We gaan het tot de bodem uitzoeken, dit dat alles. Lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:35 schreef Ericr het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dat is leiderschap en duidelijke taal.
Beide is echt gebeurd. Het is gewoon hetzelfde incident. Alleen de ene video is van dichtbij opgenomen en van goede kwaliteit, beeld is scherp en duidelijk. De andere video is van ver weg en met een lage resolutie waardoor het beeld niet scherp is en het is onduidelijk wat je ziet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:31 schreef Document1 het volgende:
Als ik die video van de ene kant bekijk dan is het net alsof die agent haar zonder pardon dood schiet, als ik dan de video van de andere kant bekijk is het alsof die agent haar zonder pardon dood schiet.
Tja wie zal het zeggen wat er nou echt gebeurd is.
Goed lezenquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Beide is echt gebeurd. Het is gewoon hetzelfde incident. Alleen de ene video is van dichtbij opgenomen en van goede kwaliteit, beeld is scherp en duidelijk. De andere video is van ver weg en met een lage resolutie waardoor het beeld niet scherp is en het is onduidelijk wat je ziet.
De video van dichtbij laat zien waar je naar kijkt bij die andere video met lage resolutie. Het laat zien dat wat we denken te zien op die onduidelijke video feitelijk niet klopt.
Collaboreren, net als die Nedic, is veel beterquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:50 schreef Ali_boo het volgende:
Sommige mensen leren het ook nooit
[ x ]
vind je het heel erg dat ik niet wakker lig van de puberale seksuele fantasieėn van pubers maar wel van theocraten als Trump, Hamas en al die andere holy rollers met hun hypocriete godsdienstige waanzin?quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mijn god hey, wat probeer jij je er onderuit te lullen. Ik heb het over de stukken die Otto Frank er heeft uit laten halen he. Ff voor de duidelijkheid dit en jij noemt dat 'censuur'.
Riiiiight.
Mijn goedheid, heb wat geraakt zie ikquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:20 schreef Ali_boo het volgende:
Nedic- Gestapo-, Ustasas teringlijers
[ x ]
in de doofpot ermeequote:The Minnesota Bureau of Criminal Apprehension said it was forced to withdraw from investigating the shooting after the FBI took control of the case.
Je zou toch gek worden van al die luitjes die in de weg lopen met hun telefoontjes en opvallend vaak mer rugzak. Wat zou daar in zittenquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:20 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Prachtig verhaal van de burgemeester. Grote vraag is wel of je het met liefde redt tegen de gigantische haat vanuit MAGA. Ik ben bang van niet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:35 schreef Ericr het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dat is leiderschap en duidelijke taal.
Je ruikt gewoon die beroeps protestanten door het filmpje naar je toe komen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:20 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Dat is niet de vraag in deze poll.quote:Op donderdag 8 januari 2026 23:02 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Meer dan de helft Amerikaans volk heeft gestemd voor Trump
Aan welke kant sta jj?quote:Op donderdag 8 januari 2026 23:02 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Meer dan de helft Amerikaans volk heeft gestemd voor Trump
Nee, is gewoon een domme vraagquote:Op donderdag 8 januari 2026 23:03 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dat is niet de vraag in deze poll.
Mensen worden door Trump gedwongen een kant te kiezen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 23:24 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Nee, is gewoon een domme vraag
Wie anti-Trump is zegt voor het volk, wie pro-Trump is ook want die vinden dat Trump alles in het belang van het volk doet. Domme pol.quote:
Trump is ook voor het volk. Behalve het volk dat geen multimiljardair is.quote:Op donderdag 8 januari 2026 23:44 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Wie anti-Trump is zegt voor het volk, wie pro-Trump is ook want die vinden dat Trump alles in het belang van het volk doet. Domme pol.
Bullshitquote:Op donderdag 8 januari 2026 23:45 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Trump is ook voor het volk. Behalve het volk dat geen multimiljardair is.
Okee, je argumenten hebben mij overtuigd. Ik geloof nu in de leugens van Trump.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |