Topuria naar WW of Prates naar LW?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:06 schreef FundsAreSafu het volgende:
Droomscenario zou zijn als Topuria de titel pakt en we een striking match tussen hem en Prates krijgen
JDM werd in feite vijf keer gefinishtquote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:44 schreef Discombobulate het volgende:
Gaziev die constant naar voren loopt.![]()
Astroboy gewonnen. Gun het hem echt weer na die carrièredip.![]()
Dariush veel moeite met kracht. Zagen we ook bij BSD ondanks een heel voortvarend begin van hem. Salkilld wel mooie aanwinst voor de divisie. Ben benieuwd hoe hij het tegen de top 10 gaat doen.
Main event wel echt hype hoor. Ik heb lang niet zo naar een gevecht uitgekeken en kreeg echt kippenvel bij de opkomst. JDM kan echt gigantisch hard incasseren. Wat moet je doorbijten dan zeg. Ongelofelijk moeilijk gevecht en wat goed is Prates zeg. Mike Beltran had het wel 10 seconden eerder kunnen stoppen hoor. Of handdoek in de ring tegen het einde aan.
Makhachev gaat 'm pakken.
Topuria naar WWquote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Topuria naar WW of Prates naar LW?
Coach van RDR had het gedaan tijdens Allen weet je nog? Was top beslissing van hem.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:41 schreef FundsAreSafu het volgende:
JDM werd in feite vijf keer gefinisht
Handdoek in de ring gooien gebeurt echt nooit meer terwijl het vaak wel zou moeten, te veel geld in de sport tegenwoordig denk...liever hopen op nog een miraculeuze comeback dan de gezondheid in acht houden
Ik zet m'n wekker gewoon vroeg, rond 7 á half 8 en ga dan kijken. Ik ga nooit speciaal live kijken om 3-4u hier in Nederland.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:21 schreef Droopie het volgende:
Is dit gevecht overhyped, of zeggen jullie "Droopie, hier moet je morgen toch wel eventjes je bed voor uit komen?"
T verhaal in de kranten klinkt wel erg juicy.
Dat wordt gewoon 25 minuten worstelen. Ik ga mijn wekker niet meer zetten voor een Khamzat gevecht, dat met DDP was voor mij de druppel. De laatste pot die leuk was van hem was tegen Burns.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:21 schreef Droopie het volgende:
Is dit gevecht overhyped, of zeggen jullie "Droopie, hier moet je morgen toch wel eventjes je bed voor uit komen?"
T verhaal in de kranten klinkt wel erg juicy.
Alles voor het geld. Chris Weidman zei ook al dat dit wel eens gebeurd was.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 04:22 schreef THEFXR het volgende:
https://sports.yahoo.com/(...)amzat-020000065.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |