Hoe doen ze dat dan met de Athletic State Commision? Normaliter zitten die er zo zwaar op wanneer het op dit soort dingen aankomt. De VS heeft het wat dat betreft ontzettend goed geregeld.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:55 schreef THEFXR het volgende:
Gewoon corrupt
We gaan een gevecht zien waar de champ zijn gewicht heeft gemist.
Gilbert Burns heeft wel voor altijd een plekje in m'n hart na dat gevecht tegen Khamzat.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 22:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon 25 minuten worstelen. Ik ga mijn wekker niet meer zetten voor een Khamzat gevecht, dat met DDP was voor mij de druppel. De laatste pot die leuk was van hem was tegen Burns.
The ufc owns themquote:Op zaterdag 9 mei 2026 14:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat dan met de Athletic State Commision? Normaliter zitten die er zo zwaar op wanneer het op dit soort dingen aankomt. De VS heeft het wat dat betreft ontzettend goed geregeld.
Tijd om naar LHW te gaan. RDR tegen Chimaev op LHW lijkt me een mooie partij, al gaat dat nu nog niet gebeuren.quote:Op zondag 10 mei 2026 09:07 schreef FundsAreSafu het volgende:
Khamzat kwam een beetje uitgeblust over, toch geen lekkere weight cut gehad denk aangezien hij pas op het laatste moment op de weegschaal stond
Voor een championship fight zou je dat kunnen zeggen, maar je moet iedereen ook gelijk behandelen. Taira had echt een hele slechte verdediging en werd constant geraakt. Ik vond het een goede beslissing van Vítor Ribeiro, die doet het sowieso altijd wel heel goed. Ik vind hem samen met Marc Goddard het beste.quote:Op zondag 10 mei 2026 09:07 schreef FundsAreSafu het volgende:
Van - Taira vond ik beter, wat een gevecht. Stoppage misschien net iets te vroeg? Maar doet niets af aan de overwinning van Van, die was al vrijwel zeker
DDP is nog blijer dan Strickland momenteelquote:Op zondag 10 mei 2026 11:09 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Tijd om naar LHW te gaan. RDR tegen Chimaev op LHW lijkt me een mooie partij, al gaat dat nu nog niet gebeuren.
Ja was een gevalletje te goede kin voor zijn eigen bestwilquote:Op zondag 10 mei 2026 11:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Voor een championship fight zou je dat kunnen zeggen, maar je moet iedereen ook gelijk behandelen. Taira had echt een hele slechte verdediging en werd constant geraakt. Ik vond het een goede beslissing van Vítor Ribeiro, die doet het sowieso altijd wel heel goed. Ik vind hem samen met Marc Goddard het beste.
Bizar verhaal op wedgebied, Brady ging vlak voor het gevecht van 1.5 naar 2.8. Waarschijnlijk iemand valse geruchten verspreid over een blessure ofzoquote:Op zondag 10 mei 2026 11:41 schreef Discombobulate het volgende:
Sean Brady ook erg goed gedaan tegen Buckley.
Contract verlengd met nog vijf gevechten, gaat gewoon tot zijn 45e doorquote:
Ik zie het liefst DDP - Imavov, kan snel worden geboekt en dan de winnaar aan het einde van het jaar tegen Stricklandquote:Op zondag 10 mei 2026 14:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Strickland zegt dat Imavov next in line is, terwijl iedereen Ddp vs Ss wil zien
Ik wil graag Imavov zien. DDP tegen Allen voor no.1 contender, maar de manager van Allen is zo'n idioot geweest dat hij Shahbazyan krijgt, buiten de top 15.quote:Op zondag 10 mei 2026 14:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Strickland zegt dat Imavov next in line is, terwijl iedereen Ddp vs Ss wil zien
Reyes of Rakic wil ik wel zien.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:41 schreef Droopie het volgende:
Hoe is het met Reinier de Ridder?
#durftevragen #noob
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |