abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 januari 2026 @ 00:20:44 #76
319979 Fok-it
All is well
pi_219784908
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 00:13 schreef UitStraling het volgende:
Die Kristi Noem is niet geheel onaantrekkelijk.
Als je je hond afknalt omdat je het beest niet blijkt te kunnen opvoeden interesseert het me bijzonder weinig hoe je eruit ziet.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_219784916
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 00:20 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Als je je hond afknalt omdat je het beest niet blijkt te kunnen opvoeden interesseert het me bijzonder weinig hoe je eruit ziet.
Hoort een beetje bij het agrarische leven dicht bij de eerlijke pure natuur.
Laat maar waaien
pi_219784936
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 00:23 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Hoort een beetje bij het agrarische leven dicht bij de eerlijke pure natuur.
Puur natuur en Kristi Noem...

vrijdag 9 januari 2026 @ 00:42:19 #79
168739 Red_85
'echt wel'
pi_219784951
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:11 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ja wat is het nou? SS, SA, Einsatzgruppen, NSDAP, fascisten, bruinhemden?

Het begint een beetje verwarrend te worden.
De vergelijkingen moeten ook steeds extremer worden om nog zoden aan de dijk te kunnen leggen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 9 januari 2026 @ 00:50:23 #80
168739 Red_85
'echt wel'
pi_219784959
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 00:34 schreef havanagila het volgende:

[..]
Puur natuur en Kristi Noem...

[ afbeelding ]
Puur natuur, please.

Voordat ze weer begint te smelten ziet die noem er ook niet uit. Wat hebben dat soort dames toch? Wat is er mis met hun?

Holy shit.
1947-2016
pi_219784965
quote:
Everything makes sense when you consider the following seven immutable truths:

1. A large majority of native-born Americans strongly oppose Democrat policies.

2. The only way Democrats can win national elections is to import new voters, both legal and illegal.

3. The way to ensure that the newly-imported voters vote Democrat is to give them free stuff, whether via fraud or legal wealth redistribution, or both.

4. Trump’s efforts to deport illegals are therefore an existential threat to the Democrat Party and its policies.

5. Because of the foregoing, it is imperative to Democrats that they shut down ICE operations.

6. A key factor in the attempt to shut down ICE operations is to create martyrs.

7. Dead SUV Karen is a martyr. Deep down they are glad she is dead, because they NEED her to be dead.

https://x.com/CynicalPublius/status/2009342376226246893
Interessante theorie.
pi_219784976
Nou, ICE agent is geïdentificeerd, door onthullingen over eerder gewelddadig incident.

Laat het goedpraten maar weer beginnen.
pi_219784989
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_219784991
Inmiddels meer dan een miljoen opgehaald

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_219784995
"Kristi Noem will Hang"

twitter
pi_219785000
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 00:58 schreef havanagila het volgende:
Nou, ICE agent is geïdentificeerd, door onthullingen over eerder gewelddadig incident.

Laat het goedpraten maar weer beginnen.
Ok, laat mij maar beginnen dan.

Waarom stond die auto daar zo raar half op de weg? Wat deed die lieve huisvrouw met haar vrouw daar überhaupt? Ik zou zeker wegwezen daar als huisvrouw.
pi_219785003
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 01:10 schreef Ali_boo het volgende:
Inmiddels meer dan een miljoen opgehaald

[ x ]
En mensen kunnen ook nog petje kopen via Esta.
pi_219785006
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Je ruikt gewoon die beroeps protestanten door het filmpje naar je toe komen.
Je zou best eens gelijk kunnen hebben

twitter
pi_219785009
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 23:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Dat kun je je al 7 delen afvragen want er zijn maar weinig users hier die nu nog treuren om de gebeurtenis zelf.
Treuren om wie?

Mijn broer stond vorig jaar bij een stoplicht in Orlando, daar schoten twee idioten zich ook dood. Kregen die een eigen topic hier op fok? Nee, bijzonder woke weer dit.

Demonstreer ff lekker een eind heen met zijn allen, en dan valt er een dode. Er vriezen ondertussen ook mensen dood hier in Nederland. Hadden mogelijk ook een goed verhaal. Wat kan dat mens me interesseren?
  vrijdag 9 januari 2026 @ 01:23:56 #90
319979 Fok-it
All is well
pi_219785011
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 01:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Treuren om wie?

Mijn broer stond vorig jaar bij een stoplicht in Orlando, daar schoten twee idioten zich ook dood. Kregen die een eigen topic hier op fok? Nee, bijzonder woke weer dit.

Demonstreer ff lekker een eind heen met zijn allen, en dan valt er een dode. Er vriezen ondertussen ook mensen dood hier in Nederland. Hadden mogelijk ook een goed verhaal. Wat kan dat mens me interesseren?
Ik heb geen idee hoe je uit mijn reactie haal dat ik om haar treur. Ik zeg alleen dat vrijwel niemand dat doet.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_219785014
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 01:21 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Je zou best eens gelijk kunnen hebben

[ x ]
Vroeger hadden ze een mooi verblijf soort van CP in de bossen. Met eigen woonunits en een centraal sportzwem en entertainmentcomplex. Dan konden ze figuren wel eens wisselen tussen de huizen vanwege hun politieke mening.

Ik denk dat ik anno 2026, rijk kan worden met parken zoals CP maar dan voor dit soort personen.
Tja, vroeger waren ze zo gek nog niet.
pi_219785018
Landal park voor woke vrouwen,en eentje voor de messentrekkers, eentje voor bejaarden, eentje voor de single bouwvakker, soort bij soort.

Boze vrouwenparadijs, met overal plekken om hun menstruatie cups te kunnen legen in de natuur.
Ik zie weer verdien modellen.
pi_219785022
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 01:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ik heb geen idee hoe je uit mijn reactie haal dat ik om haar treur. Ik zeg alleen dat vrijwel niemand dat doet.
Jij denkt altijd anders hier op fok dan dat ik doe. Daarom nam ik aan dat jij de dode als slachtoffer zou zien.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 01:35:35 #94
319979 Fok-it
All is well
pi_219785023
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 01:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Jij denkt altijd anders hier op fok dan dat ik doe. Daarom nam ik aan dat jij de dode als slachtoffer zou zien.
Natuurlijk is ze een slachtoffer, ze is dood lol.

Maar ik zal geen kaarsje voor d'r branden nee, dan blijf ik bezig
pi_219785025
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 01:12 schreef Ali_boo het volgende:
"Kristi Noem will Hang"

[ x ]
Jij lijkt me echt zo een mannetje dat het in de tweede wereldoorlog wel stoer vond om in een SS uniform rond te lopen, je hele jeugd gepest, maar met een pakje aan je heel mans voelen, gooi je zelf weg.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_219785034
Ik vind die hele toestand ingewikkeld en dat maakt me vast politiek incorrect.

Het is absoluut verschrikkelijk dat er een persoon doodgeschoten is, dat voorop gesteld. Het filmpje gezien, dat is alles behalve fraai

Wat ICE is weet ik vooral door films en series. Daar worden de agenten als bullenbakken neergezet en laten we zeggen dat ik het werk niet zou kunnen, want volgens mij moet je wel (ik weet niet goed hoe te verwoorden) soort van hard zijn. Bikkelhard om het werk te kunnen, al geloof ik wel dat het gewoon mensen zijn

Alleen ik begrijp de steun voor en het werken van ICE wel. Er is een enorm immigratieprobleem daar. En ongeacht dat ik over dat probleem geen mening heb, kan ik beide kanten in dat conflict begrijpen.

Iemand zo neerschieten, verschrikkelijk. Dat die vrouw ging rijden, absoluut niet slim. Alleen ze zal vast geen andere oplossing gezien hebben. Schieten was niet nodig.

Met andere woorden, ik voel me een soort Zwitserland in deze situatie. Al keur ik dat geweld niet goed, maar ik denk dat het falen van een individu was.
pi_219785043
10 jaar ervaring had de agent
pi_219785047
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 01:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind die hele toestand ingewikkeld en dat maakt me vast politiek incorrect.

Het is absoluut verschrikkelijk dat er een persoon doodgeschoten is, dat voorop gesteld. Het filmpje gezien, dat is alles behalve fraai

Wat ICE is weet ik vooral door films en series. Daar worden de agenten als bullenbakken neergezet en laten we zeggen dat ik het werk niet zou kunnen, want volgens mij moet je wel (ik weet niet goed hoe te verwoorden) soort van hard zijn. Bikkelhard om het werk te kunnen, al geloof ik wel dat het gewoon mensen zijn

Alleen ik begrijp de steun voor en het werken van ICE wel. Er is een enorm immigratieprobleem daar. En ongeacht dat ik over dat probleem geen mening heb, kan ik beide kanten in dat conflict begrijpen.

Iemand zo neerschieten, verschrikkelijk. Dat die vrouw ging rijden, absoluut niet slim. Alleen ze zal vast geen andere oplossing gezien hebben. Schieten was niet nodig.

Met andere woorden, ik voel me een soort Zwitserland in deze situatie. Al keur ik dat geweld niet goed, maar ik denk dat het falen van een individu was.
Er is helemaal geen enorm Immigratie probleem daar, men gebruikt de illegalen daar net zoals wij de Polen gebruikten in de jaren 80 en 90, ja ze waren illegaal maar we hadden ze nodig omdat niemand voor een paar euro die bollen de grond uit gaat trekken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 9 januari 2026 @ 02:09:05 #99
168739 Red_85
'echt wel'
pi_219785058
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 01:31 schreef ootjekatootje het volgende:
Landal park voor woke vrouwen,en eentje voor de messentrekkers, eentje voor bejaarden, eentje voor de single bouwvakker, soort bij soort.

Boze vrouwenparadijs, met overal plekken om hun menstruatie cups te kunnen legen in de natuur.
Ik zie weer verdien modellen.
@Ansa , iets voor jou dit?
1947-2016
  vrijdag 9 januari 2026 @ 02:12:23 #100
168739 Red_85
'echt wel'
pi_219785060
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 01:07 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Mocht dit waar zijn... de opruïng van eerder op de dag ter uitvoering gebracht. Niet voor niets is dat ongewassen linkse antifa gelieerd tuig aangemerkt als terroristen. Zal me niks verbazen, ook in Portland ook weer.
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')