00 schreef Discombobulate het volgende:
Maar hiermee gaat Justin het niet winnen van Topuria
Ik weet niet hoor, Paddy is echt wel veel beter dan de meeste mensen denken. Ik had verwacht dat Paddy het wel zou winnen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 25 januari 2026 14:47 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ook niet van Holloway en Oliveira maarja was al duidelijk dat dit een onzingevecht was wat betreft interim
Die oog pokes moeten ze toch eens wat mee. Lastig, regels op aanpassen? Of heel extreem dan maar gewoon toestaan en leer maar verdedigen. Ik weet het ook niet, maar dit is zo fokking irritant.quote:Op zondag 25 januari 2026 12:53 schreef FundsAreSafu het volgende:
Jammer van de eye pokes weer, zeker door die tweede liep Paddy enorm veel schade op
En wat deed Lewis, gaf gewoon op. Als hij iets had gedaan zou Waldo hem gewoon weer hebben laten staan aangezien hij uitgleed maar nu dacht hij van nouja oké dan finish ik je wel
O'Malley ook niet indrukwekkend, had je zomaar aan Song kunnen geven
Hij is ook goed hoor maar tegelijkertijd heeft hij ook een hele makkelijke route naar de top gekregen en in feite nog nooit van een noemenswaardige tegenstander gewonnen. Ferguson, Green, Chandler, allemaal 38~39 en over the hill. Nu weer de makkelijkst mogelijke optie gekregen tegen een 37-jarige en gefaaldquote:Op zondag 25 januari 2026 15:08 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, Paddy is echt wel veel beter dan de meeste mensen denken. Ik had verwacht dat Paddy het wel zou winnen eerlijk gezegd.
Maar ben heel blij dat Gaethje het gedaan heeft.
Ze zeiden eind vorig jaar nog dat ze het harder gingen aanpakken en nu hebben ze ook video review maar toch doen ze niets, apart allemaalquote:Op zondag 25 januari 2026 15:11 schreef manny het volgende:
[..]
Die oog pokes moeten ze toch eens wat mee. Lastig, regels op aanpassen? Of heel extreem dan maar gewoon toestaan en leer maar verdedigen. Ik weet het ook niet, maar dit is zo fokking irritant.
Ze krijgen al een gedeelte minder geld, dat is wat ze gedaan hebben. En Goddard zei dat het na één waarschuwing een punt aftrek zou zijn. Ik kan daar wel mee leven.quote:Op zondag 25 januari 2026 15:11 schreef manny het volgende:
[..]
Die oog pokes moeten ze toch eens wat mee. Lastig, regels op aanpassen? Of heel extreem dan maar gewoon toestaan en leer maar verdedigen. Ik weet het ook niet, maar dit is zo fokking irritant.
Gesloten handschoenen. Ben je gelijk van het gezeik af.quote:Op zondag 25 januari 2026 15:11 schreef manny het volgende:
[..]
Gigantisch nadeel voor grappling. Het blijft wel MMA hé.quote:Op zondag 25 januari 2026 17:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gesloten handschoenen. Ben je gelijk van het gezeik af.
Ja ik gun het BSD ook, is een van mijn favoriete vechtersquote:Op zondag 1 februari 2026 10:33 schreef Discombobulate het volgende:
Ik gun het BSD echt.![]()
Eerst SAS en daarna een MMA carrière. Het was wel onhandig van Hooker, maar ook wel weer de verdienste van BSD, al ziet hij er klungelig uit. Volk Lopes zoals verwacht eigenlijk.
Hij gaat de titel ben ik bang niet halen, maar tegen Oliveira zou een heel goed gevecht kunnen zijn voor de volgende.quote:Op zondag 1 februari 2026 10:40 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ja ik gun het BSD ook, is een van mijn favoriete vechters
Ja lijkt me een betere matchup voor BSD dan Holloway, die is te snel denk ik en heeft goede takedown defensequote:Op zondag 1 februari 2026 19:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hij gaat de titel ben ik bang niet halen, maar tegen Oliveira zou een heel goed gevecht kunnen zijn voor de volgende.
Want beide kunnen het grapplen. Ik denk dat technisch gezien heel interessant zou kunnen zijn.
Fluffy gaat Strickland slopen.quote:Op maandag 16 februari 2026 18:17 schreef Discombobulate het volgende:
Strickland vs Fluffy wordt mooi.
Tsja boeit iemand dit, Ronda 10 jaar niet gevochten en Gina 15 jaar. Wordt niet om aan te glurenquote:
Ik vind het opvallend dat Strickland zo zwaar de underdog is bij de bookmakers, zie hem ook als licht favoriet eigenlijk. Geen finish natuurlijk maar een oersaaie 3-2 beslissingquote:Op zaterdag 21 februari 2026 16:30 schreef Discombobulate het volgende:
Denk wel dat Strickland gaat winnen, maar qua stijlen kun je het eigenlijk totaal niet voorspellen. Goede main event qua matchmaking.
Hij is wel een stuk zwaarder volgens mij.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 17:07 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ik vind het opvallend dat Strickland zo zwaar de underdog is bij de bookmakers, zie hem ook als licht favoriet eigenlijk. Geen finish natuurlijk maar een oersaaie 3-2 beslissing
Leuke matchup, hopelijk heeft hij geen blijvende schade opgelopen door zijn capriolen van vorig jaar. Als hij weer helemaal de oude is een 50/50 gevecht denk ikquote:
Ik kan Whittaker's verlies nog steeds niet verwerken dus hoop eigenlijk dat RDR wint, want dan zou Caio mooi tegen Whittaker kunnen de volgende keer. RDR dan tegen Fluffy. Al moet ik zeggen, ik vind Caio, Fluffy en Imavov alle drie niet heel bijzonder.quote:Op woensdag 25 februari 2026 09:22 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Leuke matchup, hopelijk heeft hij geen blijvende schade opgelopen door zijn capriolen van vorig jaar. Als hij weer helemaal de oude is een 50/50 gevecht denk ik
Whittaker gaat naar LHWquote:Op woensdag 25 februari 2026 15:36 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik kan Whittaker's verlies nog steeds niet verwerken dus hoop eigenlijk dat RDR wint, want dan zou Caio mooi tegen Whittaker kunnen de volgende keer. RDR dan tegen Fluffy. Al moet ik zeggen, ik vind Caio, Fluffy en Imavov alle drie niet heel bijzonder.
Maar mensen weten ook dat ik het niet zo heb op RDR, dus het resultaat maakt me ook niet zo veel uit. Kan misschien saaie partij worden ben ik bang.
Ja, had ik dat niet gezegd in m'n post? Afsluiting van een carrière, nog even 1-2 jaar LHW. Gevaarlijk wel hoor.quote:
Rond juni wil hij terugkomen. Costa ook naar LHW, wordt druk daar. Tegen Murzakanov op UFC 327. Wel echt een topkaart dat, stuk beter dan 324, 325 en 326quote:Op zaterdag 28 februari 2026 07:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, had ik dat niet gezegd in m'n post? Afsluiting van een carrière, nog even 1-2 jaar LHW. Gevaarlijk wel hoor.
Edit: Ik had bovenstaande daarna nog willen posten maar blijkbaar niet gedaan. Ik geloof het pas als er iets booked is.
Wat zou een goed gevecht voor hem zijn?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:21 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Rond juni wil hij terugkomen. Costa ook naar LHW, wordt druk daar. Tegen Murzakanov op UFC 327. Wel echt een topkaart dat, stuk beter dan 324, 325 en 326
Denk dat iemand onderaan de rankings het meest logisch is. Krylov, Jacoby of Zhang. Die zouden ook allemaal prima in juni kunnen vechtenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:22 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat zou een goed gevecht voor hem zijn?
Ik mis toch echt wel het publiek. Vanochtend beetje verveeld lopen kijken. Dat heb ik nooit bij genummerde events.quote:
Er was gewoon publiek?quote:Op zondag 1 maart 2026 14:44 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik mis toch echt wel het publiek. Vanochtend beetje verveeld lopen kijken. Dat heb ik nooit bij genummerde events.
Jones wil dat, maar ik geloof het pas als hij in de octagon staat.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:29 schreef Discombobulate het volgende:
Ik lees dat Pereira tegen Jon Jones gaat bij het Witte Huis event?
Terecht verloren of niet? Moet nog terug kijken..quote:Op zondag 8 maart 2026 09:07 schreef Discombobulate het volgende:
Caio gewonnen, al had ik 29-28.
Zo onverbiddelijk deze sport. Ondanks dat ik geen fan ben van De Ridder.
Ja, zeker. Alleen ronde twee had voor RDR moeten zijn.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Terecht verloren of niet? Moet nog terug kijken..
8 of 9 titelgevechten had de altijd seniele Trump het overquote:Op zondag 8 maart 2026 10:16 schreef jigggy het volgende:
White house card maar matig
Sowieso dat Jones last minute is uitgevallen
Ach, het is toch gewoon ook een mooi historisch moment. Is toch best leuk dat we onze favoriete sport bij het Witte Huis kunnen zien. Het maakt mij ook echt niet zo veel uit, alleen leuk voor de Amerikanen waar de sport zo ontzettend groot is. Lees dat er op locatie zelf 3000-4000 mensen kunnen komen waaronder 1000 gereserveerd voor het leger. Benieuwd wie er allemaal komen. De rest is via groot scherm te zien bij The Ellipse.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:16 schreef jigggy het volgende:
White house card maar matig
Sowieso dat Jones last minute is uitgevallen
Denk dat we nu wel aardig weten hoe we de puzzel van Reinier de Ridder op kunnen lossen. Hij is te oud om nog echt aanpassingen te maken.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:07 schreef FundsAreSafu het volgende:
Waarom keek Reinier zowel bij het knietje in de ballen als bij de beslissing alsof hem groot onrecht werd aangedaan?
Hij werd gedomineerd tot dat knietje het momentum brak. Eens dat je de tweede ronde misschien aan hem had kunnen geven maar eerste en derde waren overduidelijk
Striking zag er zelfs voor zijn doen slecht uit, stuur 2~3 jaar naar Nederland en vergeet oh wachtquote:Op zondag 8 maart 2026 12:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Denk dat we nu wel aardig weten hoe we de puzzel van Reinier de Ridder op kunnen lossen. Hij is te oud om nog echt aanpassingen te maken.
Dana had gezegd "He didn't want to be in there with Caio"quote:Op zondag 8 maart 2026 14:21 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Striking zag er zelfs voor zijn doen slecht uit, stuur 2~3 jaar naar Nederland en vergeet oh wacht
RDR vs Robocop lijkt me een goede volgende.quote:
Kan, hoeft niet. Weinig grapplers in LHW. Al twijfel ik wel een beetje hoe goed Reinier op de grond is eerlijk gezegd.quote:
Ik hoop dat Strickland kan verrassen en er iets spannends van kan maken maar wel zorgelijk dat hij in dat eerste gevecht tegen DDP een keer of vijf werd neergehaaldquote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:30 schreef Discombobulate het volgende:
Persco van Chimaev en Strickland wordt één grote chaos en komedie.
Ik kijk echt zo ontzettend uit naar dat gevecht.
ik snap wel dat die tegenstander van die gast dit lastig vindt; die gast beweegt zo raar, wat moet je doen, als je erin vliegt loop je op 1 of andere rare counter die vanuit het niets komt. Dus dan moet je of blind erin raggen en hope for the best, of je krijgt zo een domme schaakpartij als gisteren.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:07 schreef FundsAreSafu het volgende:
Kwartiertje naar niks gekeken inderdaad, stop maar met die MVP act
Dit is een stukje zelfkastijding.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:21 schreef FundsAreSafu het volgende:
[ afbeelding ]
Kwalitatief slechter dan de White House kaart natuurlijk maar ik vind het stiekem wel vermakelijker
Wat is dit?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:21 schreef FundsAreSafu het volgende:
[ afbeelding ]
Kwalitatief slechter dan de White House kaart natuurlijk maar ik vind het stiekem wel vermakelijker
Ik hou nooit van die money dingen. Ga het ook niet kijken.quote:Op woensdag 25 maart 2026 13:22 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Netflixkaart van het bedrijf van Jake Paul
Hij zag er echt vreselijk uit bij het wegen, misschien was LHW voor hem ook beter geweest. Wel een leuke kaart voor een fight night, zitten een handvol interessante gevechten bijquote:Op vrijdag 27 maart 2026 19:39 schreef Discombobulate het volgende:
Wordt dit weekend Izzy's retirement fight?
Voor vechters altijd goed als zoiets een succes is, zet druk op de UFC om beter te betalenquote:Op woensdag 25 maart 2026 18:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik hou nooit van die money dingen. Ga het ook niet kijken.
Ik vind het een heel interessant gevecht. Denk dat Jiri gaat winnen.quote:Op donderdag 9 april 2026 12:02 schreef FundsAreSafu het volgende:
Jammer dat Van - Taira is verplaatst maar Jiri - Ulberg is een interessante matchup, misschien licht voordeel voor Jiri omdat hij een bewezen gastank heeft en al zoveel titelgevechten heeft gehad. Ulberg is technischer en atletischer dan Rountree en die had Jiri al goed onder de duim in de eerste twee rondes maar vijf rondes lang Jiri's chaos afweren is bijna onmogelijk zou je zeggen, de vraag is hoe je ermee omgaat
Had ik echt niet gedacht. Fantastische prestatie.quote:
Wel opmerkelijk dat hij in de persconferentie zei dat hij op beide gewichtsklasses wil vechten, blijf gewoon lekker op LHW. Wat mij betreft doen ze Ankalaev - Costa voor de interimtitel. Jiri - Oezdemir 2, Rountree - Reyesquote:Op zondag 12 april 2026 20:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Had ik echt niet gedacht. Fantastische prestatie.
Whittaker moet ook nog een tegenstander krijgen in LHW. Misschien doen ze het allemaal wel heel goed, straks met RDR ook erbij. Kan leuk worden.quote:Op zondag 12 april 2026 20:22 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat hij in de persconferentie zei dat hij op beide gewichtsklasses wil vechten, blijf gewoon lekker op LHW. Wat mij betreft doen ze Ankalaev - Costa voor de interimtitel. Jiri - Oezdemir 2, Rountree - Reyes
Whittaker - Murzakanov zou een goede zijn, allebei niet groot van stuk voor die divisiequote:Op zondag 12 april 2026 20:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Whittaker moet ook nog een tegenstander krijgen in LHW. Misschien doen ze het allemaal wel heel goed, straks met RDR ook erbij. Kan leuk worden.
Whittaker vecht volgens ingewijden in juli en heeft al een tegenstander.quote:Op zondag 12 april 2026 20:27 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Whittaker - Murzakanov zou een goede zijn, allebei niet groot van stuk voor die divisie
Wie denk je dat het wordt?quote:Op zondag 12 april 2026 20:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Whittaker vecht volgens ingewijden in juli en heeft al een tegenstander.
Ik denk Oezdemir, maar ik hoop op Hill.quote:
Ongelooflijk goed zeg, jezusquote:
Ja dat wel vooral als je ziet hoe makkelijk JDM takedowns kon scoren. Maar hij verdient wel een kans wat mij betreft.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:06 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ongelooflijk goed zeg, jezus
Probleem tegen Islam is alleen dat die hem gewoon iedere ronde neer gaat halen. Droomscenario zou zijn als Topuria de titel pakt en we een striking match tussen hem en Prates krijgen
Topuria naar WW of Prates naar LW?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:06 schreef FundsAreSafu het volgende:
Droomscenario zou zijn als Topuria de titel pakt en we een striking match tussen hem en Prates krijgen
JDM werd in feite vijf keer gefinishtquote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:44 schreef Discombobulate het volgende:
Gaziev die constant naar voren loopt.![]()
Astroboy gewonnen. Gun het hem echt weer na die carrièredip.![]()
Dariush veel moeite met kracht. Zagen we ook bij BSD ondanks een heel voortvarend begin van hem. Salkilld wel mooie aanwinst voor de divisie. Ben benieuwd hoe hij het tegen de top 10 gaat doen.
Main event wel echt hype hoor. Ik heb lang niet zo naar een gevecht uitgekeken en kreeg echt kippenvel bij de opkomst. JDM kan echt gigantisch hard incasseren. Wat moet je doorbijten dan zeg. Ongelofelijk moeilijk gevecht en wat goed is Prates zeg. Mike Beltran had het wel 10 seconden eerder kunnen stoppen hoor. Of handdoek in de ring tegen het einde aan.
Makhachev gaat 'm pakken.
Topuria naar WWquote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Topuria naar WW of Prates naar LW?
Coach van RDR had het gedaan tijdens Allen weet je nog? Was top beslissing van hem.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:41 schreef FundsAreSafu het volgende:
JDM werd in feite vijf keer gefinisht
Handdoek in de ring gooien gebeurt echt nooit meer terwijl het vaak wel zou moeten, te veel geld in de sport tegenwoordig denk...liever hopen op nog een miraculeuze comeback dan de gezondheid in acht houden
Ik zet m'n wekker gewoon vroeg, rond 7 á half 8 en ga dan kijken. Ik ga nooit speciaal live kijken om 3-4u hier in Nederland.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:21 schreef Droopie het volgende:
Is dit gevecht overhyped, of zeggen jullie "Droopie, hier moet je morgen toch wel eventjes je bed voor uit komen?"
T verhaal in de kranten klinkt wel erg juicy.
Dat wordt gewoon 25 minuten worstelen. Ik ga mijn wekker niet meer zetten voor een Khamzat gevecht, dat met DDP was voor mij de druppel. De laatste pot die leuk was van hem was tegen Burns.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:21 schreef Droopie het volgende:
Is dit gevecht overhyped, of zeggen jullie "Droopie, hier moet je morgen toch wel eventjes je bed voor uit komen?"
T verhaal in de kranten klinkt wel erg juicy.
Alles voor het geld. Chris Weidman zei ook al dat dit wel eens gebeurd was.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 04:22 schreef THEFXR het volgende:
https://sports.yahoo.com/(...)amzat-020000065.html
Hoe doen ze dat dan met de Athletic State Commision? Normaliter zitten die er zo zwaar op wanneer het op dit soort dingen aankomt. De VS heeft het wat dat betreft ontzettend goed geregeld.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:55 schreef THEFXR het volgende:
Gewoon corrupt
We gaan een gevecht zien waar de champ zijn gewicht heeft gemist.
Gilbert Burns heeft wel voor altijd een plekje in m'n hart na dat gevecht tegen Khamzat.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 22:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon 25 minuten worstelen. Ik ga mijn wekker niet meer zetten voor een Khamzat gevecht, dat met DDP was voor mij de druppel. De laatste pot die leuk was van hem was tegen Burns.
The ufc owns themquote:Op zaterdag 9 mei 2026 14:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat dan met de Athletic State Commision? Normaliter zitten die er zo zwaar op wanneer het op dit soort dingen aankomt. De VS heeft het wat dat betreft ontzettend goed geregeld.
Tijd om naar LHW te gaan. RDR tegen Chimaev op LHW lijkt me een mooie partij, al gaat dat nu nog niet gebeuren.quote:Op zondag 10 mei 2026 09:07 schreef FundsAreSafu het volgende:
Khamzat kwam een beetje uitgeblust over, toch geen lekkere weight cut gehad denk aangezien hij pas op het laatste moment op de weegschaal stond
Voor een championship fight zou je dat kunnen zeggen, maar je moet iedereen ook gelijk behandelen. Taira had echt een hele slechte verdediging en werd constant geraakt. Ik vond het een goede beslissing van Vítor Ribeiro, die doet het sowieso altijd wel heel goed. Ik vind hem samen met Marc Goddard het beste.quote:Op zondag 10 mei 2026 09:07 schreef FundsAreSafu het volgende:
Van - Taira vond ik beter, wat een gevecht. Stoppage misschien net iets te vroeg? Maar doet niets af aan de overwinning van Van, die was al vrijwel zeker
DDP is nog blijer dan Strickland momenteelquote:Op zondag 10 mei 2026 11:09 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Tijd om naar LHW te gaan. RDR tegen Chimaev op LHW lijkt me een mooie partij, al gaat dat nu nog niet gebeuren.
Ja was een gevalletje te goede kin voor zijn eigen bestwilquote:Op zondag 10 mei 2026 11:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Voor een championship fight zou je dat kunnen zeggen, maar je moet iedereen ook gelijk behandelen. Taira had echt een hele slechte verdediging en werd constant geraakt. Ik vond het een goede beslissing van Vítor Ribeiro, die doet het sowieso altijd wel heel goed. Ik vind hem samen met Marc Goddard het beste.
Bizar verhaal op wedgebied, Brady ging vlak voor het gevecht van 1.5 naar 2.8. Waarschijnlijk iemand valse geruchten verspreid over een blessure ofzoquote:Op zondag 10 mei 2026 11:41 schreef Discombobulate het volgende:
Sean Brady ook erg goed gedaan tegen Buckley.
Contract verlengd met nog vijf gevechten, gaat gewoon tot zijn 45e doorquote:
Ik zie het liefst DDP - Imavov, kan snel worden geboekt en dan de winnaar aan het einde van het jaar tegen Stricklandquote:Op zondag 10 mei 2026 14:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Strickland zegt dat Imavov next in line is, terwijl iedereen Ddp vs Ss wil zien
Ik wil graag Imavov zien. DDP tegen Allen voor no.1 contender, maar de manager van Allen is zo'n idioot geweest dat hij Shahbazyan krijgt, buiten de top 15.quote:Op zondag 10 mei 2026 14:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Strickland zegt dat Imavov next in line is, terwijl iedereen Ddp vs Ss wil zien
Reyes of Rakic wil ik wel zien.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:41 schreef Droopie het volgende:
Hoe is het met Reinier de Ridder?
#durftevragen #noob
Was een absurde gewaarwording om zoveel (oud)vechters voor Carano te zien gaan, zelfde waanbeelden als alle mensen die dachten dat Tyson van Paul kon winnen. Was altijd al veel slechter dan Rousey, vijf jaar ouder, zeven jaar langer geen gevecht gehad en Rousey is al die tijd gewoon door blijven trainen. Ze heeft in feite gewoon een miljoen gekregen om 45 kilo af te vallen, goed geregeld. Voor de hypercasuals wel leuk om Rousey die armbar weer te zien doenquote:Op zondag 17 mei 2026 20:45 schreef manny het volgende:
Hoog kroeggevecht gehalte die netflix kaart. En met die nare Jake Paul er omheen / betrokken bij het hele event, dat helpt niet.
Laatste main event, tja: het kan gebeuren, maar kom op zeg, wat was dit nou. Ze staat er bij te lachen 1 seconde na de beslissing en is al geld aan het tellen. Man man man / vrouw vrouw vrouw.
Nate: holy moly. die zag er slecht / moe uit zeg in de eerste ronde.
Die wilde naar lhw toch? Lijkt me verstandig. Grote vent, veel te zware cuts.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:41 schreef Droopie het volgende:
Hoe is het met Reinier de Ridder?
#durftevragen #noob
Ik zag laatst een itempje op Instagram over Hokit die over z'n verleden verteld. ZONDER DIE ACT. Ik wist niet wat ik zag.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:32 schreef FundsAreSafu het volgende:
Hokit mag niet op de persconferentie komen volgende week
Nu is dat typetje niet per se mijn ding maar lijkt me vermakelijker dan NPC-antwoorden op vragen van jaknikkende 'journalisten'
Veel haat wel op het event, maar ik vind het eigenlijk toch ook wel heel leuk om in het Witte Huis te zien, even los van alles eromheen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:32 schreef FundsAreSafu het volgende:
Hokit mag niet op de persconferentie komen volgende week
Nu is dat typetje niet per se mijn ding maar lijkt me vermakelijker dan NPC-antwoorden op vragen van jaknikkende 'journalisten'
Het is erbuiten toch?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Veel haat wel op het event, maar ik vind het eigenlijk toch ook wel heel leuk om in het Witte Huis te zien, even los van alles eromheen.
Terecht. De kaart is kut, de mensen die er heen gaan zijn kut.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Veel haat wel op het event, maar ik vind het eigenlijk toch ook wel heel leuk om in het Witte Huis te zien, even los van alles eromheen.
Dat de kaart kut zou zijn is echt onzin staan alleen maar bangers op de main card. Wat vind je er kut aan ?quote:Op maandag 8 juni 2026 18:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Terecht. De kaart is kut, de mensen die er heen gaan zijn kut.
Vergelen wat de bedoeling was is het maar een slap aftreksel. Ruffy tegen Chandler? Waar is McGregor. Waar is Islam.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:13 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat de kaart kut zou zijn is echt onzin staan alleen maar bangers op de main card. Wat vind je er kut aan ?
Chandler toch altijd wel leuk om te kijken. Het is wat overhypt ja maar los van dat is het toch een dikke kaart wat mij betreft.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vergelen wat de bedoeling was is het maar een slap aftreksel. Ruffy tegen Chandler? Waar is McGregor. Waar is Islam.
Dat had me logischer geleken met al het geroeptoeter over die card. Ik kijk wel uit naar Pereira Gane
Ik had er inderdaad meer van verwacht. Zeker omdat er dingen geteased werden als Islam VS ilia, aspinall VS pereira etc.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:26 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Chandler toch altijd wel leuk om te kijken. Het is wat overhypt ja maar los van dat is het toch een dikke kaart wat mij betreft.
Onuitstaanbaar figuur inderdaad. En dan dacht je dat wel gehad te hebben met Covington bvquote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:45 schreef Discombobulate het volgende:
Hoop dat Derrick Lewis die Hokit clown aanpakt.
Jaquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:50 schreef THEFXR het volgende:
Had even gemist dat dit maandag nacht is, ipv zondag.
Ik moet maandag niet mijn Instagram per ongeluk gaan openen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:50 schreef THEFXR het volgende:
Ik zit klaar om het terug te kijkenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:50 schreef THEFXR het volgende:
Hahaquote:Op zondag 14 juni 2026 08:24 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ik zit klaar om het terug te kijken
https://nos.nl/artikel/26(...)oigevecht-witte-huisquote:Bloed, zweet en 'Iran-truths': wereldpolitiek in de marge kooigevecht Witte Huis
quote:Podcaster Joe Rogan, ingehuurd om commentaar te geven, noemde het allemaal surrealistisch.
Meh, ik noem dat geen opgeven hoe ie er uit zag.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:42 schreef FundsAreSafu het volgende:
Optie die ik niet had genoemd: Gaethje zegt dat Topuria geen rematch verdient omdat hij heeft opgegeven op de kruk
Ja dat was absurd, de beste man stopte het gevecht maar moest zijn evaluatie ff opnieuw doen tot het juiste resultaat werd bereiktquote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:54 schreef THEFXR het volgende:
Een doctor stoppage
Oooh, het komt ons niet, even overrulen.
https://nos.nl/artikel/26(...)oigevecht-witte-huisquote:Volgens de Amerikaanse nieuwszender Fox News hadden drones met explosieven gebouwen in de omgeving van het evenement moeten aanvallen.
In de paniek die daarbij zou ontstaan, zou de vluchtende menigte richting scherpschutters worden gedreven. Ook zouden aanvallers van plan zijn geweest de poort van het Witte Huis te bestormen, meldt Fox(opent in nieuw venster).
Een van de verdachten zou tegenover de onderzoekers hebben verklaard dat het doel was om "kapitalistische elites", "miljardairs" of politici die donaties ontvingen van het American Israel Public Affairs Committee aan te pakken.
Hoe kan je het niet eens zijn met een dokters beslissing. Dat is de enige die ook maar 1 fuck geeft om het welzijn van de vechters.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:31 schreef Discombobulate het volgende:
Topuria's broertje heeft de handdoek in de ring gegooid. "We finish the fight" betekende niet we maken het gevecht af, maar we stoppen er mee. Prima keuze. Doctor stoppage na r3 zou ik het echt nog niet mee eens zijn. Ronde 4 gestopt weer prima beslissing.
Bij vechtsport komt soms corruptie om de hoek kijken als de belangen erg groot zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:19 schreef pmponer het volgende:
[..]
Hoe kan je het niet eens zijn met een dokters beslissing. Dat is de enige die ook maar 1 fuck geeft om het welzijn van de vechters.
Ja ik weet het er zijn al genoeg discutabele beslissingen geweest. En een doctors stoppage kan ook discutabel zijn, maar toch vind ik dat je daar nooit tegenin moet gaan als scheidsrechter.quote:Op donderdag 18 juni 2026 02:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Bij vechtsport komt soms corruptie om de hoek kijken als de belangen erg groot zijn.
Mooiste event dat de sport ooit gehad heeftquote:Op maandag 15 juni 2026 17:17 schreef Discombobulate het volgende:
Ben nu aan het kijken. Vind het toch wel een heel mooi event zo qua locatie, even los van wat je allemaal van Trump vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |