Had ik echt niet gedacht. Fantastische prestatie.quote:
Wel opmerkelijk dat hij in de persconferentie zei dat hij op beide gewichtsklasses wil vechten, blijf gewoon lekker op LHW. Wat mij betreft doen ze Ankalaev - Costa voor de interimtitel. Jiri - Oezdemir 2, Rountree - Reyesquote:Op zondag 12 april 2026 20:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Had ik echt niet gedacht. Fantastische prestatie.
Whittaker moet ook nog een tegenstander krijgen in LHW. Misschien doen ze het allemaal wel heel goed, straks met RDR ook erbij. Kan leuk worden.quote:Op zondag 12 april 2026 20:22 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat hij in de persconferentie zei dat hij op beide gewichtsklasses wil vechten, blijf gewoon lekker op LHW. Wat mij betreft doen ze Ankalaev - Costa voor de interimtitel. Jiri - Oezdemir 2, Rountree - Reyes
Whittaker - Murzakanov zou een goede zijn, allebei niet groot van stuk voor die divisiequote:Op zondag 12 april 2026 20:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Whittaker moet ook nog een tegenstander krijgen in LHW. Misschien doen ze het allemaal wel heel goed, straks met RDR ook erbij. Kan leuk worden.
Whittaker vecht volgens ingewijden in juli en heeft al een tegenstander.quote:Op zondag 12 april 2026 20:27 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Whittaker - Murzakanov zou een goede zijn, allebei niet groot van stuk voor die divisie
Wie denk je dat het wordt?quote:Op zondag 12 april 2026 20:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Whittaker vecht volgens ingewijden in juli en heeft al een tegenstander.
Ik denk Oezdemir, maar ik hoop op Hill.quote:
Ongelooflijk goed zeg, jezusquote:
Ja dat wel vooral als je ziet hoe makkelijk JDM takedowns kon scoren. Maar hij verdient wel een kans wat mij betreft.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:06 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ongelooflijk goed zeg, jezus
Probleem tegen Islam is alleen dat die hem gewoon iedere ronde neer gaat halen. Droomscenario zou zijn als Topuria de titel pakt en we een striking match tussen hem en Prates krijgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |